Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Fasztalicskával a kisházban

2015.10.19. 23:49 pison

Petigecivel nem szűrtünk mostanában, a ksiboltba jártunk át,mert új csaj jött,és fel akartam szedni, naponta átmentünk tízszer mindig ittunk egy üveges narancsot,csak hogy tudjak vele beszélni mindig egy kicsit. Ez ment már egy hónapja,a kisbolt előtt ültünk a kövön, erre nézem mondom, nézd , Petigeci,ott jön a fasztalicska:))))) Tényleg az jött, tolta a kölkét, valamelyik szityus felcsinálta, aztán most ellett meg,és kibaszták biztos onnan is:))))) Mondom gyere Petigeci,beszéljünk már ezzel a mocskossal , de meg ne lássa a boltos , hogy ismerjük. elbújtunk a bolt mögött a wcben, vártunk ameddig végez aztán utánalopóztunk:))) Utolértük, mondom mi van veled,rég láttunk!?:))) Azt mondja, elköltözött a szipusoktól,mert ott nem lehet gyereket nevelni, mondta hogy már megváltozott,nem szityuzik,meg nem iszik:))))) Mondom akkor miért csörögnek az üvegek alul a gyerekkocsiban?:)))))) Azt mondja, hozta vissza,csak nem vették vissza az üvegeket. Petigeci meg hozzá se szólt,az megölte volna legszívesebben. Kérdem tőle,hol lakik,mondta az apja visszafogadta,akit a petigeci szétvert:))) Mondom Petigeci, hívjuk át este, kivisszük a faházba, jól berúgatjuk,a Kaci hagy örüljön:)))) Át is hívtam, alig lehetett rábeszélni, mondom ez tényleg megváltozott,de a kinézete is, már olyan csúnya volt, hogy a Petigecivel gondolkodtunk,hogy tudtunk hozzáérni egyáltalán:)))) Mondom vigyünk szűrnivalót, de vegyük meg a kisboltba, úgyse fog összejönni az a csaj,igyuk le magunkat. Megyünk,vettünk szűrnivalót,erre meg megszólal a csaj, buli lesz?:)))) Mondom az,Petigeci meg mondja neki,nem jössz te is?:))))) Mondom én 1 hónapig nem mertem hozzászólni ez meg egyből elhívja,de nem jött a csaj:)))) Mentünk a faházba ki,már bontottuk is ki a piát, mondom Kaci,este vendéged jön:))) Hü hü hü hü mondja ki az?:))))) Mondom jön a fasztaliga, megrakhatod este:)))) Elkezdtünk szűrni, ezek meg elkezdtek tornázni kint a Petigecivel:)))) Akkor szokott a Petigeci tornázni amikor tudja hogy lesz baszás:)))) Mondom mi van Petigeci? Azt mondja,ha a Kaci este kidől akkor valakinek be kell ugrani helyette:)))) Mondom,te beleraknád abba megint? Azt mondja,nem szívesen,de válogatós fasznak kutyában a helye!:))))))) Berúgtak estére,de én is,estem neki a falnak,majdnem kidőlt az egész. Megjött a fasztalicska nikoletta, mondom remélem nem látta senki:))))) Hátravittem titokban, nem akart inni, de aztán csak megadta magát:))) Mondom majd reggel hazamész a gyerekhez,elvan addig apáddal. Iszogattunk,mondom miért nem békülsz ki a Kacival?:)))) Megváltozott ő is, nevelnétek együtt a gyereket:)))) Azt mondja,neki nem kell senki,mondom neked,mikor naponta hatan mentek át rajtad az se volt elég?:))) Nem mondtam neki,csak gondoltam magamba. Petigeci meg mondta neki,ne kéresd már magad,belefér egy kis maola nem?:)))) Nem fért neki bele. Már gondolkodtunk,hogy kéne az öcskösnek szólni,hogy hozzon füvet,régen attól mindig megkívánta a faszt. De végül leitta magát,a Kaci meg lesmárolta,aztán kivitte :))))) Petigecivel meg kukkoltuk, ott szopta a Kacit a bokorba,utána meg kint kúrta a Kaci a minusz fokban:)))) Mondom én ezt nem nézem ittunk tovább:))) Jöttek be 5 perc múlva,Kacagó csak úgy virult. Hü hü hühü,elkezdett inni,mondom óvatosan kell még pia:))))) Ott smároltak,meg minden,Petigeci meg mondja neki,Niki,nem akarsz velem is kijönni?:))))) Látszott a fasztalicskán,hogy gondolkodott rajta,de a Kacival nem akart bunkó lenni,így nem mentek ki. Annyit piáztam,én is már gondolkodtam rajta,hogy meg kéne rakni:)))) Ment ki húgyozni a fasztalicska, én iszogattam a Kacival,Petigeci meg kiment utána:)))) Kint voltak vagy fél órát,elbújtak valahol mert a Kaci szaladgált ki 10 percenként,hogy hol lehet:))) Én tudtam hol volt,hát kúrta a Petigeci:)))) Mondtam a Kacinak,biztos hányni vannak:))) Jöttek vissza, Petigeci vigyorgott,már tudtam mi történt. Mondom neki mikor a Kaci nem figyel,mi volt Petigeci?:)))) Azt mondja felvitte a padlásra, megpipáztatta,meg seggbe dugta,mert a Kacagó után nem merte belerakni:))))) Tiszta por volt a feje mindene:)))) Azt mondja feküdtek a földön dugta oldalról segbe,a keze meg már majdnem csuklóig benne volt a pinájába úgy szét van kúrva:))))) Azt mondja,fel kéne csinálni,utána ráfogni a kacagóra,hogy ő volt:))))) El is ment a kedvem az egésztől,mondom én át nem megyek rajta. De piáztam még, a Kacagó is kiütötte magát teljesen, mondom megszoptatom attól nem lehet bajom:))))) Megvártam ameddig kiment húgyozni, már sejtette mi vár rá. De úgy be volt rúgva, hanyattesett a saját hugyába:)))) Előrevittem, apámék már aludtak,beküldtem fürödni. Bementem nézni, de nem bírtam,olyan csúnya volt:))))) Bementem, jól lepipázott, rávertem a fejére,mondom mossál hajat is :))) Visszamentünk, Kacagó meg mit sem sejtett:))) Mikor felkelt,már a következő találkozást beszélték meg:))))) Reggelig piáztunk Petigecivel,de mikor kijózanodtunk nagyon szégyeltük magunkat:)))))) Le is köpködtük a fasztalicskát mikor aludt,mondom jól megváltoztál,ma csak hárman basztak meg :)))))

Szólj hozzá!

Címkék: pisi sasvári kacagó görény sasó geci sasvári alexandra nikolett sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr687991769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása