Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A mozgalmas nap

2015.10.14. 22:10 pison

Unalmasan mennek a napok,a Petigecit azóta egyszer láttam,mindig az új nőjével van, telefonon is alig beszélünk,oda is költözött már szinte teljesen. Egyik reggel felhívott,de alig lehetett érteni miről beszél,mert úgy röhögött,hogy nézzem már meg a fasztalicskát,mert minden nap ír neki,hogy öngyilkos lesz ha nem megy haza:)))) Mondom, Petigeci megnézem délután,gondoltam magamban,jól meg is pipáztatom,mert az Anita úgy eltünt,mintha a föld nyelte volna el,és azóta nem voltam nővel,több mint egy hónapja. Felöltöztem,mondom előbb iszok valamit , hozok a boltból egy kis szűrnivalót,mert nem merek átmenni,még megijednék tőle. Megyek ki,nézek ki a kapuba,ott áll biciglivel a kacagó görény nővére,mondom ez mit akar, megbaszom ezt inkább,akkor nem kell a fasztalicskát. Megyek ki,látom,törölgeti a szemét,meg minden,mondom mi történt? Azt mondja, kéne neki egy szabadnap a pékségbe,mert a kacagót szarrá verte az apja,és nem meri egyedül hagyni őket. Azt mondja,úgy hátbabaszta, hogy három darabba tört a hátán a lombseprű:))))))))) El kellett fordulnom egy percre,hogy ne lássa hogy röhögök:)))) Mondtam neki,én nem megyek ma a pékségbe,de hozza el a kacagót,és akkor itt marad a faházba reggelig,mondom most semmi baja nem lesz,nincs itt a Petigeci:)))) Azt monjda, ez jó ötlet,mert úgy szeret veletek lenni:)))))) Kimentem a boltba pár üveg borért, mondom majd jön a kacagó,elveszem a pénzét azt is elisszuk,és megyünk a fasztalicskához. El is indultunk,mondom gyere kaci,megyünk Niki nénihez,az meg hü hü hü hü,csak úgy virult a feje:)))) Elinudltunk, úgy sietett, mintha már futottunk volna:))) Főleg mikor mondtam neki,hogy utaánam megbaszhatja ő is akkor még jobban sietett:)))) Odamentünk,bemegyünk,látom ül ott két üveg vermuttaé,meg szedi az algopirint,mondom mi van Niki meg vagy fázva?:))))) Azt mondja öngyilkos lesz mostmár,elhagyta a Petigeci:)))) Aztán dobálta bele a piába a gyógyszert:))))) Mondom itt vagyunk szűrjünk együtt,mondom engem is idegesít,hogy nincs itt a petigeci:))) Piázgattunk, aztán belegondoltam,hogy Petigeci nem lesz itt,mondom a Kacagó lesz akkor a legjobb barátom,meg a fasztalicska,akkor mindjárt én is öngyilkos leszek:)))) Fasztalicskának elfogyott a gyógyszere már bontotta az újat,elővett valami papaverint, na mondom ez tényleg itt döglik meg,gyorsan menjünk át rajta,mielőtt kihűl:))))))) De ahogy ránéztem,el is ment a kedvem,nem hatott annyira a pia:))) Eszembe jutott,hogy a Kacagóval megbaszatom,hátha akkor hazajön a Petigeci röhögni ha felveszem videóra:)))) Mondom gyere Kaci,vezessük rá valahogy. Elkezdtünk dumálni,mondom biztos a sok megcsalás miatt hagyott ott a Petigeci,meg tereltem a szót a dugásra :)))) Azt mondja az már nem zavarta,meg úgy akarták csinálni legutóbb,hogy nézi valaki,az volt a titkos vágya a fasztaligának. Mondom itt az alkalom, a Kacagóval csinálod,én meg nézem,mondom csak fürdesd meg előtte. Azt mondja inkább velem csinálná :)))) Mondom majd beszállok mint a sexfilmekben :))))) Mondom,menjél mutasd meg a kacinak hol tud fürödni. Ittam egyet,írtam közbe a Petigecinek az Sms-t,de csak annyit tudtam írni,hogy Megtöténik:)))) Írt vissza,mi történik meg?:)))) Gyorsan sutyiba írtam,most fogja megbaszni a kacagó a fasztalicskát,nem lesz ez önygilkos:))))) Majd utána ha kijózanodik,és eszébe jut mit tett,majd akkor:))))) Annyit szólt vissza,küldjem át ha felveszem,nem ér rá most. Na mondom én fel se veszem akkor, ha a nagy tervünk amit tervezünk hónapok óta nem érdekli. Mondom jól megszoptatom,aztán leiszom magam,és hazamegyek. Nézem jön vissza a kacagó félmeztelenül a fürdőből,ott volt a hátán a gereblye nyoma:)))))))))))) Kérdem,mi történt veled? Azt mondja, hü hü hü,rajszöget szórtam a csirkéknek,apám meg hátbavágott hü hü hö:)))) Mondom itt se lesz semmi,úgy röhögtem,folytak a könnyeim:))))) Fasztalicska meg ideges volt már, hogy nem kap faszt,elkezdett kiabálni,mit szüttyögtök már,most lesz valami ??:))))))) Leültem az ágyra,a fasztaliga meg leültette a kacagót a székre,elkezdte verni a faszát:)))) Én meg közbe sunyiban ittam a vermutot,mondom ezt nem élem túl :)))))) Mondom mögé megyek,megbaszom közbe. Már toltam le a gatyám,elkezdtem húzogatni a bőrt,fel is állt,mondom adok neki:))))) Kelek fel az ágyról,az már szopta a kacagót,megyek oda,de ahogy néztem,hogy forgatja szemeit szopás közbe,meg amúgy is kancsal volt egy kicsit,le is konyult a faszom:)))))) Nem tudtam mit mondani,elkiabátam magam:Tudjátok mit? Basszátok meg a kurva anyátokat mindketten:))))) Kimentem,jött utánam a fasztalicska,mi van nem izgatlak fel? Mondom most nem megy,de ne hagyd ott szegény kacit álló fasszal,de előbb hozz ki piát:)))) Visszament,jön ki két perc múlva piával. Mondom menj vissza:)))) Azt mondja már végeztünk:)))))) Bementem,a Kacagó el volt terülve az ágyon,csak úgy vigyorgott,mondom ünnepeljünk meg,hogy megvolt a bevatás:)))))) Iszogattunk reggelig,a kacagó elkapta még vagy kétszer öt percre úgy belejött a fiú:))))) Ott is aludt aznap,mondom végre megtalálták a párjukat a két hülye:))))) Írtam is azért Petigecinek,de már nem is válaszolt.

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex tatabánya wc

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr597969202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása