Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Apu mit fog szólni 2.

2015.10.11. 18:57 pison

Hazaértünk estére a rendőrségről, apám nem tudott meg semmit, úgy örültem. Petigeci is hazament, aztán éjjel eszembe jutott, hogy nem öntöttük vissza az uniqumot, két liter hiányzik belőle. Nagyon ideges lettem, hívtam egyből Petigecit. Kérdezte mikor mennek haza a Tibi bácsiék,mondom karácsony után,még van két napunk. Hátha átküld apám megint. Reggelre odahívtam Petigecit a kocsmába,hogy mi legyen. Délelőtt tízre odamentem, ez az állat már részeg volt, és mesélte mindenkinek mi történt:)) De úgy mesélte,hogy a Simonka szitává lőtte a bolond Káldi fiát, úgy vitte el a mentő:))) Hazamentünk,mondom apámnak,ma is kell menni? Azt mondta menjünk. Nagyon megkönnyebbültem:)))) Mondom Petigeci, megetetem az állatokat,addig két liter víz itt van a flakon tessék, töltsd fel a kannát. Felmentünk a lakásba is, hogy mindent a helyére tettünk-e, felsepertünk,és rohantunk haza. Mondom Petigeci,ezt megúsztuk eddig. Azt mondja : Erre iszunk Simonka:))) És veszi elő a két literes flakont, mondom a kurva anyád,azt mondtam töltsd fel,ne azt hogy hozz még két litert:))) Azt mondja,megoldottam okosba:) Mondom hogy raktad vissza,elzártam a vizet!? Nyugi simonka,megoldottam,és kacsingatott rám:)) Hogy oldaottad meg Petigeci? Nem biztos, hogy vissza tudunk menni!! Csak kacsingat meg vigyorog,azt mondja belehúgyoztam:))))) Mondom te mekkora köcsög vagy,hát azt árulja a Tibi bá , az egész falu odajár a bögrecsárdába:))) Még jobban röhögött, azt mondja úgyse veszik észre:)) Mondom, nem hát, tíz literből két liter víz,meg két liter húgy,hogy vennék észre már. De nem volt mit tenni már,elkezdtünk inni,és már nem érdekelt az egész. Mondom találj ki valamit mit mondunk a rendőröknek,azt mondja , ő semmit,mert nem kell bemennie:))) De a helyembe azt tenné,hogy megfenyegetné a Zsomborkát,hogy legközelebb igazi golyó lesz benne ha köp:)))) Aztán befejeztük a piázást,mert jött a nővérem haza,és bementek a szobába. Ülök kint a konyhába,nézem áll meg a ház előtt egy trabant. Szaladok ki,be ne jöjjenek,akárki az:))) Hát a kacagó anyja volt meg a nővére, bőgtek,és mondták meséljem el mi történt, mert teli van nyuktatóval a zsomborka két napja nem lehet vele bírni:)))))) Mondtam neki, hogy galambásztunk kint,és mikor lőtem behajolt a pisztoly elé :)))) Csóválták a fejüket, mondtam nekik,hogy de nem tehetek róla,nem direkt volt. Kérdeztem,hogy nem lehet e visszavonni a feljelentést, de mondták,hogy fel sem jelentettek, hanem elvitték orvoshoz a Kacagót, és az orvos hívta a disznókat,mert a Zsomborka mondta , hogy pisztoly,és ilyenkor kihívják hivatalosan. Bocsánatot kértem még vagy tízszer, aztán elmentek,de mondták,hogy örüljek neki,hogy nem az apja jött:)))) Bementem, innom kellett egyet. Úgy örültem:) Jön ki Petigeci, mondom neki mi volt,de nem nagyon érdekelte, csak a nővérem:)))) Azt mondja Simonka, a te hülyeséged, úgy kell lövöldözni,mint én mu mu mu táncolt megint:)))) Ott volt egész karácsonykor nálunk, még inni se lehetett vele. Tegnap aztán elment dolgozni a nővérem,mondom végre szűrünk egyet mint régen,azt mondja teszek be egy szexfilmet,tanulnom kell :)))) Veszi elő a táskáját, kiveszi a filmet,valami Nagyfasz gyűjtemény : öreg picsák élvezésekkel, az volt ráírva:)))) Nyitja ki a tokot, üres volt. Elkezdett a szája remegni, mondom mi bajod van Petigeci? Üres tokot hoztál? Meg se tudott szólalni:))) Aztán mikor eszembe jutott miért lehet ideges, én is elsápadtam egyből, a gyomrom megfájdult,és le is ültem egyből. Azt mondja : Bazdmeg Simonka, benne maradt a Tibi bácsinál a lejátszóba!

Szólj hozzá!

Címkék: buli vicces verekedés wc pia taxis gyogyós kacagó görény

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr287958834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása