Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A házibuli folytatódik

2015.10.04. 18:33 pison

Petigeci anyjáék elutaztak egy hétre maolázni,és üres lett a lakás, azaz ott lógunk négy napja legalább. Már a harmadik nap egy nagy házibulival indítottuk a hetet: Végeztünk a munkával reggel,mondom Petigeci menjünk át hozzánk, viszünk pár liter piát, meg ami kell, szólunk az embereknek. Összeszedtünk mindent, mondom ugorjunk át a kocsmába Bandi bához, majd odajönnek a többiek,és el tudunk indulni együtt. Átmentünk, iszogattunk még vártuk a többieket, volt ott egy paraszt, a Kapusi Gyuszibácsi. Nem azért mondom, hogy paraszt mert mi is faluba lakunk, de ez egy tényleg igazi táj paraszt, még a baseball sapkája is olyan, hogy a fülére lehet hajtani, és alig érteni mit beszél, a nagy busafejű halszájú skizofrém állatja. Állandóan pipázott is, és mindig arról álmodoztam, hogy egyszer beverek neki egy olyat, hogy szétrepül a parázs a pipájából és összesik:))) Szóval tenyérbemászó Tsz táj paraszt volt tényleg. Valamit ünnepeltek nagyon ott, mert pezsgőt ittak, ami errefelé nem szokás:))) Ott álltunk mellette a pultnál, szívta a pipát, mondja igyatok gyerekek,igyatok pözsgőt :))) Elfogadtuk,mert ingyen pia,mondom megisszuk kár ebbe a skizofrémbe. Beszélt ott mindent, meg mondta folyamatosan,igyatok pözsgőt gyerekek. Már idegesített,mondom Petigeci,ha mégegyszer azt mondja hogy pözsgő, elmegyünk a picsába innen. Azt mondja,Simonka nem megyünk mi sehová,megvárjuk még a csumegékat. Gyuszi bának elfogyott a pezsgő, erre mondja : Anikó , még egy pözsgőt kérek. Azt mondja neki a pultos, nincs, nem szoktak itt tartani,ez az egy üveg volt csak. Erre a Petigeci megszólal : Gyuszibá,kérjen inkább pözsgő helyett pezsgőt,az lehet hogy van:))) Erre az öreg : MIT SZEMTELENKEDSZ TE GYEREK?:)))))) Petigeci nem tudodtt mit mondani,mondja neki : Közöd? :))) Erre olyat lebaszott neki az öreg,hogy még az én fülem is megfájdult olyat csattant :))))) Azt mondja az öreg : hat ilyet megöszök mint tik vagytok,velem ne szemtelenkedjetek:))) Mondom itt baj lesz. Petigeci azt mondja : Kit esző meg te ???:))) Erre fogta,van az a lemez hamutartó amelyik így pörög ha lenyomják, az kerek vasdoboz, felkatpta a pultról, és ugy szemen vágta vele az öreget, hogy szétesett az egész tiszta hamu lett minden, az meg fogta a fejét:)))))) Bandi bá a főnök meg szaladt ki a raktárból, ordított,gyerekek ezt most fejezzétek be, és takarodjatok innen:))) Mondom neki,dehát ő kezdte,azt mondja akkor is takarodjatok:))) Petigeci meg közbe ordított a busafejűnek : na most mondjad , most egyél meg:))) Húztam kifele,mert mondom ez szétveri mninjárt az üveget is a fején:))) Kimentünk,akkor jöttek pont a csumegék,mondom nem megyünk be mert balhé volt,kibasztak minket:))) Kérdi, mi volt? Mondja Petigeci : Felpofozott az öreg pipás, én meg MEGSERGETTEM A SZÁJA SZÉLÉT:)))))))) Úgy elkezdtem röhögni, hogy fogni kellett a hasam már:)))))))))) Ez meg üvöltött közbe befelé: Gyere ki a kurva anyádat, kettétöröm a fejeden a görbebotot aztán pözsöghetsz te fasszopó:))))) Bandi bá jött ki a húzóvassal lengette a feje fölött,azt mondja,eltakarodtok mostmár tényleg innen:)) El is szaladtunk. Mondta Petigeci,menjünk előre,rendet kell tenni mert kupleráj van a lakásba,majd két óra múlva jöjjenek a vendégek. Átmentünk, beléptem a lakásba,hát volt olyan áporodott kocsmaszag, mintha a baglyasék pincéjébe lettem volna. Sörösdobozok az ágyon, minden szétdobálva. Rendet raktunk kezdtek érkezni az emberek,lettünk a végén vagy tizen. Ment a buli meg minden,egyszer csak beállít a fasztalicska Nikoletta meg az Elvis. Úgy éreztem baj lesz:)) Úgy is lett. Petigeci be volt már baszva nagyon,meg bennem is volt rendesen,el akartam terelni a Nikolettá talicska geciről a figyelmét,mondom add ide a telefonod,áthívom az Ágiékat. Nem is szólt semmit : vigyed Simonka,hívd át,aztán lepipáztatom a wcbe:) Kimetem,felhivtam, mondtam neki jöjjön el,mert megváltozott már a Petigeci(végülis ma még csak egyszer verekedett) :))) , zsab zsab zsab.. Azt mondja át is jön, úgyse tud menni sehová. Na mondom ez király lesz,iszok egyet. Letettem a telóját az asztalra, közbe meg csörögött az enyémen vissza az Ági,hogy nem e tudom e mikor jön busz vagy vonat. Jön ki az Elvis,azt mondja : Néddmá Simonkának új telója van!! És felkapta petigeci telefonját,elkezdi nézegetni, egyszer csak legörbült a szája,és elkezdett bőgni:))) Hopp ! Mondom itt gond lesz:)) Azt mondja Simonka,mit keres a Nikim mesztelen képe a telefonodban? vörös volt a feje és folytak a könnyei:))) Mondom az régi kép, aztz mondja hogy lenne már régi,az én lakásomban készült!!!! Nekem ugrott le akart ütni,alig tudtam menekülni előle. Na mondom most ha megmondo,hogy a Petigecié a telefon,akkor az öli meg,ha nem mondom meg akkor én. Mondom nyugodj le ne baszzuk el a bulit!! beült a sarokba,elkezdett bőgni. Kimentem mondtam Petigecinek mi történt, az meg nem elvörösödött,hanem elsápadt és kijózanodott egyből:)) Azt mondja : Na majd elintézem én ezt:)) Odament Nikolettához gazsulált neki valamit az is elkezdett bőgni. Bement az Elvishez aztán,odalépett lebaszott neki egy akkorát hogy elborult a földön,azt mondja a kurva anyádat hogy mersz a telefonomhoz nyúlni,kezed lábad eltöröm:))) Fel akart állni,már kapta is a másikat,hogy visszaült egyből. Fazstalicska szaladt be , jajj jajj ne haragudj bűűűűűűű :))) Kibaszta petigeci mindkettőjüket hogy a niki még a cipőjét se tudta felvenne,rugdosta kifelé az ajtón te rohatd kurva takaroudj innét:))) Utánabaszta az utcára a cipőjit,ordított mint ehy állat:))) Megbasztam a kurvád 100szor elvis:)) Mondom én is :))) Erre rámnéz ez a hülye,átölel,azt mondja gyerünk inni,mostmár luk sógorok vagyunk többszörösen:)) Bementünk piázni,megbeszéltük az összes élményt:)) Hamarosan folyatjuk

Szólj hozzá!

Címkék: szex sex tatabánya buli pia sasvári alexandra nikolett

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr27890806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása