Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Családi botrány második része

2015.10.13. 23:47 pison

Ülünk Petigecivel másnap, beszéltük,hogy mi legyen, úgy döntöttem,megtartom titkos kurvának a csajt,majd átjön mikor nincsenek itthon,aztán arra jó lesz ameddig nincs más. Mondom Petigeci,inni kéne valamit,menjünk át a kocsmába. Átmentünk,piázgattunk délutánig, aztán hazamentünk,hogy sütögetünk valamit, ha már süt a nap. Megyünk be a lakásba,hallom nagy ordítás jön a szobából,a Simonné ordított apámmal,hogy idehoztad megint a koca Julit?:)))) (a taxis szopós feleségét hívták úgy), apám meg hallgatott,azt se tudta miről van szó. Aztán megunta apám,mondja takarodj a házból,mert széthasítom a fejed a fejszével már:)))) Mentem be, mondom mi ez a kiábolás, azt mondja a Simonné,ide hordja apád a szeretőit az ágyamba, nézd meg itt vannak a hajak az ágyban,ez nem az enyém. Akkor jutott eszembe,hogy mi keféltünk ott a kacagó nővérével:)))) Addig mondta anyám a magáét,hogy apám lebaszott neki kettőt,és elszaladt sírva. Na mondom menjünk ki sütni inkább Petigeci,kint meg elmeséltem neki mi volt:))) Jött ki apám is,azt mondja,anyád tiszta hülye már megint, mondom azt észre vettem. Gondolkodtam,hogy el kellene mondani az igazat mi történt,de akkor az én fejem vágná szét a baltával,hogy az ő ágyukba vittem be a kurvát:))) Sütögettünk tovább, hoztunk piát is, megbeszéltük a Petigecivel,hogy hétvégén beszélünk Jóska bácsival,és mindenkit felhívunk a pincébe és csinálunk egy nagy bográcsozást. Petigeci benne is volt,azt mondja, majd ír forgatókönyvet,hogy mit csináljunk a nőkkel:))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr187966338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása