Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Reggeli konyakozás 2

2015.10.19. 23:20 pison

Valamelyik nap összevesztem a Hajnival,mert megtudta valahonnan, hogy rámhajtott az anyja, meg a többi dolgot:)))) Nem tudom honnan tudta meg,a Petigeci biztos nem köpött be, mert nem is találkoztunk négy napja legalább,meg ő nem lenne olyan geci. Mindegy, mondtam neki, hogy a kabátom ott maradt,meg egy pár holmim,majd megyek érte. Pedig már elterveztük,hogy az anyját összehozzuk a Kacagóval,hátha ő is lekapja a parókáját és epilepsziát kap:)))) Jól beszűrtem este, hajnalig piáztam, kicsit megviselt a dolog,mert nagyon jól kúrt a Hajni, jobban mint a fasztalicska, pedig neki azért van 1-2 tapasztalata már fasz terén:)))) Nem tudtam aludni,mert az járt a fejemben végig ahogy élvezkedik :)))) Átmentem reggel ahogy világosodott,már csak az anyja volt otthon. Mondom neki,Ica néni, jöttem elköszönni, meg elvinném a dolgaimat. Az meg nem is tudott róla,de szerintem megint volt benne egy légkör. Látom is,kint az üveg uniqum az asztalon,meg a konyak. Mondom neki,megint inni tetszik?:))))) Azt mondja,nem,csak a gyomrára kell egy kis uniqum reggelente, utána meg egy konyak,hogy elvegye az ízét:)))))) Azt mondja igyunk egyet,ha már nem látjuk egymást. Mondom, hát jó,egy konyakot megiszok,nekem is szar a gyomrom. Arra uniqum kell,azt mondja, de mondom én azt nem iszom. El is fogyott az egész üveg,utána már az uniqum is finom volt,hozott is még egy üveggel:))))) Úgy beszűrtünk, ültem a széken, felhangosította a rádiót az öregasszony,táncolt még akkor is mikor a reklám meg a hírek ment:))))))) Hívtam Petigecit,hogy jöjjön át,de kinyomkodta a telefont,akkor már azt hittem ő köpött be:))) Kiabált az öregasszony úgy be volt baszva, NÉZD MEG EZT A PICSÁT,a fiataloknak nincs ilyen:)))))) Elkezedett fogdosni, mondom,tegyük meg amit kell,de alig állt fel,mert sokat piáztam, és még eszembe jutott,hogy nem szabad a hajához nyúlni,mert úgy járok mint a Petigeci, csak nekem végleg megállna a szívem:))))) De aztán gondoltam, hogy más van ott, aztán beindult a dolog, nekitoltam a konyhaszekrénynek, borultak le a tányérok meg minden:))))) Csináltuk amit ilyenkor szoktak,utána meg fogtam a fejem. De ő is,azt mondja jaj mi lesz ha ez kiderül,megtudja a Hajnalka,az elköltözik,mondom honnan tudja meg? Én nem mondom el senkinek, aztán meg volt még a fejemben,mondtam neki,hogy megismételhetjük,mondom magamba,tartalék kurvának egész jó szolgálatot tesz:)))))) Mondom megyek mielőtt jön a Hajni, elvihetem az útrta azt a fél uniqumot?:))) Elvittem, aztán mentem az úton,egyik percben nevettem,a másikan meg sírni tudtam volna. Mondom otthon fojtatom a piázást,meg előkerítem a Petigecit valahonnan. Megyek be a lakásba, nézem nyitva az ajtó,mondom én bezártam,úgy emlékszem. Megyek be,nézem megy a tv a szobámba,mondom nem is kapcsoltam be egy hete, lehet az öcskös xboxozik. Benyitok,hát a Petigeci ül a fotelban alsógatyába,egyik kezébe sör a másikba a cigi, az ágyba meg fekszik a nővérem a kriszta egy száll melltartóban,és nézik a minimaxot:))))) Meglát Petigeci,azt mondja legközelebb kopogj,még szerencse, hogy nem öt perce jöttél és kacsingat,mondom a kurva anyádat,az én szobámba én kopogjak,mondom mit csináltok itt? Azt mondja a Kriszta,te nem a pékségbe vagy?:))) Mondom látod,adj egy sört Petigeci:)))) Mondom,Kriszta,a barátod ezt megtudja, nektek végetek. Azt mondja, nem érdekli,mert olyan kicsi van neki,hogy még fogpiszkálónak se jó. Mondom akkor miért vagy vele? Azt mondja mert van pénze viszi mindenhová:)))) Petigeci meg kihúzta magát,el volt telve magával:)))) Mondom hol voltál 4 napig? Azt mondja, mikor nem voltam itthon akkor itt,utána meg otthon aludt,úgy lefárasztotta a Kriszta. Mondom nem érdekelnek a részletek,szűrjünk. Elmeséltem neki mi volt Hajniéknál, bólogatott is,hogy tényleg jól csinálja a nő:)))) Mondom Petigeci,tervezzük meg,elvisszük egyszer a Kacit,és otthagyjuk őket kettesben,elszaladunk:))))) Azt mondja Petigeci,majd betanítjuk a Kacinak,hogy tépje meg jól a haját,attól izgul fel:)))))) Kriszta már nem birta hallgatni, elment inkább:)))) Kérdeztem tőle, honnan tudta meg a Hajni, de ő nem mondta el senkinek,csak a Jóska bácsinak,mert nem tudta megtartani magában ezt a titkot:) Mondom mit mondott az öreg?:))) Azt monjda meg volt lepődve,pedig sokmindent látott már:)))) Azt mondja,ő ráverte volna a fejére, úgy odaragasztotta volna a parókát,hogy le nem veszi többet:)))))) Mi meg szűrtünk estig,végre utána tudtam aludni egyet.

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr537991709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása