Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Simonka élvezkedik, csapó egy

2015.10.12. 00:00 pison

Beszélgettünk reggel a nővéremmel,a nyári konyhában, ittuk a teát, kérdem tőle,mi van most a Petigecivel, nem jártok már? Azt mondja,nem tudja, nagyon hülye még az a gyerek, de azért szereti egy kicsit:))) Mondom Kriszta, mit szeretsz benne? Azt monjda, hogy jó kemény a farka:))) Mondom az ilyen részletek nem érdekelnek,de ma jön át, kibékülhetsz vele,majd beszélek vele, hogy mit akar tőled:)))) Jött is délután, kimentünk a boltba, vettünk piát, aztán mondom menjünk ki szűrni a kert végébe, meg sütögetünk nyársat. Jó nagy hó volt, alig tudtunk megint tüzet rakni. Iszogattunk, mondom Petigeci, mi lesz a nővéremmel?:)) Azt mondja hát, jó lenne vele együtt lenni,mert jó szorít a pinája, pedig mennyien átmentek már rajta. Mondom a kurva anyád Petigeci, inkább fejezd be:)))) Iszogattunk tovább, beszélgettünk a nőkről, aztán mondtam magamban, azóta nem keféltem egy jót, mióta a Petigeci nőjével voltam, a Vikivel. Elkezdtünk sütögetni, nézem jönnek a tanyáról a hátsó cigányok, a szityusok, akikről írtam már régebben, mikor felgyújtotta a Petigeci a szityu helyüket:))) Ahogy közeledtek,már fogta a fejszét, én meg szóltam neki,Petigeci várd meg mit akarnak. Odajöttek, monjda az egyik mit csináltok, mondom iszogatunk, meg sütünk tüzet:))) Azt mondja, van egy kis piátok srácok? Mondom nem leszek geci, gyertek van egy pohárral. Azt mondja a gyerek, jajj rosszul vagyok, elővett valami gyógyszert, amiből mind a hárman bevettek egyet,és arra húzták rá a bort:))))) Kár volt adni nekik, mert itt maradtak piázni. Dumálgattunk velük,mondja Petigeci,nem tudtok valami nőt? Milyet? Bármilyet azt mondja,aki baszik egyből:))) Azt mondja még fizetünk is érte, hozunk bort, meg higítót is lopunk neketek azt mondja:)))) Nézték egymást a cigányok,azt mondja tudunk :))) Volt köztük egy, amelyik nem tudott beszélni, mert lyuk volt a nyakán,csak igy suttogott, hogy sup sup sup , sup sup, de értették a többiek:))) Mondom hogy beszél ez Petigeci:))) Azt mondja elmennek be, szerintük benne van az Erika, kétezer forint,meg hozzunk inni még:)))) Petigeci már számolgatta is a pénzt, apróba volt nála 1300, de mondom hozok ki én is kipótolom:)))) Nem hittem el,hogy visszajönnek, a Petigeci meg teljesen be volt izgulva már, mutatta hogy fogja megujjazni:))) Mondta egy érik a megy, kettő, hat vvvvvvvvvvvv:))))))) Meg utánozta közbe aki nem tud beszélni, mondta végig sup su sup sup sup pö :))))) Aztán eszembe jutott, hogy ha tényleg hoznak ki kurvát,kell kotongumi, mert nem akarok úgy járni mint a kalapáccsal régen, hogy excémás lett a faszom,aztán nemibeteg gondozóba kell járnom megint. Mondom Petigeci,szaladj kérj a krisztától gumit! Azt mondja , hülye vagy Simonka, ki akarok vele békülni,és kérjek tőle katangumit a kurvákhoz? :))) Mondom igazad van, akkor kockáztatunk. Csak visszajöttek fél óra múlva, de olyan csúnya nővel, hogy a Petigeci egyből meggondolta magát,azt mondja én ezt meg nem baszom Simonka, nincs az a liter bor ami után hozzányúlok:)))) Odajöttek, olyan higító szaga volt a nőnek, hogy elszédültem tőle majdnem:))) Azt mondja sziasztok Era vagyok, rámesett, alig bírtam megtartani:) Tetszett a picsája, mondom majd becsukom a szemem, odaképzelek mást :))) Odaadtam neki apróba a pénzt,ötven meg 100 forintosokba,azt mondja akkor rendezzük le:)))) Petigeci meg állt mögötte,és utánozta a néma cigányt folyamatosan,hogy sup sup sup pö pö pö,mondom ezek megölik ha meglátják:)))) Arrébb mentünk a fák közé, letoltam a gatyáját, gyorsan lerendeztem, csak a levegőt vissza kellett tartani, hogy ne érezzem a higítót:))) Olyan hideg volt, beleéveztem inkább,mondom ki nem veszem ilyen hidegbe,még ráfagy:)))) Megyünk vissza,Petigeci sehol, jön elő a bokrok közül és vigyorog:))) Mondom te meg minek örülsz Petigeci?:))) Nem mondott semmit, kérdi tőle a kurva , te nem jössz, azt mondja aaaaaa ááááá:))) Otthagytuk a fele piát , siettünk haza,mondom lefürdök gyorsan nehogy kapjak valami betegséget:) Lefürödtem, jövök ki, iszogatunk, nézem Petigeci nyomkodja a telefont, hát utánam lopakodott,és fel akarta venni videóra de sötét volt :))))) Csak a feje volt a felvételen, hogy mondja,Simonka élvezkedik csapó egy:)))) Utána meg 5 perc sötét:))))) Azt mondja majd szét fagyott ahogy ott hasalt a hóba:)))) Aztán piáztunk még egy órát, mondom Petigeci,hülye vagy hogy ezt kihagytad:)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr307959810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása