Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Sötét bunyó

2015.10.19. 23:54 pison

Reggel értem haza a munkából, egy óra múlva csörgött a telefonom,a Petigeci volt az,mondom ráér. De nem hagyta abba a Petigeci,ötödikre felvettem,mondom mi a faszt akar? Mondta gyere hátra a faházban vagyok Simonka,baj van. Felöltöztem, ittam egy teát, elindultam hátra. Petigeci ott ült napszemüvegben, mondom süt a nap Petigeci,mi a baj? Levette a szemüveget,majdnem elájultam úgy néztek ki a szemei. Tiszta lila meg fekete volt mindkettő,alig látott ki rajta. Meg se kérdeztem mi történt,mondom menj orvoshoz ha nem akarsz megvakulni. Azt mondja már volt, kenni kell,majd elmúlik neki,hozzál piát inkább Simonka,azt mondja. Előre mentem borért,de meg voltam ijedve,hogy biztos a Borgóék elkapták,aztán bebasztak neki kettőt. Vittem hátra piát,elkezdtem én is inni,mondom mi történt Petigeci? Azt mondja,a Fasztalicska apja nincs otthon két napog,ott piázgattak Kacagóval meg a Nikoletta fasztalicskával az este,mert nem jöttek a faházba,mert a fasztalicska gyereke otthon volt. Azt mondja a Kacagó kidőlt hamar,mert megint szedi a nyugtatót,aztán itatott vele rá egy kis konyakot sörrel:))))))) Bebaszott a kacagó,kidőlt, majd kettesben maradt a fasztalicskával piázni, aztán mondta neki a Niki, hogy kéne dugni egy jót, mert a Kacagóval ma már nem fog:)))) De azt mondja a fasztalicska, játszák el,mintha megerőszakolná a Petigeci:)))) Ez a fasz meg benne is volt:))))) Azt mondja Petigeci, megbaszta csak úgy visított, azt mondja felé térdelt, egyik kezével fojtogatta,a másikkal meg verte a faszát,a kacagó meg felkelt közbe, benyitott, azt hitte igazi erőszak, vagy csak zavarta hogy basszák a nőjét:))))) De olyat bebaszott a Petigecinek, hogy leesett az ágyról:)))) Azt mondja Petigeci,felugrottam, eltettem a faszom, úgy megsoroztam a Kacagót utána,hogy feküdtek a földön,a fasztalicska meg ráugrott hátulról, azt meg lekönyökölte, de elkeztde tépni a haját , meg kinyomta a szemeit:)))))) Azt mondja,Simonka alig láttam,de két olyat bebasztam a fasztalicskának,hogy eldőlt, még szerencse hogy el tudtam találni, mondom azt a nagy adams family fejét nem nehéz eltalálni. Utána el is menekült onnan,mert olyan sikítást csináltak, hogy a szomszédok is felkeltek,mondja, ki ne hívják a rendőröket. Elment az ügyeletre,mert alig látott:)))) Azt mondja,Simonka vissza kell menni,mert ott van az összes cuccom,a péztárcám meg minden,meg szétverem mind a kettőt azt mondja. Mondom nem kell szétverni őket, mert akkor tényleg rendőrségi ügy is lehet,a saját lakásukban. Majd én bemegyek és elhozom a cuccodat. Szűrtünk még egyet,aztán elindultunk, vittem a biciglivel a csomagtartón a Petigecit,mert nem tudott egyenesen menni :)))) Odaértünk,mondom várj meg a lépcsőházba, kopogtam,alig akartak beengedni,nem hitték el,hogy nincs itt a Petigeci. Bementem, ezek be voltak rúgva már reggel 11 órakkor, a gyerek meg ordított mint a sakál, ezek meg itták a piát:)))) A berendezés meg össze volt törve ugyanúgy:)))) Tele volt az asztal piával,mondom töltsetek már egy felest. Megittam vagy hármat,majdnem elfelejettem miért jöttem,meg hogy a Petigeci kint vár. Mondtam nekik itt Petigeci,be is szartak egyből:)))) Eszembe jutott,hogy kibékítem őket,és lenyúljuk a sok piát:)))) Mondom,Petigeci békülni jött,hagy jöjjön be. Nem nagyon akarták beengedni,de montam nekik,hogy beengedem én akkor,és szétverünk mindenkit :))))) Mondtam Petigecinek,hogy jöjjön be de ne legyen bunyó most,majd lenyúljuk a piát,aztán úgyis elkapjuk őket. Be is jött,ezek úgy be voltak szarva csak ültek az ágyon:))))) Jól bepiáztunk, olyan jó lett a hangulat,hogy tényleg kibékültek a Petigecivel, röhögtek már az egészen a Kaci meg sírt:)))) Mondom Petigeci,meg is vakulhattál volna:))) Azt mondja akkor könnyebb lenne kúrogatni a fasztalicskát,mert nem látná milyen ronda feje van:)))) Bepiáztunk keményen, aztán mentünk,haza ne érjen a fasztalicska apja. Alig találtunk haza úgy berúgtunk,a Petigecivel támogattuk egymást a sötétbe napszemüvegben:)))) Elhoztunk vagy 4 üveg piát is,hogy másnap is tudjuk folytatni,ameddig jó nem lesz a szeme petigecinek:)))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr967991777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása