Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Kacagó görény kalandjai 2

2015.10.13. 23:54 pison

Olvassátok el az előző blogom! Piázgattunk másnapig a Petigecivel fent,alig birtunk hazamenni hajnalban. Reggel nyolckor csörög a telefon, felkelek,a kacagó görény nővére volt az,kérdi : Ilyen jó a buli? Mondom miért? Hát hogy nem jöttetek még haza. Elsápadtam,eszembe jutott a tegnap,hogy a kacagó befosott aztán elszaladt:))) Mondtam a csajnak,hogy jó a buli:))) Gyorsan felhívtam Petigecit,az meg még le se feküdt,a kocsmában mulattak a Jóska bácsival. Mondom,eltünt a kacagó,nem ért haza tegnap óta,keressük meg. Biciglire ültünk,bejártuk az egész falut,a Petigeci végig üvöltött olyan részeg volt,az öregasszonyoknak ordította,hogy gyere mami szopjál le:)))) Visszamentünk a kocsmába,mondom mi legyen Petigeci,azt mondja,hívd fel a nővérét,hogy most indult haza a kacagó. Mondom ez jó ötlet, úgyis gyogyós nem emlékszik semmire:) Felhívtam,azt mondja minden rendben:) Elkezdtem én is szűrni,két óra múlva megint hív a csaj,hogy a görény még mindig nincs otthon:)))) Mondom az nem lehet,el is kisértem a sarokig:))) Mondom Petigeci,menjünk haza pihenni,aztán folytatjuk a piázást ha kipihentük magunkat. Aludtunk öt órát,kikapcsoltam a telefont,vagy 40 hívásom volt,a kacagót kereste már mindenki:))) Kiültünk fröccsözni a konyhába,mondom Petigeci,ez jó messzire szaladt,alig bírtunk inni a röhögéstől:)))) Petigeci meg közben azon gondolkozott,meg kéne keresni a kacagót,aztán filmre venni a nikoletta fasztalicskával :))) Eltelt ez a nap is,még másnap se találták a kacagót,az egész falu kereste már:))) Kijött még a rendőrség is keresni,be is voltunk szarva Petigecivel. Aztán két nap múlva találták meg,két faluval arrább,Bokodon, bent feküdt a bokorba,azt mondták,olyan állapotban volt,hogy azonnal elvitte a rohammentő:)))) Kicsit megkönnyebültünk,bár jobban örültünk volna neki,ha nem kerül elő,és nem tudja meg senki mi történt. De amennyire gyogyós,úgyse tudja elmesélni.

Szólj hozzá!

Címkék: kriszta petigeci kacagó görény lacagó

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr867966358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása