Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Eszter szopik a kút mögött

2015.10.02. 19:44 pison

éli este volt épp a parkban piáztunk petigecivel,Ágival,és a kocsmában összeszedtem egy rihát,valami eszternek hívták,és nincs olyan a faluba aki ne baszta volna még meg.Jól nézett ki amúgy jó nagy csöcsei voltak,olyan igazi baszni való. Itta ám a vilmoskörtét nem kellett neki kétszer mondani. Mikor bezárt a kocsma kiemtünk egy parkba,tibornyáztunk még egy kicsit,aztán a peti csaja az ági meg hazament,hogy hozzon még pénzt és kimegyük piáér a benzinkútra. Addig gondoltam kicsúzlizzuk a lámpákat:) Ez jó is volt,de egyszer csak hallom : ááááá pison vigyázz jönnenk a rendőrök! Petigeci kiabáolt,láttam ők meg befeküdtek a kút mögé meg ne lássák őket. Odajlépett a rendőr és olyan pofont lebaszott hoggy tyűűűűű,meg elvette a csúzlit! Na ki is józanodtam majdnem,hát látom a petigeci áll fel a kút mögül,és úgy áll a haja,mind aki belenyúlt a 220ba és hátbabaszták utána szénlapáttal! Mondom petigeci hol a sapkád,meg mit csinálsz? Hát lepippantotta az eszter miközbe feküdtek ott!:D:D:D Az mondja : Nem volt semmi:D Pedig ott ám pipa volt,ha az ági megtudja,mi lesz? Nem tudta meg. Kimentünk a kútra,bepiáztunk,majd mindenki haza ekment.Hazavittem az eszter gecit,aztán befeküdtünk az ágyba,és kiverettem vele a farkam,meg jól megbasztam,mert a piától alig tudtam elmenni. aztán reggel néztem az ágyat,úgy nézett ki mint a méészárszék,úgyhogy be kellett a kazánba tüzelni az ányneműt,apám meg ne lássa! Azóta nem tudja az ági,hogy eszter szopta petigecit a kút mögött,de ezzel lehet zsarolni legalább!

Petigeci! Eszter,vigyázz nanan,beköplek:D

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex petigeci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr197882870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása