Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Barmonkannás Évike második nap

2015.10.02. 23:24 pison

Az előző szextörténet folytatása,olvassátok el,mert nem fogjátok ezt érteni. Tehát megvolt előző nap a cumcura,át lettem hívva másnapra is,a nagypicsájú,nagycsöcsű (50 literes),nőhőz a többiért. Nem is birtam éjjel aludni,azt terveztem,hogy mi hogyan lesz,meg a marmonkannán járt az eszem. Elindultam reggel,odaértem. Jött ismét az üveges kóla mint tegnap,stb. Felmentünk,húúú levetkőzött,nem láttam még ilyet! majd elájultam azoktól a mellektől,le s bírtam a szemem venni róla. ahhhhh..fehér melltartó,meg szép barna bőr jaaaaa. Kivettem az egyik 50 literest és csak úgy szopkodtam mintha az életem múlna rajta! majd bele fúlladtam közé,dehát ez miatt mentem! Levette a bugyit,és oda tette a kezem,hogy ujjazzam meg. Azt mondja,csináljam a nyelvemmel is! Még sose nyaltam pinát,meg nem is akartam,de most nem akartam elrontani ezt a napot,így muszáj volt. Nem is volt olyan rossz mint amire számitottam,húzta bele a fejem! Erre azt mondja,a fenekét is. Elkezdtem ott is nyalni,de mondom ha ez fingik egyet kivisz az ablakon a huzat tokostúl XDXD

Azt mondta dugjam az ujjam a seggébe,és fent nyaljam a pináját közbe! Csináltam is vagy 10 percig,erre mikor elévlvezett tele lett a pofám nem tudom mi jött ki onnan de olyan keserű volt mint amikor az elemet megnyalja az ember,húú de szar volt,nem nyalok többet pinát az életben. Na akkor mondta,hogy most ő szop,és végig,hogy tovább birjam. Úgy is tett,megint úgy nyelte a faszt,hogy azt hitttem beszippantja a zacskóm is. Jó teli engedtem a száját,le is nyelte. Kis pihenés,ismét szopott,aztán szétdobta a csülkeit,rámásztam,szopkodtam a csöcsit megint,de rámszólt,hogy ne szüttyögjek,dugjam már meg. Olyan tág volt a pinája alig éreztem,két ujjam be kellett mellé tenni,hogy ne harangozzak benne,de nagyon jó volt! Olyan élvezeteket adott ez nő,hogy a talpa nyomában sem járhat egyik se! Egész nap ez ment fél órás szünetekkel,hazafelé majd össze csuklottam,alig birtam menni.

Szólj hozzá!

Címkék: szex sex wc cigány szex

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr497883704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása