Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A rendelöben

2015.10.13. 23:56 pison

Miután a múltkori dolgok kiderültek, nem áll velem szóba a kacagó nővére. Nagyon nagy baj lett abból,majd leírjuk azt is. Kidobta a Petigecit is a Kriszta ezért,így megint szinte minden nap ittunk munka végén:))) Petigecit nem vágta földhöz a dolog,vagy csak nem látszott rajta mert be volt rúgva minden nap:))) Mikor együtt voltak,akkor is szinte mindig:))) Ültünk egy nap nálunk,mondom Petigeci, meg kéne a fasztalicskát kefélni, most már úgyis mindegy nekünk,múltkor úgyis megmondta,hogy nekünk csinálja szívesen:))) Mondom mikor a Jóska bá nincs fent, megnézzük,aztán adunk neki,de most nem verheted meg:))) Fel is mentünk, hoztunk fel bort a pincéből,berúgtunk mind a hárman,Petigeci olyan részeg volt már,azt találta ki,hogy ez lesz a csaja, kibékül vele,hogy járnak megint rendesen,majd megváltozik,mondom ennyire hülye nem lehetsz. Felmentek,megkúrta két perc alatt,de szerintem nem sikerült neki. Utána kizavartam fürödni, megszopattam én is,aztán megkúrtam:)))) Utána nézem,ilyen fehér darabok hullottak a pinájából,meg nagyon büdös volt. Kicsit közben is éreztem,mintha más lett volna kúrni,de nem törődtem vele,siettem,hogy tudjunk piázni. Petigeci most lett ki nagyon,egyszer bőgött a Kriszta miatt,utána meg röhögött rajta. Mondom úgyis kibékültök ne foglalkozz vele igyunk. Berúgtunk nagyon,hazamentünk hajnalba, Petigeci kint aludt a kapu előtt az árokban,arra kelt reggel,hogy mentőt hívtak hozzá az öregasszonyok,mert azt hitték rosszul van:))))) Megyek ki reggel húgyozni, amint kijött az első csepp, mintha tökön rúgtak volna úgy fájt a faszom, égett meg minden,mondom biztos megkarcolta az a kurva a repedt fogaival:)) Megnéztem nem az volt. Elkezdett viszketni,akkor már sejtettem,hogy nagy baj van. Petigeci is bejött reggel fürdött,elment húgyozni de nem szólt semmit. Átmentünk a kocsmába, két feles után mertem megkérdezni, hogy nincs e valami fura ott lent neki:))) Azt mondja,dehogynem Simonka,viszket a kurva anyját neki,meg büdös. Mondom nekem is,a fele se tréfa,menjünk az orvoshoz,hátha felír valamit. Odaértünk,teli volt a váró,mondja Petigeci,te mész be előbb Simonka,mert ha nemi betegséget kapsz,akkor elmondják az egész családodnak,akkor megszökök innen:))) Mondom mindegy,csak múljon el a viszketés,bármit megadtam volna. Mennék a kartonozóhoz,látom a Jóska bá kint száll ki az autóból, mondom Petigeci,ez értünk jött,meneküljünk:)))) Bementünk a Wc-be,onnan néztük az ajtó résen,megvártuk amég elmegy előttünk majd kiszaladtunk az ajtón :)))) Elmentünk a sarokig,ott beültünk a presszóba, aztán kértünk sört,hogy azért részegen csak ne menjünk be az orvoshoz. Azt mondja Petigeci,mi van ha nem is értünk jött,hanem összeszedett valamit a fasztalicskától,lehet minket is az fertőzött meg. Mondom mostmár biztos:)))) Azt mondja Petigeci,ezt nem viszi el szárazon, szétveri ezért a fejét! Még vártuk hogy Jóska bá hazamenjen,bent volt vagy 2 órát! Mi meg söröztünk, de jól kibasztunk magunkkal! A sörtől 5 percenként húgyozni kellett,égette a faszunkat mint a rejsztág,könnyes volt a szemem úgy fájt. Petigeci is sziszegett végig,még utána is:)))) Elment Jóska bá,visszamentünk, én mentem be először. De megnyugodtam,mert nem nemi betegség volt,csak gombás lett a fasztaligától,azt mondta az orvos elmúlik egy hét alatt :))) Petigecinek ugyanaz volt. 3 nap múlva megjavult,akkor megfogadtuk,a fasztalicskának mától vége.

Szólj hozzá!

Címkék: sex sasó geci cigány szex sasvári alexandra nikolett gürény sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr547966362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása