Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

apu mit fog szólni?

2015.10.11. 18:56 pison

Ültünk Petigecivel a kocsmában karácsony előtt, és azon gondolkodtunk, hogy inni kéne újévig egyfolytában, utána jövőre megszűntetjük egy időre a piázást. Mondom menjünk haza,hátha apámnak van valami bora, az legalább ingyen van. Átmentünk, pia se volt, apám is hazajött. Azt mondja, segítsetek már ki gyerekek, a Tibi bácsinak megígértem,hogy ameddig elutaztak a rokonokhoz, megetetem az állatokat, és hoznak neki ma 10 mázsa akácot,azt behordom, nehogy szétlopják a cigányék. Azt mondja ma nem tud menni, mert dolgoznia kell, de adott egy ezrest fejenként,meg a kulcsokat. Mikor elment,a Petigeci már gondolkodott,azt mondja kirámoljuk a házat,és lesz miből megcsinálni a tervet:))) Mondom dehogy rámolod ki,egyből tudnák hogy mi voltunk. Azt mondja,akkor viszek szexfilmeket, és beülünk nézni, vigyük a nővéredet is:)))) Nem viszünk semmit, mondom menjünk. És odaértünk. Megetettük az állatokat,és beültünk a fészerbe,mert elkezdett esni a hó,mondom én nem hordok fát ilyen időben. Nézelődtünk, mondom ezt nézd Petigeci:))) Le volt rakva tíz literes kannákba valami pia, megkóstoltuk,olyan volt mint az uniqum,mondom óóóó leveszünk 2 litert és felvizezzük. Nem tudom milyen pia lehetett az, de ingyen volt:) Mondom Petigeci,itt az ezresem, tekerj el a boltba, vegyél pár sört kisérőnek:)) De azt mondja,Simonka,gyalog jöttünk. Mondom itt van 1 bicigli,siess vissza,addig hordom a fát. Elment,de semmi kedvem nem volt hordani. Vártam egy órát,jön vissza,mondom hol voltál ennyit? Azt mondja , elugrottam szexfilmekért, nem árt az ha van nálunk:))) Mondom mostmár mindegy,megittam vagy 3 decit ameddig elvolt. Gyere Petigeci,mondom hordjuk be a fát,aztán menjünk innen. Azt mondja, tudod kivel találkoztam a kisboltban? A kacagóval ! Ha sietsz még eléred, veszünk neki egy dobozos kólát,meg szaloncukrot,és behordja az a fát,még össze is vágja!:))) Mondom nem is vagy te olyan hülye Petigeci,de nem merlek itt hagyni egyedül. De végül otthagytam, siettem ahogy tudtam,a sarkon találkoztam is a Kacagó görénnyel, mondtam neki, jöjjön el, segíteni kéne,aztán hülyülünk egy jót. Nagy nehezen,de eljött. Megyek vissza, hát ott volt már a nővérem is, áthívta közben ez az állat. Behordtuk közben ketten a fát a görénnyel, ezek meg a fészerben smároltak végig. Volt már mindenkinek a fejében, tudtam, hogy nem lesz jó vége,azt mondja Petigeci,melyik a lakáskulcs? Hideg volt már lent,mondom felmegyünk a lakásba, majd ha rájönnek,megmondom, hogy nyitva volt egy ablak azt mentünk be becsukni. Beültünk a konyhába , iszogattunk, Petigeciék bementek a szobába, nézték a szexfilmet, mondom én nem akarom tudni mi folyik itt, kint maradtunk a kacagóval, töltöttem neki is piát. Mondom neki , igyunk egy sört,a Petigeci ezek után úgyse érdemli meg:))) Két feles után a kacagó már csak annyit tudott mondni,hogy hü hü hü jó,hü hü:)) Keresem a sörnyitót a fiókban, nézem ott egy startpisztoly. Na mondom megijesztem a Petigecit majd,belövök egyet a szobába nekik amiért geci volt:) Megittuk a sört,odalopakodtam az ajtóhoz, ültek egymás mellett,bámulták a szexfilmet:))) Lőtem volna kettőt , de nem sikerült, üres volt. Mondom akkor mindegy, megyek vissza a görényhez a konyhába. Még fél órát piáztunk, vagyis csak én,mondom össze ne fossa magát ez a fröccsarcú, mert takarítani már nem fogok. Gondoltam,megijesztem a Kacagót:)) Fogtam a pisztolyt, odatettem a fejéhez,mondom Mujki Pista vagyok, le vannak tartóztatva, le a földre:)) Az meg mondja hü hü hü:))) Mondom le a földre, meghúztam a ravaszt, elsült a pisztoly valahogy:))))) Csak azt láttam,tátog valamit ez a hülye,mert akkorát szólt, bedugult a fülem,és odakaptam egyből. Nézek oda, a haja leégett egy darabon,meg tiszta korom volt a fél feje, a szemüvege be volt repedve, nagyon megijedtem:)))) Ordított, szó szerint bömbölt, meg mondogatta, ééééé apu mit fog szólni:))) Nem is tudtam semmi mondani, majd behúgyoztam úgy meg voltam ijedve. Szaladt ki a Petigeci, mi történt? Mondom fejbelőttem véletlen a Zsomborkát,azt mondja,nem baj,elássuk kint a csirkeólban, erre a Kacagó még jobban ordított. Petigeci lehúzott két felest gyorsan,azt mondja, vigyük a fürdőbe le kell mosni a fejét:))) Szalad ki a nővérem is, azt mondja, van még orvos,vagy gyógyszertár? Mondom nem kell ide orvos, megmosdatjuk, aztán kitalálunk valamit:))) Nézd meg,semmi baja nincs:))) Azt mondja : kit érdekel ez a gyogyós, belémélvezett a Gyöngy geci, tabletta kell. Aztán elszaladt. Fogtam a fejem,a Petigeci meg röhögött, azt mondja,Simonka, hát én is elsültem véletlen,van ez így nem? És rázta közben a picsáját,meg énekelt, love me tender mu mu mu:))) Kivittük a fürdőbe Kacagót nagy nehezen, lemostuk a fejét , de üvöltött még végig, éééé apu mit fog szólni,mit fog mondani? Végül is , semmi baja nem lett csak kicsit a haja megpörkölődött, meg pár folt lett a fülén :))) Kiszellőztettük a piaszagot,aztán elindultunk haza. Tudtam hogy ebből baj lesz. Megyünk,egyszer csak jön a rendőr mögöttem, lassít, igazoltatott minket,aztán már kérdezte is : Melyikük sütötte el azt a pisztolyt? Be kellene jönni velünk. Bevittek, majd 5 óra múlva ki is jöttünk. Petigeci nem látott semmit, én meg azt mondtam, véletlen volt, a Kacagó ugrott elém. Mondták,ünnepek után találkozunk,majd jön az idézés.

Szólj hozzá!

Címkék: történet vicces wc gyogyós petigeci kacagó görény lacagó

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr87958830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása