Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Petigeci hugyodája

2015.10.19. 23:59 pison

eltek a hónapok meg a napok,mindenki tette a dolgát. Nem szűrtünk már nagyon régen,és semmi nem történt,mióta elköltözött haza a Petigeci,a Kacagó görény meg az öregannyához költözött. Lett egy új csajom, egy hete jöttem vele össze de még semmi nem történt,csak egyszer hagyta megujjazni magát, mikor megitattam vele apám borát. Egyszer kelek fel reggel,látom hívott a petigeci, 4 nem fogadott hívás,mondom visszahívom ezt a faszt,mit akar? Azt mondja visszaköltözött környére,talált valami kis házat,20 ezerért ki tudta venni. Úgy megörültem, kimentem a konyhába,mindjárt ittam egy borost:))))) Azt mondja Petigeci,éste tartsunk házavatót. Mondom este az sokára lesz,vetítsünk be most valamit. Mondta hol lakik, na mondom ott ilyen putrik vannak,de közel van,15 perc biciglivel. Átmentem, olyan ház volt, ha az öregasszony fizetett volna neki havonta akkor se költöznék oda. Olyan szag volt mint apám pincéjében, pedig bor se volt,tiszta penész volt minden,meg kosz:))))) De a lényeg,hogy visszatért megint a Petigeci. Azt mondja,sürgős volt elköltözni, mert már nem bírta,múltkor rányitott az arankára véletlen,és ketten baszták épp:)))))) Mondom Petigeci,mint mi régen:)))) Mondta,akkor este csináljunk bulit,mert jön át az öregasszony akié a ház,még ad neki pénzt. Pont jött is a rohadék öregasszony, sétált a kutyával befelé, közbe meg beszélgetett a kutyával, csak úgy fütyült a levegő a fogsora között,majdnem elhánytam magam. Feje meg járt mintha rágózott volna:)))))) Azt mondja , ha ketten lakunk itt,tőlem is kér pénzt,mondom neki, én nem lakok itt. El is ment, olyan büdös volt mint a lakása:))) Kiabált a kuytának,enzo gyere ensszo,ensszo sssssss. Mondom a rohadt anyádat te :)))) Hazamentem, hívtam a csajom,vettünk piát,kérdi a nővérem,hová mentek,mondom a Petigeci visszaköltözött,azt mondja én is megyek rég láttam már. Ez nála azt jelenti,hogy rég kapott már faszt:))))) Odaértünk,a csajom az majdnem visszafordult mikor meglátta a lakást.))) Mondom akkor szűrjünk, be is basztunk pillanatok alatt. Mondom Petigeci,ennél a faház is jobb volt a kertben,bírtál volna magaddal, ott lennétek a Kacival még mindig. Olyan volt a wc,hogy nem volt víz benne,vödörrel kellett leönteni ha hugyoztunk. Estére elfogyott a víz,mondom én ki nem megyek,Petigeci se ment ki, belehugyozott egy kólásüvegbe. Iszogattunk,piáztunk, bontottuk ki a harmadik vilmost, azt vedeltük. Mondom,igyunk egyet,hogy visszajött a Petigeci. Lehúztuk a felest,a nővérem meg félrenyelte,vagy erős volt neki, de felvette az üveget,amibe a húgy volt,és meghúzta véletlenül:))))) Akkorát belekortyolt a pisába,hogy kikerekedtek a szemei is,azt a fejet nem tudom leírni!!:)))))) Úgy megijedt, ki is köpte az egészet,a csajom pofájába,az ült vele szembe. Az meg elkezdett bőgni olyan ideges lett,hiába mondta a kriszta,hogy bocs nem direkt volt,meg a kurva anyád ide húgyoztok:))))) Égő volt neki,égett is a feje:)))))) A csajom az el is ment haza,azóta nem is találkoztam vele. Aztán piázgattunk reggelig, jól éreztük magunkat. El is gondolkodtam rajta,hogy vagy csajom lesz,vagy a Petigeci a barátom,mert úgy néz ki a kettő nem megy együtt.

Szólj hozzá!

Címkék: történet pisi petigeci sasó geci sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr897991797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása