Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Reggeli konyakozás

2015.10.19. 23:18 pison

Petigeci úgy visszaesett a piázásba,hogy három napja csak iszik megint, én meg nem tudtam piázni vele a csaj miatt,mert nem örült neki, vissza is sírom már az Anita a faszverőt,meg a fasztalicskáékat,azokat megkúrtuk,vagy jól felpofoztuk őket,belöktük az asztal alá,aztán mentünk szűrni,vagy szűrtünk velük. Mentem át a csajhoz,reggel mikor végeztem,hogy beköszönök,de nem volt már otthon,az anyja otthon volt, olyan fura volt, mintha lenne pár légkör a fejében:)))) Mondom reggel hét van,mit tetszik csinálni? Azt mondja, itt áll ez az üveg konyak szilveszter óta,megkostolja, de már félig se volt az üveg:))))))) Azt mondja, gyere, kérsz egyet? Mondom ha már lehet végre piázni,akkor miért ne. El is fogyott a másik fele hamar az üvegnek:)))) Negyed nyolckor mondom neki, kimenjek a sarki boltba,hozzak még egyet ? Azt mondja,hozzak nyugodtan,majd elszórakoztat ameddig a lány nem ér haza,meg megkérdezte vagy háromszor,hogy biztos visszajövök-e. Nem értettem,de mondom vissza persze. Még pénzt is adott piára,én meg csináltam mintha nem akarnám elfogadni:)))) Kimentem gyorsan, megártott azért az a pár feles, szédelegtem kicsit:) Bementem a boltba,levettem a polcról egy üveggel,meg még egyet, állok előre a pénztárhoz, kiabál a nő a raktárból,hogy pillanat,várok egy percet semmi, na mondom futás,elszaladtam a két üveg vilmoskörtével:)))))
Viszafutottam gyorsan be a lakásba,mondom meghoztam a piát,kicsit piázunk még, elfogyott egy fél üveg még:)))) Mondom,Petigeci nem jön ma,tessék mondani Ica néni? Azt mondja,nem jön az már,de tegezzem nyugodtan mostmár megittuk a pertut:)))) Mondom mi történt? Azt mondja,hát a múltkor együtt voltunk, ha érted mire gondolok,aztán mondta, hogy kimegy a sarki boltba,azóta nem jött vissza:)))) Akkor már értettem miért kérdezte háromszor hogy visszajövök e:)))) Gondoltam még piázok egy kicsit,aztán megkeresem a Petigecit,hogy mi történt, nekem is furcsa volt, hogy nem járt itt ennyi ideje,meg nem mesél 2 napja,hogy baszta meg az öregasszonyt:)))) Kérdezte hová sietek,mondom előkerítem a Petigecit, azt mondja ne siessek annyira, aztán kellette ott magát,rám akart mászni, alig tudtam lerázni:))))) Eszembe jutott azért,hogy jól lecimmantana az öregasszony, hogy kibasznék a Petigecivel,de inkább hazatámolyogtam,mondom felhívom Petigecit,de elaludtam,megártott a sok pia. Egyik üveggel azért elhoztam estére :))) Hívom délután Petigecit, mondom gyere át,de már ott volt a faházban hátul,itta a bort. Kivittem én is a piát,mondom összedobjuk,ami van. Mondtam Petigecinak,hol voltam,meg mi történt,azt nem meséltem még , hogy rám akart mászni a nő:))))) Mondom mi bajod van Petigeci,meguntad az öreg pinát?:))) Azt mondja,Simonka, mondok egy titkot,de ezt tényleg nem mondhatod el senkinek :))))) Esküdj meg:) Mondom megesküszöm,csak mondjad már. Elkezdte mondani, hogy átvolt nála, meg negyed órát mesélt,hogyan baszta meg:)))) Mondom ez a nagy titok?:)))) Várjál,azt mondja,Simonka képzeld el, a végén szopatom nagyban, rá akartam húzni a fejét a faszomra, és a kezembe maradt a haja:)))))))))))) Azt mondja lejött a parókája és a kezébe maradt:)))))) Úgy nevettem köptem ki a piát is a falra,majd megfulladtam:)))) Mondom, Petigeci, nem tudtad,hogy parókája van,hát 20 méterről látszik:)))) Azt mondja,tudta a faszom, akkor hozzá nem nyúlok:))) Azt mondja, úgy megijedtem Simonka, két ütemet kihagyott a szívverésem éreztem:))))))) Mondom azért befejezted? Azt mondja,BE:)))) Rakta vissza a haját az öregasszony,mondom kiszaladok a boltba, azóta nem mentem a környékre se:))))) Mondom én se nagyon fogok,mert elloptam két üveg piát délelőtt:))))) Elmeséltem neki már az egészet,mi történt reggel,azt mondta,azért megszoptatthattam volna nem haragudott volna érte így már:)))) Mondom Petigeci,neked tényleg nincs szerencséd a nőkkel:))) Azt mondta,nem is foglalkozik már senkivel,majd elmegy kurvákhoz ha szüksége lesz rá,gyűjt rá pénzt:)))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr517991705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása