Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Megbasztuk a Peti annyát

2015.10.02. 23:42 pison

Bringáztunk a lakótelepen Petivel,és fel kellett ugranunk hozzájuk,nem tudom már miért.Az anyja otthon volt,be volt rúgva,az ágyon fekdüt és szexújságokat olvasott meztelenül. Mostohaannya volt csak,nem igazi. Úgy meglepödtünk hogy Peti meg se mert szólalni,égő volt neki.Ki is ment a konyhába,adig én meg odamentem az ágyhoz,Peti annya meg se volt lepődve mert be volt rúgva.Mondom neki Aranka néni,mit tetszik csinálni? Unatkozok,mondta.Peti apja csak este jön,ő meg megkivánta a szexet,azt mondta,Mondtam neki viccből,hogy segithetünk rajta,de erre meg elkapta a farkam a gatyán keresztül,mondom,akkor legyen.Elővettem a farkam,elkezdte huzogatni,erre bejött a Peti,vörös lett a feje.Mondta az Aranka,gyere ide csinálom neked is.Az a hülye meg oda is jött,és a saját mostohaanyának kezébe adta a faszát.Elkezdtem szopatni a nőt,azt nagyon jól csinálta!! Aztán én dugtam,a Petit szopta,aki olyat rávert a fejére,hogy a nőnek még a füle is gecis lett,meg a haja mindene!! De itt még nincs vége,én a hátára vertem rá,utána meg felváltva megszoptattuk mégegyszer! Elment zuhanyozni az Aranka,én meg utána mentem,mert húgyoznom kellett. Azt mondta húgyozzam le őt,hát még le is hugyáltam,a fejére,meg a szájába,csak úgy nyelte a pisát,de ezt a Petinek se mondtam el,meg azt sem,hogy még párszor meglátogattam Peti nélkül.

Amikor lemetünk a térre,mondtam : Te Peti,megbasztuk az anyádat,de ez titok,el ne mondjad senkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex pisi wc pisa aranka petigeci pi9sa

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr367883766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása