Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A nyolcadik nap

2015.10.13. 23:15 pison

Már a nyolcadik nap volt, hogy piáztunk egyfolytában a Petigecivel. Most már nem azért ivott,mert fájt neki a törött bordája,hanem örült,hogy összetörte magát a fasztalicska nikoletta:))))Ültünk a kocsmába,ott volt Jóska bácsi is,mondta,este menjünk fel a pincéjébe,ne itt a kocsmába költsük el a pénzt, azt mondja majd begyújtunk,aztán jól bebaszunk apátokkal:))) Hazamentünk,végre tudtam pihenni egyet délutánig nyugodtan,de már féltem előre,hogy este folytatjuk a piázást,mondom ebbe beledöglünk Petigeci,abba kéne már hagyni:)))) Felkeltem,mondom elmegyek a boltba,veszek valamit az esti pincebulira,nem akarok már töményet inni,mert kijön a belem is már:))) Megyek a boltba, látom ott egy jó nagy picsa, megfordul,hát a Meli volt az az első csajom,a parasztlány,ha még emlékeztek rá. Megfordult,el is sápadtam egyből, már régen is nagy melle volt,de most már akkora lett mint a fejem,utána néztem a fejét az is megváltozott. Mondom a kurva anyámat,hogy lehet ilyen nőt elbaszni. Bevásároltam,írtam SMS-t a Petigecinek,gyere azonnal a kocsmába inni kell. Beültem,kikértem 3 felest rögtön, mondom bassza isten, most már nem számít de ezt nem élem túl :)))) Jött is a Petigeci,tiszta álmos volt a feje,nézem nincs a kezén a gipsz:)) Mondom hol a gipsz Petigeci? Azt mondja le kellett vágni,mert a Kriszta nem fekszik le vele mert piaszaga van, és rejszolni se tud,úgyhogy le kellett vágni:))) Mondom és a másik kezed,azt mondja ja tényleg:))) Mondtam neki, vissza kéne a Melindát szerezni, van-e valami ötlete. Azt mondja , állíts neki májusfát,jön a húsvét:))) De azt mondom májusban szoktak,azért májusfa:)))) Volt már pár légkörrel a fejünkben, egy óra múlva:))) Azt mondja Petigeci,mikor neki szerelmi bánata van,arra gondol,hogy jól össze kéne verni a fasztaligát,fejére húgyozni,és akkor jobb lesz a közérzete:))) Na mondom,hátha ott lesz Jóska bácsinál este,és akkor megcsináljuk,bár ez úgyse segít:)))) El is indultunk,az öregek már ott voltak, a Taxis szopós,Apám,meg a Jóska:))) Jött apám,azt mondja,anyád nem keresett,mondom én nem beszéltem vele négy napja,rajtam biztos nem:))) Volt már pár liter bennük is,mert nem lehetett a zenét hallni úgy énekeltek:))) Áthívtuk az öcsköst meg a krisztát is,ment a piázás:))) Jóska bá meg mesélte a Petigecinek a szex történeteit a fasztalicskával:))) Azt mondja,egyszer azt akarta a fasztalicska, hogy öntse le borral a pináját,és úgy nyalja ki:)))) Petigeci azt mondja, benzinnel kéne leönteni,és felgyújtani:))))) Apám meg a Taxis szopóst baszogatta végig, mondta neki,Lajos,eldugtuk a köteleket,ma nem akasztod fel magad:) Ott volt a fasztalicska is,de nem mertük megverni,mondom csak a Jóska bácsi keféli,biztos szólna érte. Nagyon berúgtunk, kifeküdtünk a hóba Petigecivel már a végén,hogy józanodjunk ki. Mondta ő is,abba kell hagyni a piázást legalább három napra,mert a Kriszta már nagyon ugat érte,de utána meg folytatjuk titokban:))) Mondtam,én meg addig nem iszok,még vissza nem szerzem a Melindát:))) Rázta is a fejét a Petigeci,azt mondja csak meg kell ruházni a fasztalicskát:)))) Aztán már három napja nem szűrünk:)))

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr257966274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása