Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Sátorozás Kalapáccsal

2015.10.02. 19:41 pison

A kertünk végébe van egy kiserdő,és oda szoktunk kijárni a haverokkal sütögetni,meg sátorozni,piázni. Van ott egy tehenészet ahol laknak a Disznó,meg az Éva,és a gyerekeik ki szoktak járni oda hozzánk.A Kalapács az 16 éves ,és azért kalapács mert hátul olyan a feje hogy a hiltit be lehetne bele a vazsbetonba ütni. Kis cigánylány amúgy,az öccsével szokott mindig kijönni hozzánk,van amikor kint is alszanak. Mindig dumálgatunk persze a dugásról,meg a rejszolásról,stb. Egyszer montda az öccse hogy rányitott és éppen szopgatott valakit a kalapács. Na mondom engem is szopogathatna,de hogyan vegyem rá? Hát nehéz lesz,meg ha megtudják az apjáék akkor biztos box lenne. Kérdeztem az öccsét,hogyan lehetne rávenni,azt mondta piázzunk be,ha állom a piát akkor megbeszéli vele hogy aludjon kint,de a disznó nehogy megtudja. Kimentem már délbe felraktuk a sátrat,és szűrtük a piát,meg sütögettünk vagy éjfélig. Mondom menünk a sátroba,de a hülye öccse is akart jönni,mondom kint alszol,ez két személyes XDXD Bementünk a kalapáccsal,de úgy be volt rúgva elaludt egyből!! XD Hajnalban olyan hideg volt hogy elkezdett ölelgetni meg ne fagyjon,na mondom itt az idő,félig úgyis alszik. Benyultam a bugyijába,hát olyan szőrős volt a luka alig talátam meg a nyílást! De mondom ha már eddig eljutottunk,akkor megujjazom. Fel is ébredt egyből,de nem nagyon ellenkezett,csak mondta hogy kurvára fázik,valamit csináljak. Hát kimentem,levettem az öccséről a takarót,úgyse csinál semmit mondom,és bevittem azt is. Aztán két pokróc alatt már jó volt,ujjazkodtam tovább,meg a kezébe adtam a farkamat. Huzogatta is rendesen,de én a szájába akartam tenni. Mondtam neki szopja kicsit,utána jól megbaszom cserébe. De nem akarta szopogatni,így maradt a dugás. Lehúztam a gatyáját,hát majd elhánytam magam olyan szőrős volt a lába is meg a pinája,de ha már itt vagyunk,nincs vissza. Becsuktam a szemem és csak dugtam befele neki,hogy legyünk már túl rajta. Rávertem a hasára,aztán összepakoltam,és hazaküldtem a gecibe mind a kettőt. Csak három hónapig jártam utána a nemibeteggondozóba,ezzel végződött a sátortábor Kalapáccsal.

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex pince petigeci cigány szex

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr157882852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása