Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A szívnek nem lehet parancsolni

2015.10.19. 23:12 pison

Kint piázgattunk Petigecivel a kert végében valamelyik este,meg sütögettünk. Ment az ordítozás, jó volt a hangulat:))) Mondta Petigeci,idén nem szerzett még petárdát,mert elköltözött a Taxis Szopós, úgysincs kit megdobálni, inkább elisszuk az árát,azt mondja. Ideje is volt már,hogy fizessen valamit,mert elfogyott a piánk,amit Kaciéktól szereztünk. Maradt még két üveg rum,meg narancsos likőr,azt szűrtük be,de olyan rosszul is lettem tőle,hogy mondom Petigeci,le kell feküdjek aludni. Azt mondja,ne bassz már ki velem Simonka,most kezdődik az éjszaka,gyere átmegyünk a fasztalicskán, elcsaljuk a Kacit valahová addig. Nem tudtam menni,már a házba is úgy vitt be a Petigeci,úgy kiütöttem magam. Átment a fasztalicskához végül rajta volt a baszhatnék. Aludtam,de már reggel felkeltem ötkor, mondom felhívom a Petigecit,ha még ott van akkor megyek,és folytatjuk a tegnapot. Ki volt kapcsolva. Visszafeküdtem,fél óra múlva dörömböl valaki az ablakon,meg füttyög,meg ordít. Kinézek a Petigeci volt az,mondom a kurva anyád,fél hat van, felkelted a házat:))))) Ordított gyere Simonka mutatok valamit,gyere a faházba:)))) Felvettem a papucsom,meg ruát,megyek hátra,mondom mit akar ez mutatni. Megyünk be,hát a Kacagó ott feküdt pizsamába meg papucsba a minusz 3 fokban,le volt takarva egy pepsi ponyvával,ez az állat ellopta a kisboltról,hogy a kacagót legyen mivel letakarni:))))) Mondom gyere hozzuk ki a gázmelegítőt,mert megfagy ez a gyogyós, itt fog megdögleni nekünk. Hátravittük,befűtöttük vele a kisházat, nézem Petigeci veszi elő a rekesz sört kintről,mondom adj egyet. Mondom mi történt,mit keres itt a Kaci,azt mondja átmentem,aludt a fasztalicska, berúgtunk a Kacagóval,és elloptuk a pénzt amit félrerakott a lakbérre:))))) Kimentem a boltba,azt mondja,de mire visszaértem, már kint állt pizsamába a kacagó a kapuban,kibaszta a fasztalicska,meg meg is verte:)))) Azt mondja,nézd meg betört a szemüvege is:)))) Nézek oda, be volt neki pókhálózódva a lencse rajta,úgy elröhögtem magam,hogy kiköptem a sört:))))) Azt mondja Petigeci,idehozta, nehogy így menjen haza,csak lelopták a kisboltról a reklámponyvát,hogy be tudja takarni:))))) Aztán el is aludt a Petigeci, én meg iszogattam egyedül ott,nevettem folyamatosan. Megittam vagy 7 sört,már jobban lettem. Felkeltek nyolc körül mind a ketten, kicsit magukhoz térek, elkezdett bőgni a Kaci,mert kidobta a fasztalicska:)))) Azt mondja fejéhez baszta ami a kezéhez került,attól tört be a szemüvege:)))) Ki kellett mennem,úgy röhögtem,jött utánam Petigeci,mondom mennyit loptatok?:))) Azt mondja csak 15 ezer volt:))) Mondom és hol a részem? Már adta is a hatezer forintot:))) Azt mondja ennyi van, hat neki,hat nekem,Kacinak 2 ezer,meg a sör ára az lejün belőle:)))) Bementünk,ezek ittak tovább a Kacival. Már a Petigeci is bőgött a múltkori csaj miatt, meg magyarázott a Kacagónak,hogy a szívnek nem tud parancsolni az ember:)))) Én meg mondtam a Kacinak,ne sírj ez a nő miatt,és elmeséltem neki,mikor pattogott a borosüvegen Jóska bácsinál, még jobban el kezdett bőgni:))))) Már én is majdnem elkezdtem bőgni:))) Petigeci meg elmesélte,hogy elverte a fasztalicskát mikor ők összevesztek először. Azt mondja,Kaci neked is azt kéne,az begyógyít minden sebet:))))) Mondja neki Petigeci,átmegyünk, kihívod,aztán jól elvered,majd segítünk:)))) Ittunk még párat,elindultunk biciglivel,Petigeci jött anyám bicilijével,a csomagtartón meg hozta a Kacit,ott vigyorgott végig. Odaértünk, fütyült be a Petigeci,jött is ki a fasztalicska, közbe mondta Kacagónak, ha ideér üsse egyből, ÖKÖLLEL A FEJÉT:)))) Én úgy nevettem már alig tudtam odanézni, kijött a taliga, üvöltött,takarodjatok innen, ki fognak dobni miattatok,Zsombor meg ne lássalak itt mégegyszer megmondtam:)))) Kacagó meg lendítette a kezét,a fasztalicska elhajolt, utána úgy megtépte a Kacit,hogy feküdtünk az árokba a hátunkon, és majd megfulladtunk a röhögéstől,mondom fussunk Petigeci innen:)))) Elkezdett sikítani a fasztalicska, hogy segítség meg akarnak ölni, tépte közben a Kacit:))))) Kiszabadult valahogy , aztán futottunk mind a hárman:))))) Irány a faházba ittunk egyet, mondom Kaci,téged megvert egy nő kétszer 1 nap?:)))) Az meg bőgött,azt mondtad segítetek ííííííííííííí :)))))) Majd megfulladtunk, mert ennek a gyogyósnak tiszta vörös volt a feje,össze volt karmolva,meg elhagyta a szemüvegét is ami be volt törve az egyik fele:)))))) Mondom apád meglát így,ide ne jöjjenek. Aztán aludtunk egyet,majd folytattuk az ivást,és terveztük a bosszút a talicska ellebn.

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr377991689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása