Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Húsvét fasztalicskával

2015.10.13. 23:17 pison

Már hét napja befejeztük az iszogatást Petigecivel,kezdtek már unalmasan telni a napok. Petigeci úgy összebarátkozott Jóska bácsival,hogy felvette dolgozni az esztergályos műhelyébe, és ott volt reggeltől estig,én meg apámnak segítettem a piacon meg néha éjjel a pékségbe. Tegnap megbeszéltük,este csinálunk már valamit,felmegyünk a pincébe, aztán megiszunk pár doboz sört,meg beszélünk,esetleg felhívjuk a Fasztalicskát, aztán adunk neki, de nem faszt, hanem egy jó kiadós verést húsvét alkalmából:))) Elindultunk felfele, találkoztunk a Fekete nénivel, aki egyszer belémjött biciglivel, annyira nézett minket, hogy becsúszott az árokba a kerekes kocsival és ott sikított,hogy segítsenek:))) Úgy elszaladtunk, nem bírtuk csak a sarokig a futást,mert kifulladtunk a röhögéstől:))) Mondta Petigeci,menjünk vissza, ordítsunk vele,hogy ne kacsázz,de mondom az már szemétség lenne. Felértünk a pincébe,megittuk a sört,de kevés volt,hoztam még fel bort. Mondom beszélni kellene a Melindával, megvolt még a régi száma,de nem mertük felhívni:) Írtam neki egy csomó sms-t, hogy gratulálok a szépségedhez,stb:)))) Egyszer csak csörög a telefon, ő volt az,de felvettem, valami férfi beleszólt,hogy jó lenne ha nem oda címezgetném a szerelmes üzeneteket,mert téves, ordított,olyan ideges volt:)))) Én is ideges voltam, mondom ez már nem fog összejönni, hívjuk át a fasztalicskát. Felhívtam,azt mondta nem jön,mert a Petigecitől fél,hogy elveri megint,de ha akarok akkor én menjek át,Jóska bácsi ma úgyse megy,mert otthon ünnepel. Át is gyalogoltam,mondtam Petigecinek , egy óra múlva jövök, addig ne verjen szét semmit,meg ne rejszoljon sehová:))) Odaértem, ott is ittunk még a tallicska gecivel, egyszerűen tényleg olyan ronda volt, hogy józanul ránézni se lehetett, nemhogy hozzáérni. Elkezdtem szopatni ott egyből az asztalnál, hallom egyszer jön egy autó,és megáll,hát a Jóska volt az, felmentem,behasaltam az ágy alá. Hallgatóztam, hogy jöttek hozzájuk a gyerekek, és nem tudja megbaszni a feleségét,azért jött, meg visz haza piát is. Lement a pincébe, aztán basztak ott lent egy fél órát, csak úgy csattogott a fasztalicska picsája:)))) Végre elment,már elzsibbadt mindenem az ágy alatt,alig bírtam kimászni:)) Lementem, azt mondja a kurva, folytatjuk Simonka? Mondom ennek tényleg nem elég a fasz, mondom ha elmész megmosni a pinád akkor folytassuk:))) Elindult a lavórhoz, azt mondja,az asztalhoz ne ülj mert oda verte az öreg,azt szereti ha felnyalom a terítőről. Majd elhánytam magam,innom kellett még :)))) Mondtam gyere fel,én itt nem baszlak meg,ki tudja mibe ülünk bele. Felmentünk úgy megbasztam, pofoztam közbe, már a végén folytogattam is, egyszerűen nem bírtam vele. Nem bírtam elmenni,mert úgy televoltam piával,de rajta voltam vagy fél órát, tiszta vörös volt már a nyaka meg a feje. De nagyon meg volt elégedve,azt mondta erre vágyik, hát mondom szólhatok a Petigecinek, az még a fejedet is megrugdossa ingyen:)))) Mentem vissza,Petigeci már ideges volt hol kések,utánam akart jönni:))) Mondtam neki mi volt, azt mondja,nála arra izgult rá a fasztaliga, hogy fényképezni kellett közben, aztán mutogatni neki a képeket:))))) Nagyon berúgtunk,mert Jóska bától közben kiloptam egy üveg töményet is fentről. Hajnalig ittunk,meg beszélgettünk,hogy lehetne eltünteni a fasztalicskát a faluból,mert ez nem jó ha itt van,egyszer baj lesz ebből:)))

Szólj hozzá!

Címkék: sasvári sasó geci sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr167966276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása