Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

kirándulás az erdőben

2015.10.03. 00:05 pison

Tavaly tavaszzal történt ez. Van itt a közelben egy patak,meg egy erdő,oda járunk ki mindig piázgatni meg sütögetni a barátaimmal. Most is kimentünk vagy nyolcan,a hefti vitt le az apja dobozosával. Tüzet raktunk ment a pia,meg a kolbász sütés:))) Mentünk a picsák után mindig ujjazni őket a fák közé,mert ilyenkor csak arra van erő:DD Estünk keltünk,a hefti meg szokás szerint vette elő a füvet,még be is szivtunk nagyon csúnyán! Levetkőztünk gatyára úgy pucérkodtunk az erdő közepén,coco danceltünk a földön már a végén!:DDDDDD Hefinte volt egy bögréje vasból,azt pörgette mindig,fel volt kötve bálamadzaggal a gatyágára. Úgy fejbebaszta a Petit vele dőlt a vér az orrából:D:DDDDDD Ez a hülye meg felkapta a baltát azzal ment neki!!! nagynehezen szétszedtem őket,modnom a bulinak vége,menjünk haza. Elindultunk ketten a petivel , 10 kilóméter gyalog az út,2 liter rumoskólát vittünk azért magunkkal. be is szűrtük. beértünk a faluba , vettünk sört a kocsmába vagy 10et,mondom menjünk hozzátok Petigeci szűrünk tovább! Elindultunk. Hopp mondom itt lakik az egyik ismerősőm csaja,kopogjunk be az ablakon,hajnali 1kor már ne menjünk be! Bemásztam a keritésen,bekopogtam. Ki is nyitotta egyből az ablakot! Mondom gyere piázni velünk! Én magam sem hittem el,de úgy ahogy volt,hálóingbe meg papucsba kimászott az ablakon,és jött velünk:))) Na ez ki lehet a faszra éhezve,vagy csak hülye:DDDD Odaértünk. Kriszta szobájába mentünk be,ott nagyobb a hely,meg volt hifi,zenélgettünk,ittuk a sört,Szilvike meg játszott a tengerimalacokkal. Mondom csak meg kellene kurni,ha már eljött. Elkezdtem fogdosni a picsáját a hálóingbe,mondom szilvike vetkőzz le nekünk meleg ez a hálóing:)))) le is vette, bugyiba volt meg melltartóba. Elég vékony csaj volt,sőt,nagyon,nem is szeressük ha nincs mit fogni,de mondom mára jó lesz beszögelni:D DDDD Úgy is lett! Petit átküldtem a másik szobába,én meg elkezdtem szilvi bugyijában nyúlkálni! tiszta nedevs volt már a pinája,csak ugy szivta be az ujjaimat. Szájába adtam a faszt,úgy szopta mint aki két éve nem látott ilyet! Nekidöntöttem a tengerimalac akváriumnak,és kúrtam hátulról,aztán rá a seggére az egészet:DDD letöröltem a hálóingével,és beküldtem a petit hozzá,azt is leszopta. Fiatal volt még kellett neki a fazs!

Egy hét múlva :



Megyek át az ismerőshöz,(szilvi barátja),kellett kölcsön franciakulcs,erre áll kint a teraszon,és ordít!%! SIMONKA FASZA GYEREKNEK KÉPZELITEK MAGATOKAT??? Mondom mi a fasz baja van ennek,nem ugrott be hirtelen!! MESÉLJ CSAK SIMONKA MI VOLT A SZILVIVEL? akkor beugrott,de már láttam hogy Zsolti(szilvi barátja) szalad felém a kerekes kútnak a tekerőjével!!!!:)))))))))))))))))))))))

Futás közben írtam az sms-t a petigecinek,lebuktunk bazki ! ! Hú most mi lesz,ezek mennek melindához! Hozzánk jöttek vagy heten! Ott volt a meli is,kint a kapuban ment ám az orbákolás! Box nem volt,de bőgött a szilvike,bőgött a melinda,még az is bőgött akinek semmi köze nem volt hozzá:))) én meg kihoztam egy üveg piát meg két poharat,és a petigecivel elkezdtünk inni amég ezek ölték egymást. Végül mindenki hazament,mert látták hogy kurvára leszarom.

Megbántam. De meli velem maradt,mert egy jó barát beszélt vele telefonon,csak nem írhatom le a nevét:DDDDDD

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex verekedés wc szilvi petigeci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr787883846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása