Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Petigeci vendége

2015.10.14. 22:07 pison

Petigecivel megbeszéltük, hogy hétvégén szűrünk,de hétvégén be kellett jönni a pékségbe,ezért áthelyeztük péntekre a tibornyát. Megyek át délelőtt, a fasztalicska még aludt, a Petigeci biztos megbaszta egész éjjel. Modtam Petigecinek,hogy ma nagyon be kell piázni,mert apám elment két hétre,így minden nap be kell menni a pékségbe,utánna meg a piacra. Megyek át,odaérek,aludt a riherongy,Petigeci meg kapkodott össze vissza,szedte le a szexképeket a falról,közbe meg a másik kezével sepergetett,mondom mi van Petigeci,költözködsz? Azt mondja,Simonka, baj van, anyám most hívott, hogy apám jön ma meglátogatni. Mondom azért szeded le a képeket,meg takarítasz,úgyis be lesz piázva! Azt mondja nem, most engedték ki három napja az elvonóról,már más ember lett :)))) Mondom Petigeci inkább anyád jönne:)))) Azt mondja,gyorsan segíts,nemsokára itt lesz. MOndom jól van,segítek. Megittam két bororst,felkeltettem a fasztalicskát,mondom dohányozzál meg,kávézzál meg,jönnek a rokonok,a ház ragyogjon! El is kezdett takarítani, biztos örült neki,hogy jön a Peti apja,gondolom soha nem mutatták be senkinek,ezen nem is csodálkozok mondjuk. Mondom Petigeci,már a sasó geci takarít,mostmár szűrhetünk:)))) Leültünk piázni, jön a fasztalicska oda, töltsük neki is,mondom így akarsz a rokonok elé állni,részegen,már emeltem is rá a kezem. Ideges voltam,mert Anitát nem láttam már egy hete,és a telefont se mindig veszi fel. Na megjött Petigeci apja, de tényleg meg volt változva,megborotválkozva,stb:)))) Direkt kint hagytuk a piát geciségből,mert nem lehet innia az elvonó miatt:)))) Köszönünk neki,minden,megy oda fasztalicska,nyújta a kezét, Niki vagyok, Petigeci apja meg elsápadt,a rémületet látni kellett volna a fején, ahogy ránézett a nőre,hogy süllyedhetett eddig a fia:)))) Az meg vigyorgott a sárga fogaival,mondom csak le kellett volna itatni még:)))) Aztán ahogy néztem én is Nikoletta fasztalicskát,kezdtem én is megrémülni,tényleg olyan ocsmány volt,pedig én már hozzászoktam,meg meg is basztam párszor:)))) Kimentek a konyhába, főzni egy kávét a Petigeci apjának, azt mondja az apja mikor kimentek : Sándor,hogy hagyhattad ezt,hiszen a Peti a legjobb barátod, ennél jobbat érdemel, ez szörnyű ez a nő. Mondom én szóltam neki,dehát a szerelem az ilyen,tessék inni egyet inkább:))))) Azt mondja,nem köszönöm, három hetet voltam elvonón meg kórházban már az ital miatt. Visszajött Petigeci,kacsingatott, mondom megyek én is iszunk egy teát:))) Kiemegyek a konyhába,Petigecivel gondolkodtunk,hogyan rázzuk le,hogy tudjunk szűrni,meg amúgy is utáltuk. Gyere Petigeci,mondom addig kínálgatjuk itallal,még észre nem veszi magát:)))) Kimentünk,kipakoltuk az összes piát az asztalra:))) Elkezdtünk szűrni,Petigeci apja meg folyamatosan mondta,nagyon nehéz leszokni,ez betegség,stb,stb,mi meg mindig monduk,igyon egyet:)))) Aztán végül azt mondja,iszok egyet,ettől nem lehet bajom:))))) De lett! Úgy bebaszott egy fél óra alatt,megivott vagy 10 felest,meg egy liter bort:))))) Már a fasztalicskát se látta rondának,koccintgatott vele végig,hogy üdvözli a családban:)))))) Petigecivel fogtuk a fejünket,mondom oda az elvonó kúra:)))) Ráadásul még ott is maradt egész éjszaka,részegen nem mert hazamenni,majd megölte a szégyen:))))) Lefektettük a földre,hagy aludjon, fasztalicskát meg leitattuk,azt meg kifektettük a szőlők közé. Mondtam Petigecinek,hogy nem nagyon tetszik az apjának a fasztalicska:)))))) Meg én se értettem minek van vele,mondom néha megkúrni jó az persze,utána meg jól elverni,vagy lehúgyozni,na de együtt lakni vele? Mondom Petigeci, hogy mersz ez mellett elaludni, hát ha én erre kelnék,hogy meglátnám,meg is állna a szívem:)))) Azt mondja Petigeci,múltkor neki majdnem megállt,mikor éjjel nem vitt a fasztalicska kulcsot,benézett a kiskonyha ablakán, úgy megijedt a Petigeci,remegett a keze még 2 óra múlva is:))))))))) Aztán mondta Petigeci,hogy neki ez kényelmes így,mindig van pina,meg hogy a többi nő is ilyen kurva,akárhogy néznek ki,és ha egy szép nő baszna ki vele,akkor rosszul érintené a dolog:))))) Így meg itt ez az adams family, ezzel azt csinál amit akar. Meg is értettem,végülis teljesen igaza van.

Szólj hozzá!

Címkék: történet buli vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr477969192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása