Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Megbasztam a Peti nöjét - Fasztalicska II

2015.10.04. 23:55 pison

Ez a kaland úgy kezdődött , ahogy szokott. Piázgattunk Petigecivel pár hónapja a Bandi bá kocsmájába,ahol az öreg pipást megsergette múltkor ez a fasz:)
Bandi bá a főnök is lenyugodott,meg amennyi pénz elvedelünk ott,abból él meg a kocsma. Nem is ez a lényeg,Petigecinek nagyon tetszett az egyik csapos,és azt akarta állandóan felszedni, most hogy már nincs fasztalliga:) Mindennap a kocsmába kellett lenni mikor a Viki dolgozott úgy hívták , de ez is egy fasztalicska volt,később kiderült:))) Mondom Petigeci mit csináljunk, menjünk hozzánk sütögetni, aztán ha bezár a kocsma hívd át a biciglit, aztán végre összejössz vele:) Át is mentünk sütni, én bepiáztam nagyon,de a petigecinek észnél kellett lenni, részegen már csak ne szedje fel:) Eljött a tíz óra,átjöttek, onnantól ment a piázás hajnalig, össze is jöttek, virult ám a petigeci feje, tiszta szerelmes volt vagy két hétig:) Nem értettem mondjuk mi tetszik a Petigecinek ebbe a talicskába, mert egyáltalán nem az ilyen csajokat szereti, nekem viszont nagyon tetszett:) Szép vörös haja volt,nagy picsája,stb stb :) Nem egyszer fantáziáltam róla az a lényeg :)Sokat összejártunk mindig hordta magával a Petigeci mindenhová, jött velünk horgászni , meg biciglizni, de hála istennek ilyenkor nem lett lejátszva a komputer kaputen:) Jól bepiáztunk kint a vízparton, hogy azt se tudtam hol vagyok, és a Petigeci telefonjából kiloptam a számát a csajnak:))) Másnap elmentünk haza, aztán ottohb öcskössel még ittunk párat, mondom írjunk a csajnak sms-t, úgyse tudja ki vagyok, nem tudta a számom (legalábbis azt hittem) :) Írtam neki, hogy de csinos vagy életem, megiszunk valamit?:)))) Jön a válasz 1 perc múlva : Jól mulatsz kis malac?:) Írtam neki vissza : Tudod ki vagyok? Válasz : Persze , Simi Sumi :) Húúú ióióióióió mondom öcskös lebuktunk,jön a Petigeci szétbassza a fejünket:)) Azt mondja : Te buktál le,nem én írtam neki:) Gyorsan mondom terelem a szót, Petigeci ott van? Írja nincs,itt vagyok a kocsmába, gyere át:)))) Mentem is egyből:))) Iszogattunk zárásig,nem számított, hogy dolgozik, itta ő is a feleseket:))) Azt mondja, aludhatok nálatok vagy valahol,így nem akarok hazabuszozni éjjel! óóóó óóóó mondom hogyne,de ez köztünk maradjon , meg ne tudja petigeci mert féltékeny lesz,félreérti:) Átmentünk,megcsináltam az ágyat erre vesz elő 1 üveg piát,hogy ezt még vetítsük be:) megittuk eldőltem az ágyon nem tudtam már felmenni.Itt basztam el az egészet! Bedőlt mellém elkezdte fogdosni a cerkát, és sajnos fel is állt nem ittam annyit:) Ezután jöttek a dolgok, ugrált rajtam, csak úgy recsegett a pinája,szerintem nem fürdött egy hete:):):):) Befejeztük,hajnalba nyomtunk még egy menetet gyorsan, aztán ment vissza dolgozni úgy innen:))) Jól esett nem mondom,régen voltam már nővel, főleg olyannal aki tetszik is:):) Aztán még találkoztunk így egy kétszer,egyszeűbb volt neki itt aludni aztán lebuktunk, mert ez a fasztalicska kettő a Petigecinek küldte el véletlen az sms-t amit nekem írt, hogy ma is itt aludhat e. Aztán éjjel bemászott a Petigeci hozzánk,be volt rúgva,ellopta a cipőm, lehugyozta az ajtót,meg betört vagy három ablakot:))) De megérdemeltem:) Egy hétig nem beszéltünk, nem is köszönt. Szar volt nagyon, mondom egy kurva miatt elhagy a legjobb barátom, mert a farkamnak nem tudok parancsolni. De kibékültünk végül, aztán jól bepiáztunk, és megállapítottuk, hogy a fasztalicska kettő volt a hibás:) Azóta ki is lépett a kocsmából,mert annyit geciztünk vele,hogy jobban látta ha elmegy:)

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr517891916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása