Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Baszottpofájú Editt

2015.10.08. 23:54 pison

Két hete kb ültünk a Petigecivel a napsugárban,a kedvenc kocsmánkba. Dumáltunk, hogy nincs csajom mostanában, Petigeci meg megint összeszedett valami tripperes biciglit, neki van:))) Azt mondja : Simonka, összehozzalak egyik barátnőjével? Kicsit idősebb, de beleöntesz két pohárral, aztán vihető is :)))) Mondom mit veszíthetünk,a fasztalicskánál rosszabb már nem hiszem, hogy lehet:))) Azt mondja,elküldöm a számod neki,mondom küldjed nyugodtan,de hogy néz ki? Azt mondja ne törődj te azzal,te mondtad,hogy a tűzoltásra a moslék is jó:))))) Ittunk egyet még,mondom petigeci,add meg inkább te a számát, felhívom:) KImentem remegett a kezem mikor hívtam,úgy izgultam. Beszéltünk vagy tíz percet,petigeci,meg hortda a piát közben,ezért nem emlékerztem nagyon miről beszéltünk, csak azt , hogy van férje,meg valami Edittnek hívják,45 éves. Mondom Petigeci,majd meglátogatom,de most igyunk:)) Be is rúgtunk,közbe sms-t írtunk egymásnak a csajjal, mikor már alig láttam. Írt smst , hogy : Magamban akarlak érezni macikám , és iyleneket:)))) Másnap még részeg voltam , megbeszéltük a találkozót, mentem fel hozzá, a férje dolgozott délután kettőig, korán kellett menni:))) Odaértem,hát olyan csúnya volt a nő, hogy a fasztaliga az babaarcú lett volna ha melléáll az adams family fejével:))) A haja fel volt kötve , de úgy állt,mintha a 380 voltba nyúlkálna egész nap,a feje meg mintha előrül fejen baszták volna egy szénlapáttal,olyan lapos volt a feje,plusz még szeplős is volt, mintha belefosstak volna a ventilátorba! Írtam is az sms-t a petigecinek,hogy ki ez a baszottpofájú, én ezt meg nem baszom,annyi pia nincs:))) Ittunk a csajjal is sört,meg dumáltunk,mondom legalább a pia ingyen van,de itt dugás nem lesz:)))) Úgyis másnapos voltam,vissza is részegedtem volna,de kijózanodtam mindig mikor ránéztem a baszottpoájúra:)Ittunk még egyet,meg valami hpt,azátn kiment a fürdőbe, visszajött ilyen köntösbe, be volt rúgva,táncilt ott , meg mutogatta magát,már röhögtem magamban az egészen:))) Mondom nki kimegyek a fürdőbe én is,hányingerem van:))) Kimentem,hívtam a petigecit,mondom te hülye áltta, hova hoztál te engem:))) Le kell lépnem:)) Azt mondja,simonka,hát gyere el:)))Mondom kitalálok valamit:)) Visszamentem ittunk még,a nő már majdnem rá akart térni a lényegre, még húztam az időt. Kimetn ismét a fürdőbe hugyozni,mondom itt az idő:) Ki akartam szökni,de zárva volt az ajtó, mondom kimászok az ablakon, rááltam a gázkéményre kifelé,az meg leszakadt,és beestem a kertbe háttal:))) Felugrottam,futottam a kapuhoz,az is zárva volt, ugrottam ki a kerítésen, szétszakatt a nadrágom is,de nem érdekelt,csak futottamaz első sarokig:))) Hívtam a petigecit,mondom meg kellett szökni, olyan jó nőt szereztél:))))

Szólj hozzá!

Címkék: szex sex tatabánya

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr777951506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása