Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Menekülés a vonaton

2015.10.08. 23:58 pison

Iszogattunk még egy keveset, aztán be is szédültünk rendesen. Reggel arra keltek, hogy a Petigeci meg az öcskös már isznak,és úgy néznek ki majdnem , mint mikor tegnap befejeztük:))))Kicsit magamhoz tértem, mondom folytatom velük én is :)))) Iszogattunk reggel tovább, mondja Petigeci,már úgy is mindegy, pénz meg van rá:))) Kiküldte az öcsköst piáért, aztán mesélte mi volt a nővéremmel tegnap. Mondom én erre nem vagyok kíváncsi:))) Mondom Petigeci mesélj a csajodról,azaz a volt csajodról:)) Vesz elő egy képet, mutatja, mondom melyik az? Azt mondja a kis szemüveges a szélén:) De melyik? Azt mondja,a szélén a kis szemüveges nem látod? De mondom látom, hárman ülnek szemüveges mind :))) Azt mondja tényleg,mutatja melyik az , úgy elröhögtem magam,kiköptem a piát,mondom ez hogy néz ki?:))))) Olyan ronda volt, hogy feljön a szén,plusz még volt vagy 45 éves:)))) Azt mondja Petigeci, ne azt nézd hogy néz ki, olyan szűk a pinája mint egy nádszál, meg be tudja kapni a faszt ameddig le van gallyazva:))) Úgy nevettem,nem tudtam inni,ahogy az kinézett:))))))) Visszaért öcskös egy szatyor piával, mondom ki kéne menni a kertbe,vagy el valahová,mert apámék nem nagyon fognak örülni, ha megint így látják , hogy a fél család már délelőtt be van baszva:))))) Aztán öcskös meg a nővérem meggondolta magát,és beültek a kocsmába. Mondom Petigeci,menjünk fel anyádhoz inni , rég voltunk már ott úgyis:))) Rángatta a vállát,aztán elindultunk. A telefonja szólt folyamatosan közbe, jöttek az sms-ek a nőtől,hogy fel fogja jelenteni, meg hogy a rendőrség már figyel titeket:))) Mondom add ide , írtam neki válasz smst,hogy már elittuk a pénzed ne csináld a telefonszámlát fölöslegesen:))) Így négyen kitámyologtunk az állomásra, na mondom bemutatkozik a Simon család:)))) A vittünk műanyag poharakat, mondom kell a fél órás vonatútra, nehogy kijózanodjunk. Felültünk, megy a vonat,iszogatunk,már majdnem ott voltunk, erre nézem jön a kalauz,mondom Petigeci,nem vettünk jegyet elfelejtettük:( Azt mondja,induljunk el előre,mire utolér, odaérünk, nem fogok büntetést fizetni. Összeszedtük a cuccokat,és elindultunk előre,a bakter meg jött folyamatossan:) Menet közbe ültek ott négy fiatal gyerek söröt ivott, petigeci odalépett , azt mondja mivan skinhedek, lebaszott két pofont a kopasznak,csak úgy csattogtt a feje meg elvette a sört tőle:))) Siettünk tovább, megyünk , megyünk , egyszer csak nyitom a következő ajtót, hát odaértünk a mozdonyba,és benyitottam a mozdonyvezetőhöz:)))) Azt mondja a kurva anyádat takarodjatok innen kifelé:)))) Hátul meg jött a bakter, mondom ezek megölnek petigeci,meghúztam a vészféket, aztán futottunk a pusztába, de a röhögéstől alig bírtam futni, mert integetett utánunk a stop táblával a bakter,amivel indítja a vonatot:)))) Egy óra alatt be is gyalogoltunk a sínek mellett, aztán felmentünk Petigeciékhez,és piáztunk ott egy napot,utána ismét otthon folytattuk,de már busszal mentünk,fel ne ismerjenek:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr297951512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása