Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Tüzijáték commando taxis szopósnál

2015.10.03. 18:53 pison

Az előzmények a tüzijáték kacagónál című írásban.
Petigeci odaért,leültünk piázni,már nem láttam egy hete legalább.Elmondtam neki,hogy mi
volt,azt mondta,dobáljuk meg a taxis lajosbát,csak még szűrjünk:))) Öcskösék már kész
voltak,be is szívtak,és beültek xboxozni heftivel,mondom ezek már sehova nem jönnek,menjünk Petigeci. Kimentünk a kert végén keresztül,de az volt a baj,a kerítéstől nagyon messze volt a háza a taxis szopósnak,ezért mondom bemászunk,odadobunk párat az ajtóba,és futás:))) Azt mondja Petigeci : Az nem jó,valami ki kell találni,hogy kifelé ne kelljen mászni,mert utolér akkor végünk van,bent elkap akkor az betörés:))) Na mondom akkor innen dobjuk,de az se jó,nem megy el odáig. Ekkor azt mondja Petigeci: bemászik,és szétnéz merre kell majd futni,vagy hol lehet elbújni bent. Be is mászott jön tíz perc múlva azt mondja: Nem lehet elbújni sehol,de megatláltam a villanyórát a fészerbe,lekapacsolom az áramot,kimászok gyorsan,ameddig kiér a Lajos bácsi,addig kimászok a másik oldalon,és adom a jelet,két oldalról megdobáljuk egyszerre,akkor nem tud merre futni:)))) Mondom ez nagyon jó ötlet gyerünk másszál vissza a taxishoz. Mászik be,kúszik a földön,azt hitte valami akciófilmben van,még mutogatott is közben a kezével:)))) Odaért,lekapcsolta a villanyt tényleg,majd kiugrott a másik oldalon a kerítsen,és behasalt a garádba:))) Sötét lett az egész házba,ideges voltam,meg is húztam a piát amit vittünk,feküdtem én is a földön,készítettem a petárdákat a kezembe. Várunk várunk,egyszer csak jön ki a Taxis szopós az elemlámpával,megy a villanyóra felé.Petigeci meg hív telefonon közbe: Simonka akció indul TŰŰŰŰŰZ:)))))
Repültek ám a petárdák:))) Taxis mellett a villanások BIMMMMMM BUMMMM BÁMMMMMM:)))))) Az meg ordított : a KURVA ANYÁTOKAT :))) Szaladt ki a felesége az is ordított,mi történt Lajos? Az meg : A kurva anyjukat megint itt játszanak a gyerekek!!:)))) Odaért a villanyórához,aztán elfutottam,Petigeci meg a másik irányba:))) Előttünk találkoztunk,leütlünk a lépcsőre,beszűrtük még a többi piát,de feküdtünk a röhögőgörcstől az út közepén:)))))Egyszer csak nézem,jön valaki biciglivel,és énekel meg magyaráz közben,valami részeg lehet biztos. Odaért elsápadtunk mind a ketten,a Taxis szopós volt az. Száll le a bicigliről,mondom Petigeci,végünk van most. Leszáll jön közelebb,és nyúl be a belső zsebébe,meg ordít közben,a kurva anyátokat most megkapjátok!!!! Petigeci azt mondja pisztoly van nála futás:))))) de nem az volt,hanem egy zacskó szög volt,azt baszta oda a Petigecihez:))))) Megint nyúl vissza a zsebébe,Petigeci szalad oda hogy lerúgja,az meg felemelte a biciglit,ennek a hülyének meg beleakadt a lába a biciglivázba ahogy rúgni akarta,és olyat estek mind a ketten,hogy a Petigecinek végighorzsolódott a feje:))))) Ott feküdtek az út közepén:)))) Ordít mint akit ölnek,Simonka segíts karate van!!!:)))) Mentem oda,ráfeküdtem a Taxisra,mert az meg a földön fekve rugdosta a Petigecit:))))) Térdltem a fején,mondom nyugi Lajos,nyugi Lajos:))))) Petigeci kiszabadult valahogy,fogta a biciglit,elhajította az árokba,és elfutottunk:))))) Taxis felvette a biciglit,és jött utánunk,de mostmár nem mert odajönni,csak ordított az út közepéről,meg nyúlkált a zsebébe,azt mondja : Most megkapjátok!:)))) Elfutottunk az egyik helyen,ahol nem tudott utánunk jönni már,bementünk hátul a kerten keresztül hozzánk,elment ez a hülye
mosakodni,tiszta sebes volt a feje ahogy pofáraesett,meg ahogy a taxis azért megtaposta az is látszott kicsit:))))) Megmosakodott,hoztam még egy kis piát,ekkor már röhögtünk az egészen:))) Nézem mosolyog ez a hülye,mondom mi olyan vicces? Erre vesz elő egy telefont:))))) Azt mondja kiesett a taxis zsebéből a verekedés közbe:)))) Le is telefonáltuk róla az utolsó forintot is:)))) Petigeci mondja megy haza,reggel elkiséri Anitát a suliba. Mondom ezzel a fejjel?:))))) Elment,lefeküdtem aludni,reggel jön egy üzenet fél hatkor,Simonka,lekapcsoltak a zsaruk,mindent tudnak. Elsápadtam egyből,apám ki fog dobni a házból ha ezt megtudja.Megyek ki a kiskonyhába,tenném fel a teát,kinézek az ablakon,ott áll a civil rendőr a kék skoda favorittal a ház előtt. Tudtam már hogy itt a vége,felöltöztem,kimentem,mielőtt elkezdenek csengetni,vagy szirénázni,és felkelnek apámék. Petigeci ott állt a kocsi mellett bilincsben,és szítva a cigit,még mindig részeg volt:))))) Mondták most bemegyünk a kapitáynságra,szálljak be a kocsiba. Út közbe kérdezi a rendőr: Hol jártak maguk tegnap éjjel? Mondom sétálni. Azt mondja azt látom,és néz rá a Peti fejére:))))) Bevittek minket,rám is raktak egy bilincset,azt mondják várakozzak itt a folyosón,majd szólítanak,a Petigecit meg bevitték:)))) Másfél órát bent volt,mondom mi tart eddig,ott se voltunk ennyi időt:))) Jön ki egyszercsak,vigyorog,azt mondja : Simonka,bűnözők vagyunk,ne mondj semmit,és vigyorog:)))) Erre úgy oldalba vágta a rendőr,majd összecsuklott és elkezdett orditani: Mit képzelnek maguk,ez egy rendőrségi kihallgatás,nem játszótér! Vagy a beszélőn szeretnének locsolkodni?:))))) Bemegyek,elkezdik mondani mi törtét,szó szerint ami volt,meg hogy a Harmati úr feljelentést tett,a petárdázás miatt.Mondom ki az a Harmati úr? Megint ordít a rendőr: Viccel maga,szórakozik? Nem ismeri Harmati Lajost a szomszédját? Majdnem mondtam,hogy én úgy ismerem,hogy taxis szopós,de mondom akkor még a karácsonyt is itt töltjük:)))))) Megírták a jegyzőkönyvet,gyanúsítva vagyunk garázdasággal,meg ez a idióta Petigeci zsebébe volt vagy tíz petárda,elvették,és őt még pluszban feljelentették valami pirotechnikai eszközök birtoklásáért:))))) Kiengedtek,és fél egykor már otthon is voltunk,ezt megúsztuk.

Szólj hozzá!

Címkék: történet tatabánya pince wc taxis gyogyós taxis szopós

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr617886814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása