Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Kerti kaland,Anita a faszverő

2015.10.02. 19:43 pison

Anita a exem még néha át szokott jönni,ha házibuli van,vagy jönnek a haverok.Most is egy ilyen nap volt,már délután hatkor szittyó volt mindenki,menni alig bírtunk. Ekkor mondta Anita,hogy kisérjem el wcre,de mivel foglat volt,a kertbe mentünk,a szilvafák közé a bokorba. Legugolt és elkezdett húgyozni,majd mikor segiteni akartam neki,hogy felálljon,beestünk mindaketten fejjel a garádba.A gatyája le volt még tolva,én elkezdtem ujjazni gyorsan,el ne szaladjon már! Smároltunk,meg ment a téma,lehuztam a sliccem,és kezébe adtam a farkam,el is kezdte verni egyből. Közben jönnek a barátnői,gyorsan felálltunk,de háttal,hogy ne lássák mi töténik,de szerintem látták,mert röhögtek hangosan.

Kiabáltam nekik hogy takarodjatok már innen,de nem mentek,úgyhogy végéig nézték hátúról ahogy kiveri a farkam. De közbe meg volt ott egy gödör,és beestek háttal ők is.Amikor végeztünk,bementünk,aztán bekúrtam a zuhany alá a nőt,hogy józanodjon ki,aztán befektettem anyámék szobájába,ahol aztán megkúrta a Peti.(akinek az anyját megbasztuk,az a gyerek). Aztán én is meg akartam dugni,de már nem állt fel a sok tintától a farkam,csak úgy félálomban kiverettem vele. Aztán még állítólag meghúzta még valaki,de reggel nem emlékezett semmire,vagy csak nem akart.

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex petigeci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr157882864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása