Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A faszverö visszatér

2015.10.14. 22:03 pison

Két hete történhetett körülbelül,hogy összefutottunk a Nikoletta fasztalicskával,de nem vertük szarrá,hanem kibékültünk vele:)Azt hazudtuk neki,véletlenük hagytuk ott,mert azt hittük előre ült a Taxishoz. El is hitte:)))) Azt mondta,kiáltt stoppolni, hárman kurvának nézték,mondom magamba,sokat nem tévedtek,végül egy rendőr felvette,felhívták a Jóska bácsit,de az elzavarta a kurva annyába,majd hazajött vonattal valahogy:)))) Petigeci úgy ki volt már,hogy összejött vele megint, és egybe is költöztek 1 hete. Múltkor átmentem szűrni,olyan volt a lakásuk, hogy a Petigeci kitapézta szó szerint szexképekkel az összes szobát,még a vécét is:))))) Bútor egy darab se volt,csak ágy,meg sörösüvegek szanaszéjjel,mintha mintha egy üvegvisszaváltót kiraboltak volna:)))) Mondom mit műveltek itt Petigeci? Azt mondja kúrunk egész nap,meg beszűrünk:))) Azt mondja nem is kívánhatna jobb életet mint most van:))) Hazajövök,azt mondja,megbaszom kétszer,hozza a piát a boltból,aztán alszunk:)))) Elgondolkodtam én is, tényleg ez a boldogság:))) Azt mondja,Simonka tartsunk bulit este,hívok neked valakit,meg fogsz lepődni. Mondom jól van,kitekertem piáért a boltba, gondolkodtam az úton, mondom biztos a kacagó görényt hívta meg,vagy a nővérét. Szóltam öcskösnek is,majd nézzen be, fasztalicskát szivassuk majd be,aztán hátha elveri a Petigeci:)))) Kiültünk sütögetni,vártuk az estét,Jóska bácsi is átjött,Petigeci meghívta,meglátta,hogy néz ki a lakás,csak úgy bólogatott:)))) Iszogattunk kint,sütögettünk,az öcskös már be volt szívva,mondja Jóska bácsi,majd mennek tüzijátékra augusztusban,mert az asszony nem hagyja nyugton. Öcskös meghallotta,azt mondja,tüzijáték? Hol? Megfordult a sült szalonnával,szemen vágta vele a jóska bácsit:))) Fogta a szemét a Jóska bá,azt mondja,én már látom:)))))))))) De semmi baja nem lett. Mondja neki Petigeci,be voltak már rúgva,Jóska bá,azt mondja,vigye be nyugodtan a dróthajút aztán adjon neki:)))))) Öcskös már fetrengett a röhögéstől:))) Azt mondja,isten ments, 2 hétig nem tudtam húgyozni se,hozzá nem nyúlok:))))) Mondja Petigeci,adok gumit,akkor elgondolkodott az öreg,de nem kellett neki mégsem:)))) Nekem már folyt a könnyem a röhögéstől:))) Egyszer csak csörög a Petigeci telefonja,azt mondja Simonka most figyelj! Kiment a kapuba,látom jön be egy csajjal,közelebb értek,hát látom,Anita volt az a Faszverő! Nem láttam már vagy 1 éve! Nagyon megváltozott, jó nő lett belőle:)))) Ugyanűgy ivott mint régen,Jóska bá már elkezdte karolgatni,mondom felszedem mielőtt megkúrja az öreg. Nem kellett sok neki,már ült is az ölembe. Elmentünk Petigecivel hűgyozni,mondom ezt hol szedted össze,azt hittem már nem is él. Azt mondja, valamelyik nap részegen felhívta, hogy hiányzunk már neki,meg,hogy egyetlen vágya,hogy valamelyikünkkel összejöjjön:)))) Ő meg elhívta nekem. Mondtam is neki,menjünk a bokorba mint régen,jól megujjaztam,meg elrázattam vele,aztán azóta együtt járunk megint.

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr957969172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása