Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Piázás kacagó görényéknél

2015.10.13. 23:49 pison

Otthon ültem éppen, vártam,hogy Petigeci végezzen,hogy jön,és megbeszéljük a hétvégi bográcsozást Jóska bácsinál, egyszer csak csörgött a telefonom. A kacagó görény nővére volt az, hogy átmegyek? Mert kérni akar valamit. Mondom,dehogy megyek, biztos nem örülnének neki ha ott meglátnának engem,de azt mondta nincsenek otthon,csak ő meg a Zsomborka,szóval elindultam gyorsan. Átmegyek,mondom megkérdezem mit akar, pont fürdött,lenyomtunk egy menetet gyorsan,bezártuk az ajtót nehogy a kacagó benyisson. Mondja,este dolgozik, vagy menjek be helyette,vagy maradjak itt éjszakára,mert a Kacagó görényt nem meri egyedül hagyni. Nem volt kedvem bemmenni,mondom itt maradok. Kirakta milyen gyógyszert kell adni a Zsomborkának lefekvés előtt,hogy ne szaladgáljon hajnali háromig,majd elment. Nekem meg eszembe jutott,hogy a Petigeci jön át,dehát a pinától elment az eszem teljesen. Hívtam is,hogy jöjjön ide,de nem nagyon örült a dolognak,de beállított este kilencre 30 doboz sörrel:)))) Azt mondja,Simonka ezt megisszuk,és elbeszélgetünk komolyan,mert mostanában nagyon bolond vagy,hogy ezzel a nővel vagy! Mondom igyuk,de reggel ötre el kell tünnöd,mert jönnek haza. Elkezdtünk piázgatni,a kacagó is lenyomott vagy három sört, Petigeci meg mondta neki,ez kell neked,nem a gyógyszer:))) Kezdték megint az ötödik doboz után,hogy hü hü hü,hü hü,mondom itt megint gondok lesznek kár volt áthívni a Petigecit:)))) Kacagó nővére telefonált közben,hallotta a telefonban, hogy röhög a kacagó,még örült is,hogy milyen jó kedve van a Zsombornak,csak időbe adjam neki a gyógyszert:)))) Már volt pár légkör,mondom Kaci,van valami piátok itthon? Apádnak biztos van:))) Teli is volt az egyik szobában a szekrény teteje mindenféle jó italokkal,levettünk egy vilmoskörtét,legyen valami tömény a sörhöz. Petigecivel dumáltunk, nagyon le akart beszélni,hogy ezt a nőt keféljem,azt mondta inkább segít visszaszerezni a Melindát:))) Mondtam neki,reggel befejezem vele,de már nem hagyjuk itt a kacagót,megdöglik akkor megölnek. Persze nem igazából mondtam neki,addig nem hagyom ott ameddig nincs más:)))) Iszogattunk tovább, Petigeci berúgott,elkezdett recskafilmeket nézni a telefonján,a kacagó meg ült mellette,csak úgy hegyezte a fülét:)))) Petigeci meg mondta neki, Nézd Kaci, ezt szokta csinálni a nővéreddel a simonka:)))) Az meg hü hü hü:)))) Nézték már vagy tíz perce,mondja neki Petigeci,csináltál már ilyet? Persze hogy nem csinált. Azt mondja,na ha velünk akarsz barátkozni akkor be kell avatnunk:))) Azt mondja,Simonka,szerezzünk neki valami kurvát,szerezzél neki. Mondom honnan,hát magamnak is alig tudtam:))) Odaatda neki a telefont,beült vele a sarokba nézte a szexfilmeket a kacagó,meg adtunk neki még egy két felest:))) Iszogattunk tovább,egyszer csak azt mondja Petigeci,hívd át a fasztalicskát,majd az elintézi a kacagót:))) Tényleg mondom,azt leitatjuk,annak aztán mindegy,csak kapjon faszt! Hívtuk is egyből,de nem tudott jönni,mert ott volt a Jóska bá éppen. Na mondom Petigeci,a hétvégi bográcsozáson majd elcsaljuk jól leitatjuk,aztán ráuszítjuk a Zsomborkára:))) Egyből megörült a Petigeci, azt mondja ülj csak ide Kaci, hétvégén ezt fogod csinálni,az meg csak vörösödött,meg csinálta hü hü hü:))) Petigeci meg magyarázta neki,hogy jó benyalsz neki kettőt,utána meg mozogsz fel le:)))) Ha meg jön az apatej,akkor ki kell húzni gyorsan azt mondja,majd megfulladdtam úgy röhögtem. A kacagó meg olyan boldog volt,látszott rajta már most nekiállna:))) Mondta neki Petigeci, Niki néni úgy elintéz,haza se tudsz majd jönni:)))) Jól berúgtunk,mondom adjuk neki oda a gyógyszert,aztán takarodjon aludni,nehogy valami baja legyen hétvégééig:)))) Beszedte az összeset,felment aludni,mi meg lent piáztunk,röhögtünk rajta. Iszogatunk,egyszer csak hallom fentről,ordítozik a kacagó görény : ÁÁÁÁ ! Á! ÜÜÜ! HÜ! Szaladok fel mi van,álmába ordított,hogy még a szomszéd is hallotta,Petigeci meg röhögött majd megfulladta:)))) Felébresztem,mondom mi van Kaci rosszat álmodtál?nem hü hü hü:)))) Lemegyek,megint ordít,üvöltözött,mondom felhívom a nővérét mi van ezzel:)))) Alig bírtam ki röhögés nélkül,be is voltam rúgva,mondom neki ordít álmában a Zsomborka,azt mondja,semmi gond,csak most a gyengébb nyugtatót kapja,majd elmúlik,de ha szaladgálna akkor adjak még neki két szemet. Mondtam Petigecinek,az meg azt mondja,nekem itt elkezd szaladgálni álmában,kiverem a fogait mostmár tényleg:))) Ordított még a Kacagó egy órán keresztül,Petigecinek már annyira tetszett a végén elkezdett az is ordítani,meg felment,és ordított a kacagó fülébe,és röhögött rajta,hogy nem ébred fel rá:)))) Végre reggel öt lett,hazaküldtem Petigecit,megvártam a csajt,de még egy puszit se mertem adni,meg ne érezze a piaszagot, a kacagón meg úgyse érzi,mert az mindig büdös,még a piától csak illatosabb lesz:))) Eltekertem én is haza, persze Petigeci ott volt már,azóta ivott egyfolytába meg mesélte Krisztának, hogy ordít a kacagó görény,meg a tervünket,hogy a fasztalicska nikolettát ráuszítjuk hétvégén.

Szólj hozzá!

Címkék: petigeci kacagó görény

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr867966342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása