Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Eszter

2015.10.19. 23:56 pison

Petigecivel piázgattunk délelőtt kint a kert végében,meg sütögettünk. Két hete nem beszéltünk egymással,mert össze voltunk veszve. Tegnap békültünk ki este,mert unalmas volt így az életünk,meg kiderült,hogy nem csak a Petigeci volt a hibás. Múltkor bulit tartottunk nálunk, bebasztunk a Petigecivel,és rávettem,hogy faggasa ki a Beát,a volt csajomat, hogy mit akar tőlem,szeret,meg ilyesmik. Olyan jól kifaggatta,hogy le is pipázta a Petigecit kint a kanális partján, utána meg össze is jöttek,mert kiderült,hogy a Petigeci tetszett neki mindig,azért akart összeveszetni minket. Másnap be is vallotta a Petigeci,de azt mondta,azért csak másnap,hogy nem akarta elrontani a bulit. Én meg hazazavartam aztán három napig bőgtem meg piáztam,mikor elfogyott a pia megint bőgtem. Aztán a fasztalicska megvigasztalt, volt hogy egész nap piáztunk meg szopattam:)))))) Aztán a Petigecit meg kidobta a csaj,mert az is járt a fasztalicskát kezelgetni,bár nem tudom minek,ha volt nője,hogy nyúlhat az adams family fejű nikolettához:)))) Aztán a fasztalicska meg végül lelépett,mert ez a barom belehúgyozott a szájába részegen egyszer,és betelt a pohár nála akkor már, visszament az Elvisékhez, a Kacagó meg teljesen kiborult:))))))) Szóval piázgattunk,sült a szalonna meg a kolbász,de elfogyott a pia,mondom Petigeci,ugorjunk ki a boltba. Kimentünk,de ki volt írva,rögtön jövök. Mondom addig üljünk be a kocsmába, mert szomjasak vagyunk. Ülünk bent,isszuk a boros kólát,vártuk hogy nyisson a kisbolt,erre nézem ott volt egy csaj,mondom Petigeci,ez olyan ismerős. Nézi Petigeci,azt mondja nekem is,te Simonka ez az Eszti. Akkor ugrott be nekem is,hogy ki ez,hát akit pár éve kúrogattunk,meg aki pipázta a Petigecit a kút mögött:))))) Volt már a fejünkbe rendesen,mondom menjünk oda,ez régen kúrt mindenkivel válogatás nélkül, átmegyünk rajta,utána neki adjuk a Kacagónak:)))))) Megyünk oda,mondom szia,de ismerős vagy nekem:)))) Nyújta a kezét,mondja Eszter vagyok,talákoztunk már?:)))) Nem emlékezett ránk,mondjuk azt nem is csodálom,régen piállt egyfolytában,reggeltől estig itta a vilmoskörtét. Most is volt már benne,délelőtt 11 kor mondta a pultos,már majdnem egy üveggel betöltött:))))) Mondtam neki kik vagyunk,emlékezett rá, megörült nekünk:)))) Még fizetett is 1-1 italt. Mondtam neki,menjünk át hozzánk,van kaja is, meg veszünk még piát. Nem kellett kétszer mondani,jött is. Úgy örültünk Petigecivel,le is ittuk magunkat teljesen már délre olyan szittyók lettünk, égett a kaja a nyárson,meg estünk-keltünk:)))))) Az Eszter gecit is le akartuk itatni,de úgy bírta a piát,hogy meg se látszott rajta,pedig annyit ivott mint mi ketten együtt:)))))) Kacagó görény meg felébredt közben a faházban,jött ki hozzánk, de nem kacagott most,hogy nem volt fasztalicska,rossz volt ránézni,de jót röhögtünk rajta. Töltött magának piát,a csaj meg megy oda,szia,Eszti vagyok, kezet fogott a Kacagóval,az meg HÜ HÜ HÜ HÜ:))))) Úgy elkezdtünk röhögni,hogy a Petigeci el is hányta magát. Már akkor tudtam,hogy nem fogjuk tudni megbaszni ma már:)))) Petigeci az úgy bebaszott,mint aki kómába esett,se kérdezni,se válaszolni nem tudott,még a nevét se tudta:))))) Csaj vissza is ment a kocsmába, mi meg lefeküdtünk a faházba aludni. Keltünk fel 3 óra múlva, addigra meg a Kacagó kint megitta a maradékot, ott feküdt a tűzhely mellett mint egy halott:))))) Akkor jutott eszünkbe,hogy mi is történt ma. Mondom keressük meg az Esztert, már át birunk menni rajta. Lezuhanyoztunk elöl,metünk vissza a kocsmába,hát ott volt még mindig,azóta ivott. Mondom ez betonból van,hogy nem kapott még mérgezést?:))))))) Rávettünk,hogy jöjjön vissza, de nem nagyon akart,végül mondta,hogy jön,ha nem dúlünk ki mint az előbb. Vettünk még 3 üveg piát,de mondom Petigeci,most lassabban iszunk. Kiültünk a kisházba mert hideg volt már kint. Végre kezdett bebaszni a csaj, táncolt meg dobálta le a ruháit,Petigeci meg elkezdte huszasokal meg ötforintosokkal dobálni,meg ordított hogy táncolj:))))))) Kacagó meg magához tért,röhögött hü hü hö,mondom nézd itt az új fasztalicska nikoletta, HÜ HÜ HÜ:))))) Bugyiba meg melltartóba táncolt ott már, Petigeci is táncolt, az is már gatyában:)))))) De ez legalább jól nézett ki ez a csaj a maga módján,de lehet csak be voltam már rúgva:))))) Kitaláltam,hogy berúgatom a Petigeciéket,hogy kidőljenek,és akkor én lehetek vele csak:))) Sikerült is,mert olyan jó volt a hangulat. Előre vittem a csajt mikor ezek elaludtak, volt ott minden ami kell:)))))) Már kezdtem kidőlni én is végén,mondtam neki menjünk vissza, apám meg ne tudja,vagy a Simonné. Hátrakisértem, otthagytam aludni a Petigeciékkel. Másnap délig ott volt, kérdem Petigecit mi történt,az meg meséli,kár hogy elmentél aludni Simonka,azt mondja felváltva baszták az Eszter gecit reggelig:)))))) Nem tudta,hogy én már előttük átmentem rajta:)))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr287991785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása