Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Családi botrány elsö része!

2015.10.13. 23:21 pison

Dolgoztam a pékségbe, mikor jött apám hajnalba,hogy fognak jönni jelentkezni árúkiadóba munkára, majd mutassam meg nekik mit kell csinálni, mert nem ér rá,mentek ki a piacra. Meg is örültem ennek nagyon,mert minden nap kellett menni,és a Petigecivel nem tudtunk piázni,mert akkor kezdett mikor én végeztem. Látom egyszer csak jön a kacagó nővére,tolja be a biciglit,mondom biztos megdöglött a zsomborka,aztán rám akarják fogni. Nem döglött meg,hanem a nővére jött oda dolgozni,azt vette apám fel. Fel is hívtam, hogy viccel,azt mondja : Fiam, ez elvállalja fele annyiért mint egy egészséges ember,egy kerék hiányzik, de ezt a munkát el tudja végezni.:)))) Mondtam magamba,csak nehogy összefossa magát mint az öccse:)))) Megmutattam neki mit kell csinálni majd,de mondom ha jön este,akkor itt leszek még és látni fogja,majd megtanulja akkor. Jött is, nem is volt olyan hülye mint amilyennek hittük,csinálta a dolgát rendesen, el is ment az éjszaka. Reggel mikor ment zuhanyozni,mondom kikukkulom:)))) Nem volt nehéz,ugyanis egy öltöző van csak. Úgy csináltam mintha kimennék,de az ajtón hagytam egy rést és ott néztem be:))) Hát mikor levetkőzött,elcsodálkoztam nagyon, akkora mellei voltak, hogy egész nap két dolgon gondolkodtam,hogy rejszolni kéne,meg,hogy hova dugta el ezeket eddig:)))) Igaz a térdéig leért majdnem,de nagyok voltak:))))) Hívtam is Petigecit egyből,mondom ezt meg kell baszni valahogy, mondom nem érdekel se a Melinda,se senki,de ezt meg kell baszni:))) Petigeci azt mondja, részeg vagy Simonka reggel ötkor,nekem meg nem szólsz? Mi bajod van neked?:))) Mondom Petigeci,ha végeztél gyere a kocsmába azonnal,este ráérek,már betanult:))) Aludtam,alig vártam az estét. Átmentem a kocsmába,Petigeci csak mondogatta,hogy hülye vagyok,hát az gyogyós,meg ne bazd már Simonka:))) Mondom dehogy gyogyós, terveljünk ki valamit. Azt mondja Petigeci,vidd be a lisztesbe aztán a zsákokon megpakolod:))) Mondom az nem jó,nem vagyunk egy műszakba,hogy kéne? Mondom Petigeci,hívjuk meg a pincébe hétvégén sütögetni,hátha eljön. Feljöttök ti is a Krisztával,akkor nem lesz neki feltünő! Iszunk még párat,aztán bemegyünk hozzá,mintha megnéznénk hogy dolgozik. Be is mentünk,de nem mertem megkérni rá:))) Három napig vártam,aztán elegem lett, megkérdeztem,mondom mi bajom lehet:))) Azt mondja,jönne szivesen, de mindig otthon kell valakinek lenni a Zsomborkával,hát tudod beteg,majdnem elröhögtem magam:))))) Mondom neki,hozd fel őt is,elfér:))) Még örült is neki:))) Ott beszélgettem vele még vagy három órát,szerintem tudta,hogy mire megy ki a játék:)))) Mondtam a Petigecinek,hétvégén megyünk a pincébe,benne van,de jön a Kacagó görény is. Kriszta olyan ideges lett,alig akart eljönni,mert a suliban is utálta már nagyon a kacagó görényt,elverte,meg megtépte minden nap,ameddig át nem tették gyogyós iskolába. Megvolt a terv,Petigeciékkel kimegyünk előbb,jól bepiázunk,akkor jobban be tudom fűzni! Jött az öcskös is, már reggel kint voltunk nyolckor, tízre már nem tudtuk nagyon mi történik,úgy be voltunk rúgva. Láttam ám,teker ez a két hülye,a Kacagó meg a nővére,látni lehetett a hülye fejét messziről,levágták a haját mikor múltkor fejen lőttük,már kínőt neki,csak úgy vigyorgott a golyó fejével,hü hü hü:))))) Kriszta már a fejéhez kapott,mindenki rázta a fejét,az öcskös meg elment szívni a pince mögé,jobb legyen a hatás:)))) Megpakoltuk a tüzet kacagóval, a nővérével elkezdtünk sütögetni. Petigeci jól megvolt a kacagóval, úgy leitta magát,hogy ugyanazon az értelmen voltak:))) Kacagó nem tudott megszólalni,mert bolond,Petigeci meg azért,mert úgy berúgott:))))) Két órán keresztül az ment,hogy a Petigeci mondta,hogy röhögsz Zsomborka? Az meg hü-hü-hü :))))) Öcskös meg nem mert odajönni,szívbajt ne kapjon a röhögéstől,úgy beszívott. Lefeküdt aludni a pince mögé a töltésre inkább. Én meg töprengtem,hogy kéne kikezdeni a nővérével. Úgy csináltam mintha véletlen hozzányúltam volna a seggéhez,de direkt volt,nem szólt érte semmit.Aztán kicsit többet nyúltam hozzá,kicsit többet. Hoztam ki piát,mondom neki,egy kis martinit?:)))) Megivott fél üveggel,utána már karolgattam a sütő mellett meg fogdostam. Petigeciék,meg elvoltak,3 órája azon röhögött,hogy röhög a zsomborka,azt se vette észre,hogy hazament a kriszta:)))) Na mondom itt az idő,le kellene kapni már,közelebb hajoltam,erre hallom,Petigeci mondja: Kacagó,emléksző még a kakasra? Csináljad:))) Az az állat meg emlékezett,el kezdte tü tü titütüt ti tü tii tiii:))))))))))))) Petigeci elkezdett úgy röhögni,hogy félrenyelte a piát,attól meg úgy lehányta a kacagó görényt,hogy a fejétől kezdve minden tiszta hányás lett,azt hittem meghal a Petigeci úgy okádott,pedig nagyon ritkán szokott:)))) Ki is józanodott egyből,elmentek megmosakodni, azt mondja,Simonka, most ezért úgy megrugdosnám a kacagó görényt,hogy beszarna, ha nem akarnád a nővérét megbaszni!! Haza is mentek a nővérével együtt a kacagóék,mi meg leittuk magunkat ismét. Utána két nap múlva találkoztunk,elnézést kértem tőle,aztán mondtam,hogy megismételhetjük ezt a Petigeciék nélkül majd,mert mondta,hogy ez ellenére jól érezte magát. Igent is mondott,úgy megörültem,hogy este nagyon berúgtunk ismét a Petigecivel,iszogattunk a kocsmába:))) Egyszer csak hív a csaj,hogy holnap délután menjek át hozzájuk,ihatunk valamit:)))) Mondtam neki,hozzájuk nem,de majd bemegyek hozzá a pékségbe,agyon is baszott volna a kacagóék apja a múltkoriért ha oda megyek:)))) Bementem másnap hozzá, ott voltam végig egész műszak alatt,utána hazakisértem,smároltunk egyet a kapuban, de előbb körbe néztem,nem lát valami ismerősöm:))) Aztán mikor reggel végeztem,felmentünk a pincébe, ott iszogattunk vele kicsit,sütöttünk,utána úgy megbasztam,csak úgy lebegtek a csöcsei :)))))))) Egész délután fent voltunk, úgy ment be,hogy baszva volt egész álló nap,meg be is volt rúgva:))))) Mondta nekem,hogy komoly embert szeretne,nem csak ilyen kalandot,mondtam neki,én is arra gondoltam,mondom magamba,ameddig nincs más,taszítani teljesen megfelel:))))))

Elmeséltem persze Petigecinek, azt mondja majd ha józan leszel,majd megbánod:)))) Mondta,szóljak ha már nem kúrom,agyonveri a kacagót,mert majdnem megfulladt miatta. Aztán legközelebb nálunk voltunk a lakásban,odahívtam reggel,miután elmentek otthonról. Gondoltam,nem megyek egyből rá, várok egy órát,nehogy azt higgye,hogy a dugás miatt hívtam el. Alig tudtam aludni úgy vártam,nagyon jól baszott,a Melindát el is felejtettem már,meg a Petigecit is megértettem,hogy miért szereti az idősebb csajokat. Senki nem volt otthon végig dugtuk az egész lakást:))) Bementünk apámék szobájába is,ott is folytak a dolgok. Utána befröccsöztünk,délután négyre ismét úgy be voltam rúgva,hogy nem tudtam hány az óra:)))) Azóta együtt vagyunk,de ez titok,erről csak a Petigeci tud,meg a Kriszta:))) A történetnek lesz folytatása hamarosan,abban kiderül minden!

Szólj hozzá!

Címkék: gyogyós kacagó görény

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr977966286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása