Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Aranka néni faszköszöntöje

2015.10.19. 23:45 pison

Hívott a Petigeci hajnali hatkor, hogy segítsek már neki, ameddig dolgozik, menjek át hozzá, és takarítsam el a szexképeket a falról, meg a piásüvegeket dobáljam ki,mert jönnek délután látogatóba az annyáék, nem akarja hogy meglássa:))) azt mondja, vigyem át a Kacit, majd az megcsinálja,te meg Simonka idd meg ami maradt a hűtőben:)))) Át is mentünk a Kacival délelőtt, mondtam neki mit kell csinálni, de nem lehetett rábízni,mert szedte le a meztelen nős képeket, mindegyiknél megállt 10 percet nézni,közbe meg HÜ HÜ HÜ HÜ HÜ HÜ:))))) Kidobtunk vagy 3 rekesz sörösüveget,utána eszembe jutott, hogy ez pénzbe kerül, kiküldtem a kacagó görényt a boltba,hogy váltsa vissza,és hozzon kólát az árán,mert a hűtőben meg volt 4 üveg bor:)))) Kikukázta az üvegeket és elment a boltba:)))) Felhívtam Petigecit,hogy minden rendben, de mondom miért jönnek? Azt mondja születésnapja lesz hétvégén,el is felejtettem. Mondom akkor szűrünk ma Petigeci?:)))) Azt mondja ma nem, örül,hogy visszavette a Jóska bácsi, nem akarja kirúgatni magát megint,majd hétvégén. Bennem meg volt pár légkör már, mert a Kacagó megjött a kólával, mondom magamba dehogy várunk már addig, nyitottam is már a következő üveget. Beszűrtünk a Kacival 3 üveggel, egy maradt,mondom vagy szerzünk piát még,vagy nem iszol többet Kaci:))))) De megsajnáltam, volt nálam 300 forint,kiküldtem sörért,abból csak kijön 2 dobozzal neki. Kiment boltba,de nekiment a kerítésnek már olyan részeg volt:)))) Folytattam a szűrést ameddig kint volt, olyan jó kedvem volt, bekapcsoltam a zenét táncoltam egyet. Egyszer csak csengetnek,kinézek hát a Peti annya az meg az apja:)))) Kimentem,mondom nincs még itthon a Peti,majdnem azt mondtam hogy a Petigeci:)))))) Azt mondja, most jöttek korábbi vonattal. Mondtam nekik,jöjjenek be várják meg itt. Bejöttek,sutyiba megittam közbe a bort:))) Mondom az anyjának, megkínálnám valamivel,de nincs itt csak üdítő. Azt mondja az apjának, add ide a táskám. Elővett egy literes rumot:)))) Mondja, ezt hozta ajándékba születésnapjára a Péternek,de bontsuk meg:)))) Nem kellett kétszer mondani az apjának,akit visszaszokattunk a piára,már töltötte is:)))) Az ötödik feles után már volt bennük,elkezdett ordítani az annya, Gyöngy geci takarodj ki a boltba,hozz még egy ilyet, idejössz üres kézzel te senkiházi:)))))) Úgy nevettem,folytak a könnyeim:))) Mondta jólvan Aranka jólvan:))) Kiment az apja elmagyaráztam neki merre van a bolt. Megyek vissza,Aranka néni már táncolt olyan jó kedve volt:)))) Szűrtünk még, azt mondja milyen rég nem látott, igazi férfi lett belőlem,az ilyen férfiakat szereti:)))) Elkezdte fogdosni a faszomat,meg kérdezte milyen messze van a bolt. Szerencse,hogy a Kacagó görény közbe megjött,mert meg is erőszakolhatott volna:)))) Meglátta az Aranka,azt mondja,ki ez a jóvágású fiatalember,nem mutatod be?:))))))))))) Kacagó meg, HÜ HÜ HÜ:))))))) Töltöttem a Kacinak is egy kis italt, mondom hagy szórakoztassa el a vendégeket:))))) Én meg kitaláltam közben, hogy csináljunk bulit a Petigecinek mire hazaér, hogy fog nézni. Petigeci annya meg olyan részeg volt már, dőlt össze vissza:))) Ráesett a Kacagóra,az meg fogdosta a mellét mintha véletlen történne:)))) Mondom,meghívom a csumegékat,de ha azok bebasznak akkor végigmegy az összes az Aranka nénin:))) Végül áthívtam őket, hozta a nővérét,meg az én nővérem is átjött,mert volt kedve inni, meg hozott is apámtól van 5 liter bort:)))) Petigeci apja is visszajött közben,elvolt vagy másfél órát:)))) Úgy be volt bombázva támaszkodott a kapun,úgy kisértük be:))))) Azt mondja eltévedt visszafele, de a literes piának hiányzott a fele,azt mondja, megszomjazott:)))))) Mondom akkor ajándék nem lesz,de összeöntöttük a két üveget,visszazártam,és eldugtam előlük:)))) Aranka néni úgy be volt már baszva, hogy ordított mindenki előtt,nézzétek ezt a embert,meg se tud már baszni, reggeltől estig iszik,hiába tartom neki a picsám minden nap:))))))) Azt mondja,de ennek biztos áll a fasza egész nap,és mutatott a Kacagó görényre:)))))) De annak se állt már,be volt borulva a sarokba a székek közé:)))) Peti apja meg bent aludt a fördőszobába a saját hányásába,úgy berúgott:)))) Mondom,ezért kellett kitakarítani, kit érdekelt volna mi van itt:))) Egyszer csak nézek oda, Aranka néni húzza a fölről a Kacit, gyere megyünk a szobába pihenni:)))))) Mondom most haza ne jöjjön a Petigeci:)))) Bent voltak fél órát,addig szűrtünk a többiekekkel. Jönnek ki,a Kaci vigyorog,az aranka meg ment vissza táncolni:))) Mondom mi volt Kaci?:))) Azt mondja,semmi csak szopogatta,meg csinálta a kezével HÜ HÜ HÜ HÜ:)))))))) Megfulladtam a röhögéstől:))) Nézem,már mindenki részeg,este 8,mondom hol lehet a Petigeci, így nem lesz meglepetés,mert mindenki aludni fog:)))) Mondom felhívom, csak okádnom kellett,szaladtam a fürdőbe,de nem értem el odáig, ahogy nyitottam az ajtót,telibeokádtam a Petigeci apját aki ott aludt:)))))) Meg rá is léptem a fejére véletlen,de észre se vette:)))) Megmostam a pofám,megyek ki, hát a Petigeci megjött, olyan részeg volt beesett az ajtón, elüvöltötte magát,ki lesz 25 éves a kurva anyátokat:)))))) Az egyik kezét az Ági fogta,a másikat meg a Téglás Gabi:)))))) Simonka gyere,hoztam kurvákat,üvöltött,meg kacsintgatott hozzá:)))) Egyből elengedték a kezét:))))) Felköszöntte mindeki,folytattuk a szűrést, röhögtünk vele,hogy néz ki az apja:))) Aranka néni meglátta, ott rugdosta a földön,a kurva anyádat hogy nézel ki,kelj fel, te, hogy nézel ki:)))) Betették a kádba ruhástól, engedtek rá vizet:)))) Mikor magához tért, úgy kibaszta őket a Petigeci, hogy fetrengtünk a röhögéstől:))) Azt mondja takarodjatok a kurva anyátokba innen,ki hívott meg titeket:))) Aranka néni meg ordított a kapuból,nem vagy többé a fiam:))) Petigeci meg vissza, eddig se voltam, a mostohaanyám vagy te PUMPASZÁJÚ:))))))))) A sarkon jártak,még akkor is lehetett hallani hogy ordít az aranka néni az apjával:))) Ez is miattad van te faszfej:)))) Kidob a saját fiad úgy néző ki:)))))) Aztán folytattuk a piázást:))) Hazament mindenki, csak a Gabi maradt,a Kaci,meg az Ágika:)))) Petigeci kint piázott, megyek a fürdőbe,a Gabi ott takarított utánuk:))) Beültem fél liter boroskólával nézni hogy mit csinál:)))) Bezártam az ajtót belűröl,azt mondja mit csinálsz Simi sumi,mondom meglátod:)))) Úgy megbasztam,nem tudom hogyan sikerült,mert be voltam rúgva, de másnap mesélte, hogy egy órán keresztül adtam neki, azt mondta így még sose baszták meg:))))) Reggel éreztem is,hogy fáj a faszom:))) Petigeciék meg kint piáztak, úgy ment dolgozni reggel:))))) Modnom,ez meg fog dögleni, vártuk másnap, jött kettőkor haza, egy nagy szatyor piával,azt mondja,akkor Simonka,most szűrünk, vagy alszotok?:))))) Mondom te hogy élsz?:)))) Azt mondja, bement reggel, kinyitotta a bicigli boltot, bement szarni hétkor, bezárta addig az ajtót, úgy elaludt a wécén, hogy egy órakkor kelt fel:))))))))))))) Azt mondja akkor kinyitott,aztán kettőkor meg vége lett a munkaidőnek:))))))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex wc sasvári gyogyós petigeci gürény

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr337991763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása