Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A Sándor nap

2015.10.13. 23:12 pison

Most tartottuk a Sándor napot fent a pincében amit a múltkor ki kellett takarítani,és beszakadtunk a Petigecivel:))) József nap is volt,mert a Tejföl,meg a bicigliszerelő Jóska bácsi is akart ünnepelni:))) Voltak fent apámék vagy hatan,meg mi is mentünk Petigecivel, gipszbe volt a keze,meg alig bírt levegőt venni,de azért eljött piázgatni:))) Egyszer csak megjött a Tibi bácsi is,akkor megijedtünk, hogy észrevette a szexfilmet, meg hogy belehúgyoztunk az uniqumba neki,de nem történt semmi. Egyszer csak mondja apámnak, akartam hozni a jó diólikőrből,de megbuggyant mind a tíz liter:))))) Mondom Petigeci ezt megúsztuk:))) 8 kiló marhából főztek pörköltet, ránk akarta bízni apám,de mondom a múltkor is majdnem leégett a ház mikor főztük , Petigeci nem főzhet,az életveszélyes:))) Taxis szopós Lajos is ott volt,mondta Petigecinek, mi van gazemberek, megvertétek a vasútast? Meg is erdemelte:)))) Iszogattunk,már délután egykor négykézlábra álltam a pinceajtóban, úgy be voltam rúgva:))) Mindenkivel inni kellett aki felköszöntött:))) Kicsit józanodtam,délután négykor már énekelt mindenki. Kiültünk Petigecivel a padra dumálni, egyszer csak jön a taxis szopós hátulról, nyakába van egy kábel, meg a kezébe egy fadarab,aztán leült bőgni :))) Mondom Lajos bácsi mi baj van? Azt mondja szerinte megcsalja a felesége,ő nem tud így élni,fel akarta akasztani magát,de leszakadt az a rohadt barackfa:)))) Petigecivel néztük egymást, nem mertünk röhögni,meg se szólalni:))) Bementem,szóltam apámnak,hogy a taxis felakasztotta magát:))) Azt mondja,milyen taxis?:))) Mondom a Lajos bá!! Kiszaladt, lebaszott neki két olyat dőlt az orrából a vér,azt mondja elbaszod a barackfámat,nem elég hogy lefagy a termés?:)))) Bementek utána,kibékültek,leszedték a kábelt a nyakából,tényleg felakasztotta magát,tiszta vörös volt a nyaka:))) Petigeci úgy röhögött majndem megőrült közbe úgy fájt neki a törött bordái:)))) Apám is röhögött már, azt mondja nédd a , nem tudja megbaszni az asszonyt,meg még a barackfámat is elbassza:))) Kitalálták aztán,hogy elfogyott a pálinka, kéne szerezni valahonnan,de senki nem akart kocsival menni már, el akartak minket boltba küldeni. Aztán mondta Tibi bá,ő közelebb lakik, ott van nála még 4 liter barack, azt el lehet hozni,és oda adta a kulcsot:))) Petigeci egyből megörült,azt mondja,visszaszerezzük a szexfilmet amit ott hagyott,és akkor biztos nem bukunk le. Elemntünk nagy nehezen,ki is józanodunk,1 óra volt majdnem az út. Odaértünk,fogtam a pálinkát, Petigeci meg felment megnézni ott van-e még a film a lejátszóba. Jött le, azt mondja menjünk,elindultunk,féluton gondoltam megkérdem tőle, ott volt a szexfilm?:)))) Azt mondja nem tudja,és veszi elő a kabátjából az egész dvd lejátszót:))))) Mondom normális vagy a kurva anyád?:))) Azt mondja,nem találtam a távirányítót, aztán hallottam, hogy fent matat valaki,nem tudtam hogy kell kinyitni és elhoztam az egészet:)))) Feszegettük ki bicskával,kinyilt nagy nehezen,de letört az ajtó róla,a film nem volt benne:)))) Petigeci olyan ideges lett széttaposta az egészet,és bebaszta egyik udvarra. Visszaértünk,odaadtuk a piát, iszogattunk hajnalig:)))) Mikor visszaértünk,Tibi bá kérdezte,az asszonyt nem keltettétek fel? Mondom Petigeci,akkor jól hallottad, hogy van otthon valaki, de most már biztos lebukunk:)))

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr47966266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása