Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Maolakoncert Baglyaséknál

2015.10.03. 18:45 pison

Szevasztok,én vagyok a Peti,és ez az első történetem,remélem tetszeni fog!!

Tavaly elmentünk a kocsmába,utána meg volt valami bál,oda is.Akkor jöttem össze egy csajjal,Andinak hívják,az őrült Simonkának nem tetszett,mert az nem szereti a vékony bunákat,neki mindig a nagydarab nők tetszenek,arra áll fel a kis fasza:) Vége lett a bálnak , mondtam Simonkának piázzunk még valamit ,de itt nálatok bivajbasznádon semmi nincs nyitva. Azt mondja tud egy öregasszonyt akihez be kell kopogni,és akkor ad bort még hajnali háromkor is,meg be lehet ülni piálni. Elindultunk a Simonka,én,az új csajom,meg a Simonka öszeszedett valami görényt,aki úgy be volt baszva,hogy a nevünket nem tudta nemhogy a sajátját. Odaértünk,bekopogtunk jött ki az öregasszony,úgy híták,Baglyasné:) Kinyitotta a pincét,lementünk,kikértük a piát,drágábban adta a fröccsarc mint ha benzinkúton vettük volna. Ilyen kis helyiség volt kialakítva lent kocsmának,kapott volna érte a Baglyasgeci vagy 30 évet biztos. Mondta srácok csengessetek fel ha kell még valami. Mondtam a Simonkának kérdezd meg van -e katan gumi,mert ha ebbe belerakod,megint mehetsz a gógyszerészhez faszkenőcsért:) Megkezdtük a folytatást. Simonkát már majdnem megerőszakolta a nő úgy ki volt,de az meg nem merte katangumi nélkül megdugni,mondtam neki akkor egy diszkrét maola koncert mehet a pad alatt:) meg is csinálta nem kellett neki kétszer mondani:) Elkezdtek előtte smárolni,de olyan csúnya volt a nő,hogy majdnem felszóltam a Baglyasnének , hogy kapcsolja már le a villanyt,mert elhányom magam :) Ott tartottam,kezdődött a Maola koncert a pad alatt Simonkánál,én meg az Andit smároltam közbe meg ujjazam. Benyúlt a gatyámbaaa elkezdte fogdosni a farkam,mondom édes te is maolázzál:) Ennek se kellett 2x mondani,bukott le a pad alá:) Nagyon jól szopott Andrea,de idegesitett hogy hülye Simonka feje virul ott szembe,így nem tudtam elmenni. Ott voltunk még vagy 1 órát,aztán átmentünk Pisonék. Ottaztán rendeztünk akkora baszást a fél falu azt hallotta szerintem:) Ez az andika arra született , hogy péter faszán pörögjön az biztos:) Reggel megyünk ki,mondom hol a csajod pison? AZtmondja,elküldtem még sötét volt apám meg ne lássa mert többet ide nem jöhetünk:) Jól tetted! Az Andi sütött nekünk rántottát,majd hazamentem bányára a következő vonattal. Kialudtam magam , este meg ismét visszamentem Andreához egy maola koncertre:)

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr307886766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása