Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Tatabányán Ágiéknál 2

2015.10.19. 23:34 pison

Múltkor úgy rámjött a pinahiány,hogy futnom kellett hazáig, hogy tudjam magamnak csinálni annyira kellett már:))))) Mondom,ez nem mehet tovább így, kell valakit szerezni, meg egyébként is, ha vannak csajok akkor nem szűrünk annyit. Mondom azonnal össze kell hívni Petigeciéket, és megbeszélni egy tervet. Sokat nem kellett őket keresni, hétvége volt,a kisházba voltak már reggel a Kacagóval, ott hülyültek,de most nem voltak bepiázva még,mert nem volt nekik miből. Örültek is, hogy megjöttem, egyből mondták,hozzál pénzt Simonka, kiküldjük a Kacit piáért a kisboltba,már úgy remegtek a borért:))))) Mondom hozzatok piát, mert holnaptól nem iszunk addig ameddig nem lesz mindhármunknak egy nője. Hoztak piát,már felfele ahogy jöttek a dombon,adogatták egymásnak a bort:)))) Mondom ezt meg kell beszélni Petigeci, kell szerezni nőket, kihozzouk ide, jól megbasszuk meg megszoptatjuk őket amikor csak akarjuk. Olyan nők kellenek,mint az Anita meg az Ágika voltak,hogy csak baszni lehet veleük,más nem érdekli őket. Azt mondja Petigeci,Simonka,én eddig is ezt mondtam neked,hogy olyanok kellenek,dehát nekem itt van a nővéred most megint,megbecsüli a kemény faszt:)))))) Aztán elkezdett rángatózni:)))) Mondom,Kaci,te mit szólsz? Nem szólt az semmit,csak hü hü hü hü hü,meg nyúlkált a borért,olyan szomjas volt:))))) Mondom Petigeci, tényleg már megint szűrünk minden nap,nem jó ez így,azt mondja dehogynem,és már húzta is meg az üveget,aztán adta a Kacinak:))))) Mondom Petigeci,nem hívjuk át Ágit? Aztán sütünk kint meg hülyülünk. Azt mondja neki mindegy,fel is hívtam. De az nem akart jönni,nem volt vonatra pénze, mondom akkor megyünk mi, viszünk piát, meg majd a Petigeci főz valamit. Elindultunk az állomásra, három utcával arrébb oltottak a tűzoltók egy házat,a tulaj meg kint állt alsógatyába, borotvahabbal a fején, ezek meg megálltak röhögni :)))))) Mondom mi van,erre jöttetek reggel?:))) Mentünk is tovább,mert elzavartak a rendőrök. Most vettünk jegyet, vettem ki a pékség kasszából pénzt,nyugodtan tudtam a vonaton aludni egyet mire odaértünk, Kaciék meg piáztak végig. Felmentünk Ágihoz,vettünk piát meg kaját, kezdődött a piázás:)))) Olyan jól éreztem magam, hogy tényleg azon gondolkodtam,hogy odaköltözök egyszer. Megjött a Téglás Gabi is, Petigeci megijedt egyből, hogy a múltkoriért mit fog szólni,de semmit nem mondott, csak,hogy jó geci vagy Petigeci, megbeszélhettük volna. Végül egész jól kibékültek,de nem úgy,mert mondta megint a Petigeci,hogy ez a nő egy őrült, bezár ide a végén minket is:))))) Nagyon bepiáztunk, már alig tudtam beszélni, de még hallottam,hogy majd a Kacit összehozzák a Téglásssal, és mondta még Petigeci azt is,hogy hagyjuk ott,legalább nem kell visszafelé jegyet venni neki:))))) Kaci mutasd meg a lányoknak,hogy kell pinát nyalni:)))) Aztán egész nap egyfolytába hallgattam,hogy hu lu lu lu lu lu lu :))))))) Kacsingatott is rá a Téglás,mondta,hogy megmutathatnád rajtam igazából, Kaci meg hü hü hü hü hü:)))))) Mondom ezeket se kell összehozni,a két görény megtalálta egymást,biztos a szagra mennek:))))) Petigecivel úgy berúgtunk, hogy arra keltem reggel,hogy nem tudtam hogy kerültem oda, a konyhabútorn aludtam tíz órát,a Petigeci megkúrta az Ágit,a Kaci megujjazta a Gabit, csak én nem,mikor azért akartam átjönni. A Kaci másnap egész nap a kezét szagolta:)))) Ott voltunk még egy napot, persze bepiáztunk ugyanúgy,elkezdtük délután. Akkor már sikerült nekem elvinni az Ágit, csak utána kezdtem jobban piázni:)))) Petigeci is megkúrta utána, aztán pénzt akartak feldobni Kacival, hogy cserélnek-e nőt:)))) Akkor már otthgytam őket, mennem kellett a pékségbe,de azóta nem láttam őket,és a telefonja is ki van kapcsolva. Úgyhogy ma este indulok vissza tatabányára.

Szólj hozzá!

Címkék: tatabánya wc

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr897991743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása