Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

A hétvégi túra

2015.10.03. 19:48 pison

Azóta nem sikerült még mindig nőt találnunk,úgyhogy a fogadalmunkat nem sikerült teljesíteni. Ezért úgy döntöttünk,eltekerünk megint horgászi,aztán jól bepiázunk,és elbeszélgetünk,meg sütünk kolbászt. De nem így sikerült. Elindultunk bringával, esett az eső is, de nekünk ez nem számít soha. Tekerünk ki az utcából, egyszer csak eszembe jut, hogy a horogkészlet otthon maradt, mondom Petigeci forduljunk vissza. Előttem ment,visszafordult. Fékeztem én is fordulnék meg,erre eszembe jut,hogy hát beraktam az oldalzsebbe a másikat,ne menjünk vissza, fütyülök a petigecinek, elengedtem a kormányt,erre sikít valaki a hátam mögött : NE KACSÁZZ!!!!!!! hátrafordultam úgy megijedtem,és akkorát estem, hogy aki jött mögöttem öregasszony ráment a bringám hátuljára,elesett és csúsztunk az öregasszonnyal vagy három métert a betonon:))))))) Petigeci meg ugy látta az egészet,az úgy nevetett fogta a fejét,leszállt a bringáról oda se tudott jönni,mert guggolt és fogta a fajét,minden baja volt:)))))))))) Mindkét könyököm vérzett a biciglik meg össze voltak akadva,ahogy az öregasszony belémjött, szedtem ki a pedált a küllők közül,mondom meneküljünk innen:)))) Lesett a pedál,nem is birtam volna továbbmenni, botok össze vissza törtek:))) Öregasszony meg a földön jajjjj jajjjj,ez a Petigeci meg röhögött nem tudott odajönni. Látom nyílik a kapu szemben,jön az öreg Kapusi Gyuszibácsi, ordít ám, segítsetek a néninek !!! Petigeci az el is tekert egyből a sarokig,és onnan lehetett hallani hogy röhög:))))) Szalad oda a Gyuszibá, aztán látja valami folyik a szatyorból,azt mondja néni mi van a szatyorban ? boooooor :)) így sikitott az öregasszony:)))) Gyorsan összeszedte a bringát mindent,én meg felkaptam a biciglit a vállamra úgy futottam,mert nem volt pedál,de úgy fájtak a térdeim, hogy alig bírtam szaladni:))) Láttam ott támogatták egymást az öregasszonnyal mondom baj nem lehet,belekapaszkodtam a Petigeci vállába,és tekert, elhúzott hazáig kerülőúton,de végig üvöltött a fülembe,NE KACSÁZZ,és folytak a könnyei a röhögéstől szó szerint. Hazaértünk, bekötöttem a könyökömet,meg a térdeim bekentem mert behugyoztam majdnem úgy fájtak,de röhögtem közbe és még szarabb volt,a Petigeci meg már ordított a röhögéstől,hogy az öregasszonnyal csúsztam a betonon:))))) Elmesélte a balesetet,kontrázott volna az öregasszony,csak elszakadt neki a lánc és azért szaladt belém:)))))))) Hegyről lefelé jöhetett vagy 25el biztos :)))))) Mindegy,indulni már nem tudtunk, mondom üljünk le szűrni, de csak úgy köpködtük ki,mert minden töltésnél a petigeci kérdezte,mi van az üvegben,boooooor?:))))))))))))) Ittunk úgy éjfélig,erre mondom menjünk ki a kútra cigiért, mert elfogyott, de pénzünk sem volt. Mondja Petigeci, ő látta egy filmben, hogy kell a telefonfülkéből a pénzt kiszedni, majd kirámoljuk a fülkét a malmi boltnál. Ha nem akkor majd apámat lehuzzuk. Lenyultam apám birngáját,és elindultunk,kimentünk még csavarhúzóért meg reszelőért a kamrába. Odaértünk,elkezdte ütni ököllel meg rugdosni,dehát nem adott ki az pénzt:D Betolta a reszelőt alul,elkezdte fűrészelni,hogy majd kiesik a kassza, de nem ment,elkezdte megint rugdosni, jött ki a malomtól az éjjeliőr,azt mondta takarodjatok,vagy kihívom a rendőrséget, Petigeci meg orított vissza,hogy ezen már biztos nem,és leszakította a kagylót,aztán hozzábaszta a lemezkapuhoz,csattant olyat,hogy még a szomszéd falu is biztos felébredt:)))) Na megint menekülés haza,apámat lenyultuk,aztán mondom Petigeci tekerj vissza , mert nekem már nagyon fáj mindenem:)))))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet köcsög öregasszony

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr917887050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása