Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Kacagó kalandja

2015.10.13. 23:52 pison

Eljött végre a hétvége, már felment mindenki a picebuliba, Petigeci is elindult délben,de már bemelegítettünk előtte:))) Átmentem a kacagóékhoz,hogy együtt menjünk fel, de a nővére meggondolta magát, mert este mennie kell dolgozni,és nem jött,úgyhogy a kacagóval ketten kellett mennünk. A nővére úgy örült, hogy a kacagó görénynek vannak új barátai,hogy még pénz is adott neki, hogy vegyen valami piát :)))) Persze a Petigeci azonnal elvette tőle később. Odaértünk,nagyon részegek voltak már,a Petigeci kint a teraszon ugrált félmesztelenül,és énekelt,ordított hogy BÁRÁRÁR LÁ BÁMBA:)))))) Odamentünk ölelgette még a Zsomborkát is:))) Mondom Krisztát hol hagytad? Azt mondja otthon hagyta,mert hátha a kacagónak meg kell mutatni hogy kell csinálni a témázgatást:))) Mentem,köszöntem a többieknek is,ott volt a Taxis szopós is. Kérdem,Lajos bá,mi történt? Azt mondja,képzeld, felmentem aludni,kicsit becsíptem apáddal,kinyitom a fiókot, azt hittem cukorka,éhes voltam,elkezdtem csemegézni,aztán fél óra múlva csak zöldet láttam,és összestem,kimosták a gyomrom,utána mondta apád,hogy az egérméreg volt:))))) Azt mondja,miközben kórházba voltam,meg betörtek a portára,kidobáltak mindent az udvarra,kihíta az asszony a rendőrséget este:)))) Szaladtam is Petigecihez,mondom el ne mondd senkinek,ebből még rendőrségi ügy is lehet. Azt tudják hogy ott voltunk,mondom csak azt nem,hogy kimásztunk az ablakon:) Azt hiszik ott törtek be,hogy nyitva hagyták:))) Ittunk egyet a Lajossal,de alig bírtuk,hogy ne röhögjük el magunkat. Kiültünk a teraszra a kacagóhoz,mondom itt az idő kisfiam:)))) Petigeci mutatta neki a fasztalicskát, nézd Zsomborka,ott a Niki néni,le fogja rendezni a kukacodat :))))) Azt mondja,menjek oda a Jóska bácsihoz, addig elcsalja valahova,lefogja,aztán a Kacagó meg tegye a dolgát:)))) Mondom,Petigeci,az nemi erőszak,azt mondja ne viccelj már Simonka,esetleg ő erőszakol meg minket útközben:))) Mondom hozok füvet az öcsköstől,akkor eljön velünk,jól beszív, elájul aztán akkor átmegyünk rajta mindhárman, mint a régi szép időkben:)))) Petigeci kicsit megsértődött ezen,de annál jobban elszánta magát, hogy még meg is veri utána:)))) Azt mondja,nem kell ide fű,majd elkéri kölcsön a Jóska bácsitól:))) Oda is ment,de csak ittak,azt mondja,Simonka nem merem megkérdezni:))) Mondom majd én,ha kimegy a Jóska bá. Ott vártunk fél órát,mondom ne adj inni a kacagónak,mert nem fog felállni neki:)))) Végre kiment a Jóska bácsi apámékhoz a bográcshoz,mondom Niki,gyere szívunk egy kis friss levegőt,sétálunk egyet:))) Jött is egyből,panaszkodott végig,hogy unja már az öreget. Mondom van itt egy fiatalabb is,mutattam neki a kacagóra,elröhögte magát,a kacagó meg hü hü hü:))) Vittünk piát,arrébb mentünk pár pincével,ahol jó sűrűk voltak a bokrok,mondom,be kéne avatni a Zsomborkát,nem tudsz segíteni?:)))) Azt mondja, vele nem csinál semmit,csak velünk,de a kacagó nézheti:)))) Mondom az nem jó,beköpne a nővérének,megszünne az ingyen pina:))) Petigeci se akarta megbaszni,na mondom Zsomborka szűz marad,menjünk vissza. Azt mondja a fasztaliga, leveszem a felsőm neki,aztán csinálja meg magának:)))) Bementek a bokorba,fél perc múlva ugrik ki a kacagó,és elszaladt,de mint akit kergetnek úgy:)))) Jön ki a fasztalicska,mondom mi történt? Azt mondja,még a felsőt se tudta levenni,húzott egyett rajta a görénynek,mert megsajnálta,és el is ment,utána meg összefosta magát,majdnem elhánytam magam!! Elkezdett bőgni,mi meg feküdtünk a földön a nevetéstől, Petigeci mondja neki,látod olyan csúnya vagy beszarnak tőled ha meglátnak mesztelenül:)))) Jobban bőgött a fasztalicska,elindult visszafelé, Petigeci elé ugrott,olyan pofont lebaszott neki,hogy visszalépett három lépést tőle:))) Azt mondja ezt azért kaptad mert elijesztetted a barátunkat:))) BUMM már kapta is a másikat:))) Na mostmár mehetünk:))) Visszaértünk,én aggódtam,el ne mondja a Jóska bának,de nem merte,mert akkor mi is elmondtuk volna,mi történt:)))

Szólj hozzá!

Címkék: kriszta sasvári petigeci kacagó görény sasvári alexandra nikolett lacagó sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr677966354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása