Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Veronika,viszket a lika!

2015.10.02. 19:38 pison

Szombat esti buli volt,ott ismertem meg,azaz úgy hozták,hogy jó csaj,össze hozzák velem. Tényleg nagyon jó csaj volt,21 lehetett,és jó húsos pina,olyan pinája volt,látszott a nadrágján keresztül a vágás,ohhhh..

A csöcsei meg úgy álltak a topban..mmmm,mondom ez kell! Be is piáztunk rendesen,ment a tánc meg minden,beindult a smackó téma:XD

Mondom,Verácska,menjünk a levegőre kicsit,úgy hivták Veronika. Mindjárt megfogtosdtam a lukát kint,az a pina ha azt látnátok,olyan tocskos lett,foltos lett a gatya! Persze akkor még azt hittem behúgyozott vagy valami,honnan tudtam volna? Rángatott arrább a bickigli hogy vonuljunk félre valahová.Kimentünk a szántólöldre,de térdig ért a sár,nem érdekelte,hanyatt lökött,s kivette a faszom,és elkezdte verni. Én is benyultam a gatyójába,s ujjaztam,erre meg a szájába veszi,nyalogassa,és azt kérdezte,ezt szereted mi? Én meg nem tudtam mert először cummcuráltak le,de kellemes volt!!! Ömlött is a geci a szájába,de hideg volt és vissza mentünk.A többiek meg röhögtek,mert még a fejem is sáros volt,meg a Verácska is,és tudták mi lehetett. Menyjünk haza,ottalszol nálam? Kicsit húzodott az ötlettől,de rádumáltam,becsempésztem a lakásba anyám fel ne kelljen és ott folytattuk a cumerát! Bebújtunk az ágyba,és ment a téma! Igaz nem találtam be neki,a combjai közt mozogtam,azthittem már dugok,mikor betette a faszom:) Azt mondja: Dugj mélyebben ah ah ah,erre meg eszembe jutott a Petigeci,hogy volt ő is nővel,és mondta neki,hogy éééé nem tudom mélyebben mert ekkora!:XDXD Ekkor majd leestem az ágyról úgy elkzdtem röhögni. Na betaláltam Vera segitségével,és dolgoztam rajta,húúúú mindent akartam,láttam 1 szexfilmben,hogy a csöcsöket basszák,azt is kipróbáltam meg mindent!

Reggelig fent voltunk,aztán kikésértem a buszhoz,kértem tőle egy cigit,és akkor vettem észre hogy forditva van rajtam a gatyám..Otthagyott..azt mondta csak erre voltam jó hogy megbasszam . a mocsok kurva anyát

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex vera

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr107882836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása