Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Téglás Gabi

2015.10.14. 22:09 pison

Egyik nap Petigecivel űgy döntöttünk,elmegyünk Tatabányára, meglátogatjuk az Ágikát,mert Petigecinak már elege lett a fasztalicskából,azt mondja,olyan csúnya,hogy nem tud ránézni sem már,csak ha iszik,azt meg minden nap nem lehet,mert már nem tudott múltkor dolgozni menni,és a Jóska bácsi ki akarta rúgni. Mondom elmegyünk,szűrünk egyet, meg hülyülünk megint az ötödiken. Elindultunk reggel,felhívtam Ágit, hogy mehetünk-e,azt mondta tízre menjünk mert dolgozott,pihenni akar ivászat előtt. Vettünk egy kisüveges piát az űtra,azt beszűrtük a vonaton. Leszálltunk,mondom együnk valamit, itt a piac, mert be fogunk nagyon rúgni ma,nem jó az éhesen. Kimentünk a piacra,az állomás mellé,ettünk két véres hurkát,meg ittunk rá még 2-2 felest:)))) Már hatott a pia,mert Petigeci már azon gondolkodott,hogy csak jó lett volna hozni a fasztalicskát:)))) Mondom gyorsan vásároljunk be,aztán menjük mielőtt meggondolod magad:))) Megyünk a palackozott italok boltjába,egyszer csak a földön ott egy ötezres. Petigeci hajol le érte felveszi,mire felállt,valahonnan odakerült egy öregasszony és kikapta a kezéből:))))) Azt mondja ez az enyém:))) Mondja neki Petigeci,hogy lenne már a tied te pöcsköszörűs,most esett ki a zsebemből:)))))) Elkezdett sikítozni az öregasszony,Petigeci meg ment volna már neki,úgy kellett elrángatni onnan. Olyan ideges volt,egész nap azt számolta,ingyen lett volna az út,meg mennyi pia jött volna ki belőle. Odaértünk,akkor kelt fel az Ágika,nem is volt olyan rossz csaj,már így hogy ittunk. Beültünk,lefőzött egy kávét,mondta meséljünk mi van velünk. Töltött Petigeci egy felest, elmesélte az életét, már elkezdett bőgni is,hogy olyan szerencsétlen,hogy a fasztalicska jutott neki csak:)))) Kezdetem már unni,mondom Petigeci,igyuk le magunkat,aztán táncolunk kint a teraszon gatyába megint:)))) Én meg közben azon gondolkodtam,jól meg kéne szoptatni az Ágit,ameddig a Petigeci elvan. Ittunk egész nap,délután ötre már nem tudtunk egyenesen megállni. Mondta az Ági,van egy lakótársa,egy csaj,nemsokára jön haza. Mondom óóóóó nem is mondtad hátha valami jó csaj lesz,megszoptatjuk azt is:)))) Jött is egy óra múlva,addig nem is ittam,nehogy ne álljon fel,de mikor megláttam a nőt, fogtam a fejem,mondom Petigeci maradtunk volna otthon a fasztalicskánál inkább. Nagyon ronda egy állat volt,és olyan büdös,hogy a Kacagó görény az légfrissítő lenne ha mellé állna:))))) Jön oda,bemutatkozik, Téglás Gabi vagyok,most költöztünk ide,mesélte a dolgait,meg itta a piánkat. Leittam magam, a csaj is,azt mondja elmegy hányni,ment ki a fürdőbe de el is tünt,rosszul lett. Petigeci elment közbe hűgyozni, kezdem fogdosni az Ágit, már majdnem benne volt a dolgokba,erre azt mondja, nézzek már rá a csajra,nehogy megfulladjon vagy valami. Nyitok be a fürdőbe,hát Petigeci ott smárol vele félmeztelenül, fogja neki a csöcseit:))))) Mondom Petigeci mit csinálsz,azt mondja nem látod barátkozok az új lakókkal,menj ki simonka:)))) Kimentem,mondtam az Áginak mi van,az is csak nézett,örült neki,hogy végre valaki megbassza a Gabit, mert nem normális a nő:)))) Mondom neki,és téged ki fog? Azt mondja,rám gondolt,ha már a Petigeci foglalt ma éjjel:))) Bementünk a kisszobába lerendeztem gyorsan,mert most inni jobban akartam valahogy. Kimentünk,Petigeci meg bent volt a csajjal még vagy három órát. Hallom egyszer csak nagy siítozás,meg nyögések,aztán jön Petigeci tíz perc múlva ki a csajjal ölelkezve. :))))) Reggelig ittunk, kétszer kellett lemenni a boltba,úgy tudtak inni a csajok is. Ott maradtunk még egy napot utána,Petigeci meg azon gondolkozott már,hogy odamegy lakni ő is a csajokhoz. Azt mondja,ha már itt lakok,megkeresem az öregasszonyt aki lenyúlta az ötezresem:)))) Aztán végül egyedül mentem haza, ott maradt még négy napot a Petigeci,ezek szerint józanul is bejött neki a csaj.

Szólj hozzá!

Címkék: történet sex sasvári sasvári alexandra nikolett sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr687969198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása