Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A szilveszteri tibornya

2015.10.04. 18:31 pison

Szilveszterkor nem mentünk sehová,úgy döntöttünk,otthon iszogatunk Petigecivel,fasztalicskával,meg az öcskössel. Elkezdtük már reggel hétkor,így már tízre eléggé ittas állapotban voltunk. Énekeltünk,táncoltunk,dobáltuk a petárdákat:))) Mondom Petigeci,neki kéne fogni a kajának,mielőtt feküdni fogunk a földön. Mondom főzzünk csülkös káposztát,az felszívja a piát,tudunk inni két napig. Fel is raktuk kint a nyári konyhába a 10 literes fazéba főni. Közben ment a szűrés, meg átbeszéltük mi történt idén:))) Beszéltem a fasztalicskával is,hogy lehet az hogy az Elvissel lakik,de a Petigecivel jár közben,és közben meg mindenki kúrogatja,még én is.Hát azt mondta : Figyelj Simonka,az Elvist szeretem ő az élettársam,a többi meg csak buli. Mondom ez mekkora kurva,ez végigszopkodtta az egész falut idén :))) Lementünk borér, a pincébe,de az utolsó két liter volt. Na mondom honnan szerzünk bort,még csak dél van,de se pénzünk,és itt nincs is nyitva semmi. Megyünk felfele,mondom ezt figyeld fasztalicska:))) Nem így mondtam neki,mert csak itt hívjuk így, amúgy Nikoletta a neve, de szoktuk mondani Adams Family fejűnek is,mert azokra hasonlít a legjobban:)))) Mondom,ezt figyeld Niki:))) Kivettem egy petárdát,és odabasztam a Petigeci lába alá,az meg nem hallotta hogy ég mert szólt a rádió:))) Pont emelte ki a csülköt hogy megnézze kész e van,akkor robbant a petárda,és úgy megijedt ez az állat, hogy visszaejette a lábasba vagy fél méret magasról, hogy tiszta zsír lett a plafonig az egész fal:)))) Az még a kisebb baj volt,viszont rá is fröcskölt,és fájhatott neki nagyon,mert ordítani se tudott:))) Csak suttogta : Simonka a kurva anyád:))))))) Szaladt ki a hidegbe, dobta le a pólóját , tiszta vörös volt az egész melle meg minden,úgy összeforrázta magát:))) Mondom menj be gyorsan hideg vízbe:)) Azt mondja adjak neki inkább piát , mert már nem fáj:))) De azért bement fürödni,meg adtam neki másik ruhát:)))) Mondom ezt se engedem főzni többet mert életveszélyes,múltkor meg a házat gyújtotta majdnem magára:))) Elkészült a kaja, ettünk,aztán kidöglöttünk. Felkeltünk úgy délután hat körül,de mondom Petigeci nincs pia,mit fogunk inni? Gondolkodtunk. Baglyasékhoz nem mehetünk,mert lelőnek sörétessel,kocsma zárva,hát más választás nem volt,mondom átküldjük a fasztalicskát a Sári nénihez (akinek a petigeci felvette a nyugdijját egyszer:))) ),azt nem ismeri,meg neki van csak pénze:)))) Elindult,Petigeci utána ment gazsuláltak valamit a kerítésnél,majd bementünk a házba,és elővettem fél liter pálinkát,amit eldugtam a talicska elől:)))) Mondom mit beszéltetek a kapuba? Hát azt mondja Petigeci,montam a fasztalicskának,hogy a Sári néninek mondja, hogy az öreg Cirkelbak Feribácsi küldte a borért:))) Na el is sápadtam egyből,mondom te hülye állat,agyon is verik érte,de nem lesz piánk az nagyobb baj:))) Azt mondta,akkor átküldjük a Baglyasnéhoz:))) Jött vissza úgy tíz perc múlva a talicska,hozta a bort,meg azt mondja nagyon káromkodott az öreglány mikor megmondta ki küldte:))) Hogyne káromkodott volna:))) Az volt a férje neki,és mikor elváltak,akkor szippantós volt az öreg,és bosszúból beengedett egy tartály szart a nyitott ablakon a Sári nénihez,és fél évre lecsukták érte:)))))) Az a lényeg,hogy lett öt liter borunk,így tudtunk mulatni reggelig:)))

Szólj hozzá!

Címkék: történet sex tatabánya verekedés wc pisa sasvári sasó geci sasvári alexandra nikolett sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr487890796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása