Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Barmonkannás Évike elsö nap

2015.10.02. 23:22 pison

Van apámnak egy ismerőse,nála szoktam melózni néha,ha elutaznak akkor etetni az állatokat,rendberakni a kertet,stb.Az apja sziippantózik,az anyjának meg zöldséges boltja van,plusz a sok föld,sóvalz nagyon gazdagék. ma is elutazás előtt voltak,és áthívtak,hogy megbeszéljük a tehendőket. Korán értem oda csak lányuk volt otthon,28 éves de van benne vagy 130 kiló,hát kétszerakkora mint én,de lehet van 3szor is,szóval nagydarab csaj az nem kifejezés. a mellei mint két 50 literes barmon kanna,meg hatalmas nagy picsa,nem mintha bajom lenne az ilyen nőkkel,mert gondolatban már sokszor rejszoltam nagydarab nőkre,csak még nem volt dolgom soha ilyennel,meg el se mondanám ha lenne. Mindegy ez,kijött aztán behívott a házba,hogy várjam meg az apjékat,kb 1 óra múlva itt lesznek. Mondom jóvan,adott egy üveges kólát,meg még megittam vagy hármat,és elmentem húgyozni. A wcbe gondolkodtam,ki kéne verni,mert felizgatott az 50 literes barmonkanna,nem bírtam magammal,de megtartózkodtam,hazáig kibírom. Vissza mentem a konyhába,inni kólát még,erre azt mondja menjünk a szobába fel,dolga van ott. És felmentünk. Megkérdeztem van barátod? Azmondja nincs,a neten szed fel midig valakit,azt mondja voltak már vagy tizen de minddel csak dugott,és egysem maradt meg,meg hogy egyszer ketten is megdugták pénzért. Hát mondom témánál vagyunk,állit is már a faszom. Erre azt mondja,ha nem járnál a Melivel akkor már rég az ágyba vitt volna,hát mondom az nem lenne nehéz,a csöcsével le tudna egy mamutot ütni. Mondtam neki hogy nem járunk most épp,erre az ölébe ültetett és lesmárolt,jól csinálta. Azt mondja mit szólnék hozzá ha leszopna,de csak ennyi mert bármikor hazajöhetnek. Mit tudtam volna mondani,mondom ez agyonüt ha elutasítom,meg hát így nem kell kiverni a csöcseire otthon. Hát úgy szopott,hogy ilyen jót még soha nem élvezkedtem! Tényleg úgy szívott,hogy ez hihetetlen!! Nagyon hatalmasat élvezkedtem tövig bekapta,és úgy cummogott rajta! Mikor végzett,hozott még fel kólát,meg elmesélt még pár történetet! Azt is mondta,hogy egy nappal később megy elutazni,és holnap egyedül lesz az egész házban,átjöhetek,és akkor lesz több is,de ez is jó volt mert nagyon imád szopni,meg szopnivaló farkam van! Ezt se tudtam. Ittam még 1 kólát hazamentem,kivertem még,és elkezdtem felkészülni a holnapra. Csak meg ne tudja senki!

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex wc

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr327883694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása