Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Sütögetés Beával,és Jóska bácsival

2015.10.19. 23:52 pison

Összejöttem egy jó csajjal így nincs sok időm a Petigeciékkel foglalkozni sajnos,mert minden nap majdnem ott vagyok.De azok se nagyon jönnek sehová,mert mióta a fasztalicska előkerült azt kúrják felváltva. Egyik nap a kacagó megy másik nap a petigeci.De volt olyan is, hogy szó szerint találkoztak a kapuban a Kaci jött el,a Petigeci meg akkor ment:))))))))))) Persze mikor nem volt otthon az apja. Egyszer a Petigeci be volt baszva,olyat bebaszott a Kacinak,hogy leesett a lépcsőn mert nem ő volt a soros:)))) Azóta Kaci nem nagyon jár oda, főleg , hogy most az öreganyjánál volt ameddig nem készült el a faház ismét. A csajnál voltam minden nap,aztán már mondtam neki, csak be kéne mutatkoznod a legjobb haverjaimnak, így csinálunk egy kis sütögetést. Örült is neki a csaj, inni szeretett mert nálluk is ittunk elég sokat,neki is igazi paraszt volt az apja, mint a traktoros,hazajött aztán minden nap pörkölt volt a kaja:)))) De minden nap:)))))) Utána meg leült 3 decis poharakkal itta a fröccsöt, de olyat hogy be lehet szűrni 2 olyan adagtól. Volt vagy 160 kiló nem mertem nemet mondani ha ivott,meg szeretem én is az ingyen piát. Mindig mondta jobb ha szem előtt vagytok:))))) Egyszer úgy berúgtam, hogy a másik irányba indultam haza,aztán mikor rájöttem úgy elfáradtam,hogy lefeküdtem aludni az út szélén biciglistől,úgy keltettek a járókelők mikor mentek hajnaba dolgozni hogy mi történt?:))))) Szóval szóltam a Petigeciéknek,hogy buli lesz, de már be voltak rúgva délután, mondom jön este át a csajom,addig ne igyatok már, elhívom nektek a fasztalicskát,azt kúrják meg,nehogy az én csajomat,mert úgy hívják hogy Bea,Petigeci meg mindig mutatja a videót,amibe a Bea Asszonyt kúrják,hogy így jársz te is Simonka:))) Azt mondja Petigeci, ő már nem kúrja a fasztalicskát mert nagyon tág,mondom csodálkozol te hülye?:)))) Elhívtam azért a Kacinak, jött is egyből, tudta , hogy mi lesz. Nekem még el kellett kérnem az apjátol a csajomat,mert most múlt 19 éves,és még így ment náluk,mondták,hogy éjfélre vigyem haza,nem aludhat nálunk. Kimentünk sütni, piázgattunk,hoztunk abból a jó borból, tök szittyó volt már mindenki, meséltük a történeteket. Kacagó meg szerelmes volt,ölelgette a fasztalicskát:))))) Egyszer csak megjelent a Jóska bácsi a bicigliszerelő:)))) Volt már a fejében messziről ordított, Mi van fiatalok?:))))))) Elkezdte a csajom kezét csókolgatni,meg minden , mondom még jó hogy éjfél,lenyúlná ezt is mint az Anitát:)))) Kikésertem a kapuba,hazament egyedül,hazatalál mondom. Mentem vissza,jó volt a hangulat:))))) Petigeci nézgetette a telefonját, mondom új sexfilm? Azt mondja a naptárat nézi, ki köveztkezik ma:)))))) Be volt írva a telefonjába melyik nap ki megy a fasztalicska nikihez:))))) Csak el volt múlva éjfél,és nem tudta eldönteni a Petigeci, hogy ez melyik naphoz tartozik úgy be volt baszva:)))))) Meséltük a történeteket tovább, meg piáztunk, Jóska bácsi olyanokat mesélt, hogy szégyen lenne leírni:))))) A fasztalicskával szórakoztunk, hogy mesélje el hány faszija volt,de nem tudta megszámolni:)))) Jóska bácsi megszólal,Peti nézzél már egy időpontot abba az izébe, megszoptatom a dróthajút valamelyik nap:)))) Kaci meg már majdnem bőgött:))) Jóska bá meg direkt szivatta,azt mondja, mikor megismerte a dróthajút,a nikoletta fasztalicskát megbaszták vagy hatan:)))) Azt mondja kint voltak szüretelni a tejfölékkel,berúgtak amikor ott lakott a fasztalicska,és szó szerint szinte körbe adták:)))))) Hát a jó házigazda mindent megtesz a vendégért hi hi hi hi így röhögött a jóska bá:)))))) Mondom remélem apám nem volt ott,de ott volt csak ki volt már ütve akkor:))))) A fasztalicska meg röhögött rajta, Jóska bá meg mondta, gyerekek látjátok ilyenek a nők,teszik a picsájukat,és egy büdös kurva mind,aztán leköpte a fasztalicskát,azon már nem röhögött:))))) Mondta jól van gyerekek,megyek apádhoz előre,jó szórakozást:)))) Petigecivel úgy nevettünk,feküdtünk a földön:))))) Olyan csúnyán berúgtunk,hogy kint aludtunk a tűz mellett,reggel mikor kialudt majd megfagytunk mentünk be a faházba Kacihoz, mert úgy el voltam gyengülve a lakásig összeestem volna:))))) Ott aludtak összeölelkezve,Petigeci meg vette elő a faszát,mondom mit csinálsz te hülye? Azt mondja mit,hát lehúgyozom őket aztán elszaladunk,mondom dehogy szaladunk,megdögöl k mindjárt. Lefeküdtem egy pokrócra el is aludtam,azt nem tudom,hogy végül lehúgyozta vagy nem. Délbe keltem fel, állt a faszom még mindig a Jóska bácsi történteitől:))) Mondom át kell menni a Beához meg kell kúrni. Átmentem, mondom hogy tetszett a buli,apja meg már hozta a fröccsöt,majd visszajött az egész,de elmúlt legalább a másodiktól a másnaposság:)))) Azt mondja, nem örül hogy velük barátkozom:))))) Aztán lestük mikor megy ki az apja,ment ki csirkéket etetni, mondom gyorsan verd ki,nagyon kell:)))) csinálta is,csak előbbért be az apja alig tudtam elrakni tiszta geci lett a gatyám,azt se tudtam hogy álljak hogy ne vegye észre. Tekertem is gyorsan haza:))))) Ezek meg gondolkodtak már,hogy igyuk meg a maradék szeszt.

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr567991775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása