Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Petigeci randevúja

2015.10.19. 23:08 pison

Petigeci átjött reggel,mondom neki, csinálunk ma valamit? Van még pia hátul a faházban, már egy hete nem szűrtünk, mondom bepiázunk,aztán a kacagóval kibaszunk valahogy,vagy átmegyünk a fasztalicskához,és elverjük mint buzi a faszát. Azt mondja,nem lehet ma Simonka, megyek az állomásra mindjárt,randevúm lesz :)))) Mondom mi van Petigeci? Azt mondja,találkozik egy csajjal, már kétszer találkoztak,de és úgy örül neki a csaj,hogy sírva fakadt örömében:)))) Mondta azt is Petigeci,hogy nagyon jól néz ki a nő,20 éves, nagyon bele van zúgva,a múltkor sétáltak kézenfogva hajnali háromig:))))) Na mondom,ezt megnézem,elkísérlek Petigeci, aztán elmegyek akkor az Ágihoz tatabányára a következő vonattal,majd piázok akkor vele. El is indultunk. Állunk az állomáson,erre bemondják,késik a vonat. Mondom addig menjünk be a kocsmába,ne álljunk itt az esőbe. Bementünk,kértem egy vodkát,mondom mit iszol Petigeci? Azt mondja,csak üdítőt:)))) Lehúztam a piát,azt mondja,na jó Simonka,egy belefér,csak adj rágót hogy meg ne érezze a Kata. Ittunk egyet,még mindig nem jött a vonat:))) Mondom még egyet Petigeci,az lett a vége,hogy vagy 8 felest megittunk,sörrel:))))) Úgy berúgtunk, mire jött a vonat,úgy támolyogtunk ki:))))) Na mondom Petigeci, mutasd melyik az, megmutatta, hát messziről is olyan csúnya volt, még részegen is,hogy azt szavakkal nem lehet leírni:))) Tiszta ragya volt az egész feje,de olyan szinten,hogy az arcát nem is lehetett látni:)))) Mondom ezt hol szedted össze Petigeci?:)))) Azt mondja,Jóska bácsinál vettek biciglit,én szereltem össze,aztán visszahozták javításra, elkértem a számát,és irogattam neki,aztán randi lett:))))) Alig bírtam visszafogni a nevetést, gondoltam odamegyek én is bemutatkozni,de nem mertem olyan csúnya volt:))))) Megy közel a Petigeci,a csaj meglátta,hogy milyen részeg,és felszállt a vonatra ami visszafelé ment:)))))) Olyan ideges lett a Petigeci,könnyezett a szeme,azt monjda végre talált egy nőt , és elrontott mindent:))))) Ki is dobta a csaj, hazamentünk,és jól leittuk magunkat:)))))))) Hívogatta vagy éjfélig,de nem vette fel neki,aztán elküldte a picsába sms-ben:)))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet gyogyós

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr707991683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása