Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A születésnapi bál

2015.10.13. 19:21 pison

Apám születésnapját ünnepeltük a hétvégén, ilyenkor átjön az egész rokonság meg az ismerősök. Reggel mentünk tatabányára bevásárolni a Simonnével, vettünk több tálca sört, karton bort, meg szeszes italokat. Megyünk haza,kirámolunk,megyek be a szobámba, hát a Petigeci ott tornánzott egy szál gatyába:))) Csinált ilyen négyütemű fekvőtámaszt,meg mindenféle tornagyakorlatokat :))))) Mondom mit csinálsz te Petigeci? Azt mondja, készülök az estére, itt lesz mind a három nővéred, kell a jó állóképesség,és kacsintgat közbe:)))) Mondom és téged ki hívott meg? Azt mondja, kibékültem a Krisztával nem is tudtad?:)))) Megbeszéltem vele a dolgokat, ahogy szoktuk ilyenkor, hogy ellopkodjuk a piát, és betesszük az ágyam alá, aztán összejön ilyenkor 4-5 napra szűrnivaló:))) Eljött a délután, már a készülődés alatt volt pár légkör a fejünkbe:))) Mondja a Simonné, öltözzünk át,mert jönnek a vendégek hamarosan. Petigeci úgy felöltözött,hozta a zöld öltönyét, azt vette fel piros ingel:)))))) Ültünk,megjött már a fele vendég, apám még sehol. Azt mondja anyám,szaladjak már el a Tejfölhöz, reggel oda mentek a pincébe bográcsozni. Elmentem apámért, úgy be voltak rúgva délután kettőkor, szénné volt égve a bogrács, azok meg egy szál atléta trikóba énekeltek kint a hóba, a taxis szopós,a tejföl meg apám:))) Ittam velük egyet, aztán mondtam apámnak jöjjön haza, ott vannak már a vendégek,azt mondja menjen a fasz,tudnak azok egyedül is enni,a kurva anyjukat,mondd meg nekik fiam majd megyek:))) Mentem vissza, már ment a buli, mondom a bölény majd jön azt üzeni, anyám meg tiszta ideges volt,hogy a saját születésnapjára se tud eljönni :))) Petigeci már dőlöngélt az asztalnál úgy be volt rúgva:))) Megjöttek közben a többiek is, van egy mostoha nővérem, az Elvira, de én csak úgy hívom,hogy piranha,mert elől van két foga, se több se kevesebb,szétmarta már az alkohol az egész testét:)))) Utálta is az egész család,dehát ilyenkor meg kell hívni mindenkit. Ment már a tánc is, nem is maradtunk sokan az asztalnál,Petigeci,én, meg az öcskös,de az úgy be volt szívva, hogy nem mert felállni :)))) Egszer csak lép oda a Piranha a Petigecihez, azt mondja gyere táncoljunk:)))) Elkezdtek lassúzni a vad angyal zenéjére, én fogtam a fejem, az öcskös meg úgy nevetett,hogy bőgött is közbe,azt hittem rosszul lesz:))) Petigeci meg látta hogy nézzük, elkezdett kiabálni,hogy tánc,aztán hajolgatott közbe, meg pörgette a Piranhát:)))) Öcskös meg elfeküdt a földön már úgy kész volt:)))) Gyorsan felsegítettem,a Simonné meg ne lássa,mondom kiviszem levegőzni:))) Petigeci meglátta,hogy megyünk ki,azt mondja, várj, nem menjetek sehová, szűrjünk!:) Elengedte a Piranhát,az meg elesett,beborult a virágállványba, borult minden,összetörtek a cserepek :)))))) Az öcskös meg már fuldoklott szó szerint a röhögéstől, bevittem a szobájába,lebasztam az ágyra, szaladtam ki, mindenki állt meg voltak ijedve:)))) Megy oda Petigeci, felszedte a földről a nővérem, az meg le akarta smárolni közbe:))))) Szalad oda a Kriszta, üvöltött,ezért jöttél ide Borgulya geci, az én barátom fasza kell ?:)))) Elkezdte tépni a haját,szalad oda anyám is,alig bírtuk szétszedni őket:))) Ordított anyám, takarodjon mindenki haza ha nem tudtok ilyenkor se viselkedni:))) Petigeci mondom menjünk ki, mert meghalok a röhögéstől én is:)))) Kivittünk a teraszra pár doboz sört, iszogatunk,már amennyire tudtunk :))) Hallom egyszer csak, valami morgás van a kapuba, de nem láttam semmit,mondom menjük oda. Odaértünk, hát apám meg a taxis feküdtek az árokba, bicigli eldőlve mellettük:))) Mondom mi van fater,rosszul vagy? Azt mondja nem,csak nem találta a kulcsokat,aztán ledőltek kicsit pihenni a Lajossal:))))) Petigeci meg mondja nekik, miért nem jönnek be táncolni:))) Nagy nehezen betántorogtunk velük, aztán leültettük az asztalhoz, ettek valamit, és ugyanúgy folyatatták az ivást,mintha nem is történt volna semmi:)))) Benéztünk öcsköshöz,az meg úgy aludt ahogy ott hagytuk,másnap délig:)))) Mi is szűrtünk még hajnalig, de csak fogtam a fejem végig:)))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr57965758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása