Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A wcben Krisztával

2015.10.02. 19:42 pison

Kriszta a szomszédban lakik,és szokott lenni náluk buli,két hónapja is ez volt,és mivel a nővérem barátnője,mindig szoktunk menni mi is a petivel.Ezen is ott voltunk,és aznap hagyott ott mindkettőnket a csaja,úgyhogy mást kellett találni gyorsan,hogy tudjunk baszni.Kimentem wc-re az udrvarra,hugyozok,erre kopgotat valaki,én meg úgy kinyitottam az ajtót,mintha természetes dolog lenne. A házigazda állt ott a kriszti,volt már a fejébe pár légkör,rám is esett olyan részeg volt. Hát ezt az alkalmat nem lehetett kihagyni,be is csuktam az ajtót,és egyböl elkezdtem vetkőztetni,meg ujjazni a pináját. Mondtam neki valahogy menjünk fel a szobába,mert itt nem tudom megbaszni,meg mit fog szólni az annyja ha meglát itt minket. De olyan részeg volt,hogy menni nem bírt,fel kellett vinni a lépcsőn,felértünk,ledobtam az ágyra és levettem a gatyáját,meg a felsőjét,akkor vettem észre hogy be is húgyozott közben,de ez nem zavart,legalább nedves tőle a pinája. Letoltam a gatyám,jól megbasztam a csajt,és rávertem a fejére. Úgy ott is hagytam,becsuktam az ajtót,lementem inni egy valamit.Mondom,Petigeci,megbasztam a Krisztát,ott van a szobába.Erre a barom úgy röhögött,hogy hanyatt esett a paddal,magára öntött mindent.Kelj felé Petigeci,felmegyünk megbasszuk ketten,mit szólsz? Mit szólt volna,ugyanolyan hülye mint én,10 éve a legjobb haverom,jó hogy benne volt. Felmentünk,ugyanúgy ott volt a kriszta,csak már rászáradt a geci a fejére,úgy aludt. Próbáltuk felkelteni,de nem tudtuk,csak kamillázott meg pillogot,azt sem tudta hol van. Mondom nézd Peti,ott a pinája te kezded. Ám Peti nem tudta megbaszni,mert nem állt fel a fasza neki annyira hogy bemenjen. Mondom akkor rejszoljunk versenyt a fejére.Tartott vagy 20 percig olyan nehéz volt de sikerült,és peti nyerte meg a versenyt. Aztán otthagytuk megin,a buli meg folytatódott. Pár hét múlva megtudta a barátja hogy mi történt,és szétverte a kezeit a falba,olyan ideges volt. Nekünk meg el kellett mesélni az anyjának részletesen hogy mit csináltunk,úgy égtünk mint a rejsztág,azóta senkit nem hívnak a buliba. Kiderült az is,hogy a Petigeci meg az anyját baszta meg aznap,és nekem meg nem szólt róla

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex pince wc petigeci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr547882856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása