Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Wc

2015.10.11. 18:54 pison

Felkeltem reggel, a nagy kaland után ami az előző blogba van. Felraktam egy teát,mondom ameddig felforr a víz, felhívom a Petigecit, megkérdem hogyan érzi magát. Mondta,majd átjön este és xboxozunk, meg hoz valami szűrnivalót, ha van kedvem akkor piázzunk. El kellett mennem wécére,de foglalt volt, ki kellett mennem a kintibe. Azon meg nem volt ajtó, de már nem bírtam tovább, be kellett üljek:))))) Ülök ott nagyban, végzem amit ilyenkor kell, erre nézem, jön a kert végéből a taxis felesége, ajtó meg nincs:))) Mondom felállok, de akkor is meglát meg így is:))) Fogtam felrántottam a gatyámat és futottam be, még jó hogy már nem volt foglalt,ott kellett befejezni:))) Még jó,hogy nem épp rejszoltam és akkor jött. Kimentem, aztán mondta,azért jött, mert a taxis szopós bent hagyott valami botokat a kocsiban,jó nem így mondta, hogy taxis szopós,hanem a Lajos. Mondtam kérdezze meg apámat. Petigeci is megjött közben, délelőtt tíz volt,mondom ez neked este?:))) Elővett egy üveg metaxa konyakot, meg egy barackot, azt mondja, Simonka úgy átfagytam tegnap, kell valami melegítő, azért jöttem korán. Mondom, majd beszűrjük, de el kell mennem a Jóska bácsihoz még, megbeszéltem vele, hogy átviszem a biciglimet, csinálja meg. Lementünk a műhelybe, ott volt a Pici is a felesége. Mondom Jóska bá,hoztam a bringát, meg kéne a féket csinálni. Nézi,azt mondja,jó ez a fék még. De mondom olyan kell, hogy füstöljön a kerék ha behúzom. Azt mondja akkor állj a tűzbe vele:)))) Épp valami biciglit festett, a felesége meg ott ült mellette, fogja a festéket és belefújt egyet a hajába:)))) Az meg elkezdett ordítani:))) Azt mondja neki Jóska bá, jó lett a frizurád, úgyis ez a divat:))) Tiszta kék volt a feje:))) Ordított tovább a felesége, fogja Jóska bá,felkapott egy pumpát, azt mondja : Takarodj innét, mert kettéhasítom a fejed:))) Csak úgy menekült :))) Mi meg egymást néztük,melyikünk bírja tovább röhögés nélkül:)))) Azt mondja, megbasztam a múltkor háromszor egy nap gyerekek, 52 évesen! Mondom magamba, én egész nap azt csinálnám ha ilyen feleségem lenne. Mondta hagyjam ott a biciglit, mert sok a munkája, holnap után mehetek érte. Mondom,az nem mehet, nekem mára kellene. Azt mondja itt van addig az asszonyé, úgyse akar sehova menni, mert ha hazamegyek úgy megbaszom, hogy nem tud ráülni egy hétig:)))) Fogtuk,elmentünk,vittem a női biciglit. Elmentünk haza,mostmár szűrhetünk. Megittuk a metaxát, Aztán nekiültünk xboxozni, hazajött közben apám, meg vele volt a Hefti is, együtt voltak dolgozni valahol.Benyomtuk az xboxot, beszállt a hefti is, mondom teniszezzünk, a vesztes mindig kimarad egy kör piából:)) Be volt rúgva a hafti is, marha idegesítő volt,mert mindig bemondta ő is az eredményt. Egyszer csak mondja neki Petigeci,elég volt már a játékból:))) El akarta venni tőle a josticket, az meg nem adta neki oda. Fogta , bebaszott olyat a heftinek, elengedte egyből:)))) Elvette tőle, aztán fejbebaszta úgy a karral, hogy repültek ki a gombok, a Hefti meg hátraesett a fotellal és feküdt a földön,dőlt a vér az orrából:)))) Szaladt be apám, mi ez a nagy zaj, egyből ordított, takarodjatok el a háztól :)))) Hefti állt fel, Petigeci még mondta neki: 10 ezerrel jössz a Simonkának az xbox kar miatt:))) Elmentünk otthonról, mondom menjük el a kocsmába, van még egy ami nyitva van, folyatassuk a szűrést, de alig bírtunk tekerni,folyt a könnyem a röhögéstől:))) Odaértünk, kikértünk egyszerre 5 korsó sört,már csak arra volt pénzünk. Iszogatunk,mondja Petigeci megy húgyozni. Mondom sokat jársz te húgyozni,azt mondja cigizni megyek,mert hideg van kint:))) Várok negyed órát jön ki,azt mondja,menjünk Simonka. Dehát mondom még van három korsó. Nem baj,azt mondja menjünk,siess. Gondoltam, hogy baj van:))) Kimegyünk,veszem le a zárat a bicigliről, már szaladt ki a kocsmáros,üvöltött ti törtétek össze a wécét,a wécét ti törtétek össze!!!!!!! Szaladt felém, bebaszott egyet, mondom Petigeci segíts,gyere már,de az már a sarokról nézte mi történik,úgyhogy elfutottam, ordítottam ezért meghalsz:))) Fogta, bevitte a beiciglit a kocsmába.A Jóska bá bicigliét. Mondom Petigeci,ebből nagy baj lesz. Hazamentünk utána mindketten, útközbe még elmesélte, hogy azért törte össze a wécét,mert ki akarta nyitni az ablakot, felállt a kagyóra, beszakadt alatta, és olyan ideges lett,hogy szétrúgta az egészet, meg lerugdosta a mosdót, a tartályt,mindent:)))) Lefeküdtem aludni,és megfogadtam,többé nem megyek vele sehová:)))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet taxis taxis szopós

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr97958822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása