Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Hogyan éltük túl a fagyhalált

2015.10.09. 00:00 pison

Átjött valamelyik nap Petigeci, dumáltunk az előző történetekről,mondom neki kéne valamit szűrni. Megint nem volt pénzünk,szerezni se tudtunk,mert az öregasszony letiltotta a számláját. Mondom menjünk át a kisboltba, veszünk hitelbe, felírják majd anyámnak. Átmentünk bevásárolni, bort meg kólát,iszogatunk otthon,egyszer csak jön a Simonné szalad be a szobába, aztán üvölt, igyatok a Gyöngyéknél, vagy takarodj apád után te is:))) Kérdem,miért hol van apám? Kimentek a Lajossal,meg a bicigliszerelő Jóskával horgászni ! Mondom ilyenkor? Azt mondja , inkább elmenekül,minthogy a dolgát tenné!! Hívtam is apámat hol vannak, kiértek már. Mondom Petigeci, hozd a bicigliket, kitekerünk,azt mondja Simonka hülye vagy, minusz 5 fok van! Mondom Petigeci,majd szűrünk:)) Nem volt nehéz rábeszélni. Összepakoltunk, mondom húzzunk bele érjünk oda még sötédedés előtt. Elindultunk az erdőbe haladtunk épp,mikor elkezdett szakadni a hó:)))) Megáztunk nagyon,behúzódtunk egy híd alá,kevertünk két két liter borost,mondom beszűrjük és visszafordulunk. Megittuk a híd alatt,be is sötédedett:) Mondom Petigeci,most mi lesz,sötétbe az erdőn visszafele nem tudunk menni,főleg latyakba. Azt mondja , simonka ne legyél már gyurmafaszú, kitekerünk mostmár, nincs messze. Mondom áááá csak 30 kilóméter,de menjünk,tekerünk,egyszer csak látjuk köröz a lámpával a rendőr,állítják meg a kocsikat. Mondom Petigeci húzódj le,bújjunk el,mert megbasznak hogy nincs lámpád:))) Be is mentünk a fák közé,de akkorát esett ez a hülye,hogy összetört az összes bor,csak egy maradt,azt mondja ezt igyuk meg . Ott is ültünk vagy egy órát,beszűrtük a piát mire tovább tudtunk menni:))) Odaértünk nagynehezen, tudtam hova szoktak menni apámék, de már agyon voltunk ázva,úgy fáztam, folytak a könnyeim már,alig tudtam a kormányt fogni. Bementünk,kb két kilómétert. Sehol apámék,a hó szakadt, egy métert se tudtam volna menni már. Mondom Petigeci rakjál tüzet,aztán felváltva alszunk,és megyünk haza. Azt mondja hívd fel őket te hülye:))) Hívtam,de ki volt kapcsolva,mondom felhívom anyámat,hogy a Jóska bácsit vagy valakit érjen el. Anyám se vettem fel,írtam neki sms-t. Mondom Petigeci,állítsuk fel a sátrat, nyúlok be érte a zsákba,szétvágta a törött üveg a kezem. Mondom mivel kössük be, levágtam az alsógatyám,azzal kötöttem el:)))) Felállítottuk a sátrat,az is tiszta borszagú volt, raktunk nagy tüzet, kiraktuk a ruhákat száradni, ott ültem egy szál faszba a sátorban,még jó hogy hoztunk pokrócot,azzal tekertem be magam. Dumáltunk, hogy itt a vége Petigeci,most meghalunk:)) Tiszta lila volt a szája neki,már remegett ahogy beszélt:))) Kibontottunk egy kólát már csak az volt. Ez a hülye meg fogja,meghúzza a kólát,azt mondja Simonka , tényleg itt a vég, legalább normálisan haljunk meg,veszi elő a telefonját, aztán elindított egy recskafilmet:)))) Azt mondja megy mindjárt rejszolni a fák közé:))) Utána meg mondja, menj ki simonka ameddig elrázom,mondom hülye vagy?? Ekkor meghallottam jön a másik oldalon egy autó,mondom ez a Jóska bácsi warburgja:))) Látom lámpáznak át,ordítanak, mondom Petigeci szaladj ki integetni,meg dobáld be a ruháimat. 1 perc alatt elmúlt a fázás úgy örültem. Ők voltak azok,anyám felhívta őket. Tekertünk is át:)))) Odaértünk, úgy be volt rúgva mindenki, jött apám elkezdett ordítani,hogy miért nem tudtam hol vannak ide járunk évek óta,igen mondtam a másik oldalra. Jött a Jóska bácsi,azt mondja , ne hallgass erre a fasz bölényre(apámat hívják úgy), megivott két sört és nem tudja mit beszél. Ott volt még a felesége,a Pici, akkora csöcsei voltak mint a fejem, egyből én is menni akartam a fák közé rejszolni:)) De akkor megláttam melyik Lajos jött velük. A taxis szopós volt meg a felesége:)))) Meglátott a taxis,rázta a fejét,be volt rúgva ő is. Azt mondja, tudom hogy gazemberek vagytok. Én is voltam fiatal, tudom milyen dolog ez,de gusztustalan volt amit csináltatok!!! Azt mondja apám,hagyd már a gyerekeket, nem látod meg vannak fagyva? Hoz oda egy üveget,valami pálinka volt benne,ilyen rózsa szinű. Azt mondja ebből igyatok gyerekek. Meghúzza Petigeci egyből,úgy örült, rámnézett,bólogat,azt mondja úúúú simonka..nem iható,és benyaklott a lába,nekiesett a wartburgnak:)))) Ittam én is belőle, el is hánytam magam abban a pillanatba. Mondom más nincs? Azt mondja Lajos bá,van jó borom gyerekek. Berúgtunk ismét, megint felállítottuk a sátrat, elkértük az egyik gázmelegítőt, és befeküdtünk. De apám úgy be volt baszva, nem hagyott aludni, mondta fiam kapjál a dolgok után,szedj fát,tüzet rakd. Felkeltünk másnap, elállt a hó is,ezek még mindig be voltak rúgva ugyanúgy. A Taxis szopós aludt,azt mondja Jóska bá,csinálunk neki Hitler bajuszt ameddig alszik, aztán ácsolunk neki emelvényt,és mondhatja a beszédet:))))) Nagyon utálták a taxist ők is,csak apám mindig meg akarta baszni a feleségét,azért hozták ki:))) Azt vártuk apám elaludjon a kocsiba,és tudjunk inni tovább. El is aludt dél körül, Jóska bácsival nekiálltunk inni hárman. Mesélt annyi szex történetet az öreg, hogy fogtuk a fejünket,meg a hasunkat a röhögéstől:)))) Mondta , úgy szereti megbaszni a feleségét,hogy két napig nem füdik,utána felülteti az asztalra,és legyezi a szagot magafelé a pinájából:))))) Petigecinek állt is tőle a pöcse egyből:)))) Aztán súgta utána,simonka elráztam tegnap a sátorba ameddig elmentél fát szedni:)))) Mondom te mosod ki a satrát a kurva anyádat:)))) Este felpakoltuk a bringákat a csomagtartóra és végre hazamentünk.Így éltem túl a fagyhalált:))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet tatabánya vicces verekedés űgi

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr437951514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása