Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Szilveszter Rozival,és Petigecivel

2015.10.19. 23:13 pison

Összeültünk valamelyik nap a faházban a Petigecivel,meg a Kacival, hogy még piázunk, utána elhatároztuk,hogy jövőre tartunk egy szünetet, mert már úgy néztünk ki mint az élő halottak:)))) Mondtam,hogy pihenjenek le, mert el kell mennem tatabányára, a Simonnével,segíteni kell a Karácsonyi bevásárlásban, mondom hátha leesik 1-2 üveg ingyen pia. El is mentünk, de úgy összevesztem a simonnével, hogy vonattal jöttem haza,nem akart piát venni,azt mondta , apáddal nem lesztek részegek karácsonykor is. Ültem a vonaton hazafelé, hát az egyik osztálytársam odaült mellém, nem is ismertem meg hirtelen, a Hajni volt az,de mi csak Rozinak hívtuk mindig, meg kitaláta valaki, hogy a bátyja szokta kúrni otthon,aztán nem szólt hozzá az egész iskola meg mindig baszogattuk. Ittam az állomáson két vodkát, már az is megártott ennyi piázás után reggel kilenckor. Köszönt,kérdezte mi lett velem, mondom Petigecivel,meg a Kacagó görénnyel szoktunk piázgatni, egyből röhögött,hogy eszébe jutott a Kacagó az iskolából:)))))) Mondtam neki, szoktam az Ufóval találkozni,a bátyja volt az,postás volt nálunk. Azért hívtuk ufónak,mert úgy nézett ki. Eldumálgattunk, mondom neki, gyere iszunk egy üdítőt az állomáson,örülök,hogy találkoztunk. Be is jött, ittunk a kocsmában egy két sört,ő meg vodka kólát ivott. Dumáltunk,hogy mit fog csinálni szilveszterkor,tud-e valamit. Mondta otthon lesz,nem megy sehová,hát még mindig utálta az egész falu,mert még mindig azt hitték,kúrogatja a bátyja:))))) Hazaértem, megyek hátra Petigeciékhez,de már csak a Petigeci volt ott,mondom hol a Kacagó?:)))) Be volt már rúgva, mondom mit csináltatok? Azt mondja, voltak a Fasztalicska Nikolettánál, de már más lakik ott, azt mondták visszaköltözött pestre, azt mondja fel is hívták,tényleg Pestre ment,azt mondja inkább éli a régi kábítoszeres életét:)))) Meg hogy nem akar rólunk hallani soha többet:))))) És mondom,a Kaci hol van? Azt mondja Petigeci, bőgött egész délelőtt, aztán elindult Pestre gyalog a fasztalicska után:)))) Mondom miért gyalog? Hát azt mondja,elittuk az összes pénzét, nem tud vonattal menni, meg mondtam neki,hogy úgy biztos kibékül vele,ha megtudja hogy gyalog ment utána:))))) Mondom te fasz, a sarokig nem talál oda egyedül,nemhogy pestre:)))) Azt mondja, útnak indította egy órája már, adott neki két liter vizet,meg csomagolt neki vajas kenyeret az útra,meg szalonnát:)))))) Na mondom Petigeci, megszabadultunk azt hiszem a fasztalicskától,meg a Kacitól is,mert hogy ezek nem találnak vissza soha az biztos:)))))) Mondom igyunk valamit, de ne ezt a rossz bort amit vettetek, hoztam egy kis minőségit:)))) Vettem két üveg vodkát,nekiültünk,meséltem neki mi volt a Rozival,találkoztam vele, beültünk inni,meg elkértem a számát. Azt mondja Petigeci,miért nem kúrtad meg?:))) Mondom lehet megpróbálom, de már úgy elszoktam a normális nőktől, hogy nem hiszem hogy menne nekem:)))) Azt mondja,hogy lenne normális,ha megkúrta a bátyja?:))) Mondom te fasz,hát azt mi találtuk ki, csoda hogy szóba áll velem:))))) Felhívtam,eldumáltunk,mondta,hogy nyugodtan menjek majd át valamikor, folytatjuk. Monom neki,vehetem úgy,hogy randi lesz?:))))) Azt mondja vehetem úgy:)))) Úgy megörültem, hogy azonnal hülyére ittuk magunkat a Petigecivel, ölelgettük egymást, hogy vége az átoknak,hogy elment a fasztalicska,már az első nap lett csajom,mondom lesz neked is Petigeci ne aggódj, de azt mondja,azért jól szájba kellett volna még a talicskát vágni,és elkezdett bőgni,hogy kibaszott vele régen,de már örömében sírt:))))))) Másnap mentem át a Hajnihoz,vittem neki bonbont,meg csokit. Ültünk a szobában, néztük a tévét egész nap,meg smároltunk,aztán megfogta a faszomat. Na mondom magamba, mégsem szállt el az átok,már az első nap után ez van. Jól megszoptattam,úgy szopott,nem csak az ő homloka,még az enyém is behorpadt majdnem:))))) Utána jól megraktam, nagyon jól tudott baszni, úgyhogy úgy döntöttem, lesz még randi:)))) Nála voltam szinte végig az ünnepek alatt is,az anyjával is jóba voltam már,tegeződtünk. Kacagót meg elkapták a rendőrök,mert a hülye Petigeci,mondta neki,hogy a vonatsíneken menjen, mert az Pestre vezet,és nem téved el,de azt nem mondta melyik irányba, de a következő faluban már elkapták,de nem büntették mert látták rajta hogy gyogyós,így hazavitték,de az apja szarrá verte utána:)))))))) Jött a szilveszter,mondtam a csajnak,hogy majd átugrok,de Petigecivel is akarok piázni,mert kell vele inni egyet az új évre. Azt mondta,hívjam át nyugodtan,mondtam,hogy jólvan,de mondom magamban,ebből biztos baj lesz,és most vagyok itt utoljára:)))) Át is mentünk már reggel tízre,elkezdtük a piázást,meg főzött a Petigeci a Hajni anyjával a konyhában:))))))) Délben már be volt baszva a Petigeci,mondta,össze kéne jönni az anyjával,mát nincs meg a férje 10 éve elváltak:)))) Mondom te hülye vagy,ez van vagy 50 éves ez a nő:)))) Azt mondja,hát ez az Simonka,képzeld el,mit tudhat ez már:)))))) Tudtam én,hogy baj lesz ebből ha áthozom a Petigecit,egész nap azt tervezte,hogy kellene megbaszni,én meg mentem utána,nehogy meghallja valaki,a csajomall se tudtam foglalkozni. Mondom itassuk le őket Petigeci,akkor hátha benne van. Azt mondja már itatja,de nem hat neki a pia. Aztán hatott,mert délután kettőkor már táncoltak a szoba közepén:))))) Azt mondja Hajni, nézd meg anyám milyen jól érzi magát:))))) Mondom magamba ha tudnád a többit:)))) Iszogattunk még estig, mondom Petigeci menjünk egyet levegőzni. Kimentünk az utcára mondom,hogy haladsz Petigeci?:)))) Elkezdett sikítani az út közepén, MEGSIMOGATTA A HÁTAM:)))) 47 éves nőm van,üvöltözött,meg pörgött a sörösüveggel:))))) Úgy nevettem, hogy vissza is jött amit ittam meg ettem,mondom menjünk vissza, megmosom a pofám:)))) Bejött utánam a Hajni,azt mondja, örülök hogy jött a Peti, mert féltem hogy anyám hogy fog viselkedni,a legutóbbi faszimra is rá akart mászni,így legalább van aki lefoglalja:)))) Hát mondom,énrám aztán mászhatna, nem tetszenek az idősebb nők,de mondom Petigecinek meg mindegy:)))))) Visszamnetem hát már megint táncoltak,de már lassúztak átölelkezve:)))))) Éjfélkor koccintottunk, reggel ötig ittunk, aztán ott aludtunk:)))) Megyünk haza délben,Petigeci úgy nézett ki,mint akit elütött egy traktor,úgy ki volt ütve:)))) Mondom mi történt,azt mondja megbaszta vagy négyszer a nőt,nem hagyta aludni:)))) Azt mondja Simonka,olyan volt mint egy szexfilmben,basztunk mindenhogy,azt mondja nekitámasztotta a szekrénynek aztán adott neki hátulról, meg ráverte a fejére:)))) Mondta már alig várja,hogy menjen dolgozni és elmesélje a Jóska bácsinak:)))))) Mondom Petigeci,vigyázz,mert az öreg megtudja,hogy ilyen nők vannak itt,el fogja szedni ezt is:))))) Akartunk még este piázni egy utolsót,de már nem bírtunk inni,olyan rosszul lettünk.Végigolvastuk az összes történetet amit eddig írtunk,nem voltunk rá büszkék mindegyikre:))))) Ez volt a századik történet kereken:)))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet vicces petigeci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr647991691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása