Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Kaci pinát nyal

2015.10.19. 23:32 pison

Mentem haza reggel fáradtan a pékségből hét órakkor,mondom lefekszek aludni,csak még kimgyek,vágok egy kis gyújtóst,a simonné ne ugasson. Nézek hátra a kertbe,ott a Petigeci meg a Kacagó,megy egy akkumlátorral a kezében a kisházhoz. Közelebb mentem,de messziről látszott hogy van bennük 1 légkör:)))))) Megyek oda,mondom mit csináltok itt? Azt mondja,apád fizetett kétezret,hogy csináljunk rendet a kertben,jön valami értékbecslős,tüntessük el ezt a jakerájt innen. Menjél Simonka,van bent pia,vettem a kacagó pénzéből:)))) De mondom minek az aksi? Azt mondja,csinálunk csúzlit a két fa közé bicigligumiból,és átlőjük a Pista bácsihoz, kiviszi az almafát gyökerestől:) kikötöttek egy bicigligumit, de fel se tudták emelni az aksit odáig:)))))) Sörösüveget lőtek ki,majdnem elment a kerítésig:))))) Azt mondja jó lesz ez,megfogtam,átbasztam három üveget,mondom minek ehez csúzli?:))))) Bementem szűrni, ezek meg dobáltak át minden szemetet. Megyek ki,jön a Pista bácsi, szalad a gereblyével a kezébe ordított:))))) Jött közelebb az öreg vasutas,tombolt meg tajtékzott :)))) Azt mondja,miért nem tudtok normálisan élni, felnőtt emberek vagytok, az Licike itthon fekszik betegen,én meg nyugdíjjas vagyok,miért kell ezt eltűrnöm? Már bőgött a Pista bácsi olyan ideges volt. Apám is szaladt hátra,hogy mi ez az ordibálás, mondta neki a Pista bácsi,telidobálták a kertet a gyereke,azt mondja, majd összeszeded,úgyis egész nap dologozol:))))) Aztán ment is. A Petigeci meg mondta kacagónak: Kiabálj oda,hogy a kurva anyád vasutas:))) Hü hü hü hü:)))) Hü hü hü az túl csúnya,nem kiabálom:)))) Elkezdett kiabálni, vasutas szopós:)))) Pista bácsi meg vissza,azt mondja,tudom kinek a fia vagy,szólok apádnak,egyből elhallgatott:))))) Azt mondja , én ilyen idős koromban a lányokat vittem a búzatáblába,nem a szomszédot idegesítette:)))) Mondom Petigeci,hagyjátok már , szűrjünk inkább. De nem hagyta,mondta,Kaci meséld el neki,hogy nyaltad ki a Nikit:))) Az meg elkezdte nyújtogatni a nyelvét:)))) Petigeci meg mondja,hangosabban ezt nem hallja:))) KAci meg elkezdtett kiabálni, hu lu lu lu lu lu lu,feküdtem a röhögéstől:))))) Bekattant a Kaci,nem bírta abbahagyni,ameddig el nem ment a vasútas:)))) Így nyaltam, hu hu lu lu lu lu:)))))) hü hü hü:DDDD Úgy nevettünk, nem tudtunk szűrni sem rendesen.

Szólj hozzá!

Címkék: szex kriszta sasvári gyogyós kacagó görény sasó geci sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr417991737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása