Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Itt a tavasz dagad a petigeci 2 centis fasza:)

2015.10.03. 18:48 pison

Hétvégén nagy buláj volt nálunk:))) Mióta nincs a Melinda ki vagyok cserélve teljesen,igaz majdnem mindennap segg részegek vagyunk,mert én iszok akkor a petigecinek is kell:) Munkából hazafelé mondom petigeci,ugorjunk be hozzánk sütünk kis kolbászt meg piázgatunk a kertben,nem kellett kétszer mondani:)) Pénzünk nem nagyon volt,eért a kisboltba megvettünk mindent anyám számlájára:))) Reggel nyolcra értünk haza , tízkor már olyan részegek voltunk,hogy a Petigeci ráesett a ruhaszárítóra ami darabokba tört egyből:))) Mondom Petigeci gyere egyél valamit,attól észre térsz,erre átesett az asztalon,fejjel bele a kajába,és borult be a bokorba asztalostól:)))))) Mondom ez nagyon bolond:)))) Petigeci,mondom hivjunk valami csajt át,de ez már nem tudott beszélni,csak annyit hogy ééééé éééééé éééééé:))))))) Kicsit józanodott,felhivta az Ágit hogy jöjjön el,azt mondja kimegy elé az állomásra én meg mondom áthivom az Anitát(anita a faszverő történet),hátha lesz valami maoláztatás és kézimunka csoport:))))) Annak se kell kétszer szólni ha répáról van szó,főleg szombat délelőtt. Kicsit játszotta a picsáját,de jött aaa:)

Petigeci azt mondja : kiszaladok az állomásra Ágika elé. Nézem eltelik 1 óra, 2 óra:))) Jön az Ági egyedül jujjj :D Megjött az Anita is közben. Mondom Petigeci hol van?:)) Azt mondja az Ági nem tudja,telefon is ki van kapcsolva neki:))) Iszokatunk,piázgatunk a lányokkal,egyszer csak nézem az utcán jön a Petigeci,meg a Taxisszopós össze vannak borulva és üvöltenek,énekelnek,tolják a taxis biciglijét:))) A kurva anyád mondom ez idehozza a taxist:))) Petigeci mi van , miért nem mentél az Ági elé ki? Aztmondja : aaaaaaa áááááá:))))))) Elfelejtette mert behivta a Taxis útközbe a kocsmába:)))) Nem bírt két szót mondani az ember:))) Alig birtam ott tartani az Ágit,haza ne menjen. Taxisnak kitettem a kempingágyat,összecsuklott alatta úgy aludt,meg be is húgyozott álmában:)))) Petigeci magához tért nagyjából 1 óra múlva,megitattam vele két liter szódát,meg citromlét.

Folyatjuk a bulit,fűztem az Anitát már,meg minden egyszer csak ez az állat elkezd ordítani : HÉ ÉÉÉÉÉ TAXIS SZOPÓS!! HÉÉÉÉ TAXIS SZOPÓS MIT CSINÁLTOK OOOOOOT:D Mondom kuss már te hülye itt fekszik 10 méterre,lebukunk te fasz:))) Azt mondja ez nem a taxis,hát én a taxis szopósról beszélek:))) Kész ennek vége nem tudja ki ez,még vele jött ide:)))) Csak üvólt csak üvölt. Ági kész,bement aludni a lakásba inkább,azt mondta itt elszakadt a cérna,Petigeci egyedülálló lesz holnaptól:)))))))) Mondom mostmár úgyis mindegy,gyere vigyük ki a taxist az utcára. Megfogtuk hárman és kempingággyal együtt atvittük a szembe oldalra bebasztuk az árokba,arra se ébredt meg:)))))))) GYerünk inni.

Anita fogdosta közbe a pad alatt a fuvolát,de a tintától megint nem működött,de mondom ha itt alszol akkor este megkapja a picsád ami jár:)))) Iszunk,iszunk egyszer csak felkel az Ágika,és megy haza. Petigeci meg utána,de úgy összevesztek,hogy a vonattól visszajött és berúgott ma harmadszor:)))) Anita drágát is úgy leitattuk,lefeküdt ott kint az asztal alá,mint aki meghalt,mondom ezt is ki kéne a taxis mellé dobni,nem bírják ezek a piát:))) Peti fején már láttam azon gondolkodik hogyan vigyük ki:)))))) Aztmondja : megyek húgyozok egyet. Látom áll a keritésnél támolyok,egyszer csak fejjel bele a nádkerítésbe,úgy átszakadt a szomszédhoz a 2 centis faszával együtt,azok meg kint ültek a terszon:)))) Futottak is,én meg rángattam vissza a Petigecit,mondom ezek megtapossák a fejét,jött ám üvölteni a szomszéd : MOST APÁDNAK SZÓLJUNK VAGY A RENDŐRSÉGNEK!!!? Mondom ne tessék senkinek,megcsinálom a kerítést,csak el van fáradva a Peti éjszakás volt:)))) Be is vittem a lakásba,bebasztam az ágyba Anita mellé,kimentem visszaállítottam a kerítést ahogy tudtam,mondtam majd megcsináljuk. Eloltottam a tüzet,a bulájnak vége van mondom,mert tényleg kijönnek,vagy apámat felhívják,az meg szétbassza a fejünket. Megyek be , ez a hülye meg már látom ott smárol az Anitával,aki már félmeztelen:))))) Mondom nem csapok szét közöttük,ennyi belefér,csak mossák ki az ágyneműt a végén:))))))

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex sex pisi verekedés pisa taxis vasútas taxis szopós

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr697886786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása